Przesunięty przez: van 4 Lis 2014, 09:21 |
[MK2] MK 2 Fiesta WRC |
Autor |
Wiadomość |
Markz
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 33 Dołączył: 16 Mar 2012 Posty: 251 Skąd: Zdzieszowice
|
Wysłany: 29 Sty 2014, 20:24
|
|
|
gienek-Maik napisał/a: | oponki 13" rozmiar hmmm? 165/60 pirelki chyba dzisiaj sie im przyjże
Skrzynia 5 dyfer zaspawany na amen
koło oczywiście wyważone!
|
przejrzalem temat i zdziwiło mnie pojęcia "dyfer zaspawany na amen"? wiem ze sie tak w rwd robi ale w fwd o ile sie orientuje to nie ma kompletnie sensu bo kierownicy sie nie utrzyma |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 29 Sty 2014, 20:32
|
|
|
Markz napisał/a: | wiem ze sie tak w rwd robi ale w fwd o ile sie orientuje to nie ma kompletnie sensu bo kierownicy sie nie utrzyma |
była corsa a turbo 300KM z zaspawanym dyfrem, ale to tylko na ćwiartke chyba koleś używał |
|
|
|
|
Markz
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 33 Dołączył: 16 Mar 2012 Posty: 251 Skąd: Zdzieszowice
|
Wysłany: 29 Sty 2014, 20:34
|
|
|
no do jazdy prosto tak, ale skrecac takim autem raczej jest bardzo ciezko |
|
|
|
|
Pyros
King of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk2`85
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 01 Gru 2010 Posty: 303 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 30 Sty 2014, 00:21
|
|
|
Spokojnie to ma tylko około 50ph więc bez przesady. |
|
|
|
|
Parzych
Prince of Biłgoraj 2012
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 8085 Skąd: WawaTeam/Praga
|
Wysłany: 30 Sty 2014, 00:25
|
|
|
Może czegoś nie wiem, ale chyba "hp" (bo "ph" to ma chyba skóra itp, a nie silnik)... Uwentualnie pisać bardziej z polskiego, "KM"... |
_________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
|
|
|
|
|
Peedro
Klubowicz
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35 Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 3057 Skąd: Mystków
|
Wysłany: 30 Sty 2014, 06:38
|
|
|
Pyros, jak masz spiecie na 100% to oba kola kreca sie z ta sama predkoscia (o czym pewnie wiesz bo kupowales szpere z tego co pamietam) A jak jedziesz po okregu to kolo wewnetrzne ma duzo mniejsza predkosc od zewnetrznego. Po prostu nie da sie tym skrecac z zaspawanym dyfrem :p |
_________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
Żaba - RIP |
|
|
|
|
gienek-Maik
Model: Ford Fiesta Mk2`84
Wersja: Inna
Silnik: 1.1/50KM
Imię: grzegorz
Wiek: 42 Dołączył: 05 Sty 2014 Posty: 72 Skąd: ostrowiec
|
Wysłany: 30 Sty 2014, 09:12
|
|
|
Peedro napisał/a: | Pyros, jak masz spiecie na 100% to oba kola kreca sie z ta sama predkoscia (o czym pewnie wiesz bo kupowales szpere z tego co pamietam) A jak jedziesz po okregu to kolo wewnetrzne ma duzo mniejsza predkosc od zewnetrznego. Po prostu nie da sie tym skrecac z zaspawanym dyfrem :p |
Na tym polega ten projekt, nie boimy się zmieniać przerabiać , jak będzie źle to się zmieni na serie albo pomyślimy o szperze, a jak będzie git to tylko na plus. To autko jest poligonem doświadczalnym, nie ma co teoretyzować tylko trzeba próbować. Ja nie wieże w teksty typu bo kolega kolegi widział słyszał gdzieś kiedyś. Teoretyzując w podobny sposób można dojść do wniosku że nie ma sensu odelżyć budy bo spadnie masa i przyczepność a jednak wszyscy to robią bo jest mniejsza masa do rozpędzania i do wychamowania. Więc odkładamy teoretyzowanie na bok i próbujemy wszystkiego. |
|
|
|
|
Peedro
Klubowicz
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35 Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 3057 Skąd: Mystków
|
Wysłany: 30 Sty 2014, 14:30
|
|
|
tu nie ma teoretyzowania - jakbys sie uczyl o mechanizmach roznicowych to bys wiedzial co i jak i jak sie taki mechanizm zachowuje :p |
_________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
Żaba - RIP |
|
|
|
|
Markz
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 33 Dołączył: 16 Mar 2012 Posty: 251 Skąd: Zdzieszowice
|
Wysłany: 30 Sty 2014, 14:35
|
|
|
widze dobre pojęcie wyłapałem |
|
|
|
|
gienek-Maik
Model: Ford Fiesta Mk2`84
Wersja: Inna
Silnik: 1.1/50KM
Imię: grzegorz
Wiek: 42 Dołączył: 05 Sty 2014 Posty: 72 Skąd: ostrowiec
|
Wysłany: 30 Sty 2014, 17:12
|
|
|
Peedro napisał/a: | tu nie ma teoretyzowania - jakbys sie uczyl o mechanizmach roznicowych to bys wiedzial co i jak i jak sie taki mechanizm zachowuje :p |
Tu cię zaskoczę bo jestem mechanikiem z wykształcenia Więc nie pisz czy się uczyłem czy nie, bo to podstawa. A co do tematu to na razie zamknięty jeswt już zaspawane i za około dwa tygodnie będzie włożony silnik ze skrzynią i odbędzie się próba i wtedy będę mógł napisać czy wyrywa kierownice czy da się skręcać i inne takie. Na pewno będzie inaczej. Więc nie ma co się więcej rozpisywać na ten temat |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 30 Sty 2014, 17:19
|
|
|
No ja jestem mega ciekaw, po podobno zwykła szpera 15% w fwd już jest mocno "inna". A 15% dla aut RWD to przecieżtyle co nic
Trzymam kciuki |
|
|
|
|
mario3991
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: mateuszsz
Wiek: 30 Dołączył: 01 Cze 2013 Posty: 322 Skąd: stegna
|
Wysłany: 30 Sty 2014, 18:34
|
|
|
gienek-Maik napisał/a: |
Na tym polega ten projekt, nie boimy się zmieniać przerabiać , jak będzie źle to się zmieni na serie albo pomyślimy o szperze, a jak będzie git to tylko na plus. To autko jest poligonem doświadczalnym, nie ma co teoretyzować tylko trzeba próbować. Ja nie wieże w teksty typu bo kolega kolegi widział słyszał gdzieś kiedyś. Teoretyzując w podobny sposób można dojść do wniosku że nie ma sensu odelżyć budy bo spadnie masa i przyczepność a jednak wszyscy to robią bo jest mniejsza masa do rozpędzania i do wychamowania. Więc odkładamy teoretyzowanie na bok i próbujemy wszystkiego. |
Widzę że nie próżnujecie ;p powodzenia w projekcie koniecznie nagraj filmik jak skończycie |
_________________ Fiesta mk4 1.3 60 kucy 19.05.2013 |
|
|
|
|
Peedro
Klubowicz
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35 Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 3057 Skąd: Mystków
|
Wysłany: 30 Sty 2014, 19:42
|
|
|
gienek-Maik, jak nic nikomu nie odmawiam, robicie jak chcecie, tym bardziej że napisałeś, że wrócicie do serii jak co Ja po prostu nie widze tego i też jestem z wykształcenia mechanikiem |
_________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
Żaba - RIP |
|
|
|
|
gienek-Maik
Model: Ford Fiesta Mk2`84
Wersja: Inna
Silnik: 1.1/50KM
Imię: grzegorz
Wiek: 42 Dołączył: 05 Sty 2014 Posty: 72 Skąd: ostrowiec
|
Wysłany: 2 Lut 2014, 14:06
|
|
|
No dobra panowie po głębszych przemyśleniach dyfer zostaje seryjny a z czasem sie moze wykombinuje jakieś mniej hardcorowe rozwiązanie |
|
|
|
|
Peedro
Klubowicz
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35 Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 3057 Skąd: Mystków
|
Wysłany: 2 Lut 2014, 14:20
|
|
|
Cytat: | No dobra panowie po głębszych przemyśleniach dyfer zostaje seryjny a z czasem sie moze wykombinuje jakieś mniej hardcorowe rozwiązanie |
dobra decyzja, ale z inną opcją może być ciężki, bo pozostaje oryginalna szpera, która jest trudno dostępna i nie tania... Chyba że wymyślicie coś innego |
_________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
Żaba - RIP |
|
|
|
|
gienek-Maik
Model: Ford Fiesta Mk2`84
Wersja: Inna
Silnik: 1.1/50KM
Imię: grzegorz
Wiek: 42 Dołączył: 05 Sty 2014 Posty: 72 Skąd: ostrowiec
|
Wysłany: 23 Lut 2014, 21:04
|
|
|
Powitać. Dawno nas nie było prace troszke zwolniły tempo ale to nie znaczy że nic sie nie
dzieje;) Powolne składanko
|
|
|
|
|
hanysek
Arbuzowy artysta FKP
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Michał
Wiek: 39 Dołączył: 25 Maj 2008 Posty: 861 Skąd: Kalety
|
Wysłany: 24 Lut 2014, 00:22
|
|
|
sie dzieje do przodu |
_________________ Była Mk2 1,1 Czerwono
Była Chianti 1,3 skasowano
Jest XR2i Czarno Perła
Turbo było ale sie zmyło :(
dawaj czadu! ale nie siebie!
|
|
|
|
|
van
Moderator
Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42 Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 2232 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 24 Lut 2014, 15:41
|
|
|
pod maską tak schludnie, obrotek ze Sierry, czemu ona tak z przodu dziwnie stoi ? to zdjęcia jeszcze bez silnika ?
fajny wydech ..........taki nieskomplikowany |
_________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
|
|
|
|
|
Mafios
Junior Admin
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2809 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 24 Lut 2014, 16:56
|
|
|
i cały efekt psuje to coś na lewym błotniku |
_________________ RS TURBO |
|
|
|
|
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 24 Lut 2014, 21:57
|
|
|
Mi się podoba, ma to być przede wszystkim funkcjonalne i spełniać swoją rolę. Ode mnie okejka |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
|
|