[MK2] by Gurney Moje MKdwa :) |
Autor |
Wiadomość |
DziDzia
vel DziaDzia


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 39 Dołączyła: 27 Lip 2005 Posty: 4172 Skąd: :: DDG ::
|
|
|
|
 |
vegetagt
Administrator / Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4011 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 7 Maj 2013, 22:07
|
|
|
DziDzia, po starcie :p Nie dotarło do mnie, że końcówka jest z górki
aleśmy zrobili offtopic włascicielowi tematu |
|
|
|
 |
Gurney89

Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 1.4/73KM
Imię: Rafał
Wiek: 35 Dołączył: 07 Kwi 2010 Posty: 141 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 14 Maj 2013, 11:30
|
|
|
Hehehe nie musicie się tym przejmować ;P |
_________________ REGENERACJE CZAS ZACZĄĆ ! |
|
|
|
 |
Gurney89

Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 1.4/73KM
Imię: Rafał
Wiek: 35 Dołączył: 07 Kwi 2010 Posty: 141 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 19 Maj 2013, 21:49
|
|
|
Dziś smutna wiadomość, a zarazem jestem bardzo wkurzony, otóż włamali mi się do auta, cały zamek rozpirzony muszę dorwać wkładkę nowa z kluczykami, fajnie by było zakupić jak najtaniej. :( |
_________________ REGENERACJE CZAS ZACZĄĆ ! |
|
|
|
 |
Gurney89

Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 1.4/73KM
Imię: Rafał
Wiek: 35 Dołączył: 07 Kwi 2010 Posty: 141 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 6 Cze 2013, 00:22
|
|
|
Kolejne części, tym razem sprężyny obniżające JAMEX -30mm
 |
_________________ REGENERACJE CZAS ZACZĄĆ ! |
|
|
|
 |
vegetagt
Administrator / Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4011 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 6 Cze 2013, 00:29
|
|
|
Gurney89, a wiesz, które na przód, które na tył? |
|
|
|
 |
Gurney89

Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 1.4/73KM
Imię: Rafał
Wiek: 35 Dołączył: 07 Kwi 2010 Posty: 141 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 6 Cze 2013, 00:48
|
|
|
Tak są symbole na nich i dostawca zostawił notatkę które na przód a które na tył a co do tego zawieszenia, górne mocowanie kolumny Macphersona z czego tam dokładnie się składa i co wymienić na nowe?? |
_________________ REGENERACJE CZAS ZACZĄĆ ! |
|
|
|
 |
vegetagt
Administrator / Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4011 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 6 Cze 2013, 00:51
|
|
|
Gurney89, to super, bo ja sobie wpierw na tył dałem przednie i sie dziwiłem, czemu tak siadł
Co do górnego mocowania nie pomoge, bo nic nie wymieniałem tam, a pozatym dawno było i jedyne co moge powiedzieć, to 'uwaga na zęby' przy odkręcaniu śrubek |
|
|
|
 |
Gurney89

Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 1.4/73KM
Imię: Rafał
Wiek: 35 Dołączył: 07 Kwi 2010 Posty: 141 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 6 Cze 2013, 00:57
|
|
|
jeszcze tylne amortyzatory (tez z MONROE) muszę dorwać i załatać dziurę w kielichu |
_________________ REGENERACJE CZAS ZACZĄĆ ! |
|
|
|
 |
Gurney89

Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 1.4/73KM
Imię: Rafał
Wiek: 35 Dołączył: 07 Kwi 2010 Posty: 141 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 3 Lip 2013, 18:42
|
|
|
tak to dziś... fiesta poszła do samochodowego dentysty borować rdze na kielichach za 2 tygodnie pochwale się wynikami oraz montaż przedniego zawieszenia c.d.n NIE PRZEGAP TEGO |
_________________ REGENERACJE CZAS ZACZĄĆ ! |
|
|
|
 |
szczepan522

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Jarek
Wiek: 41 Dołączyła: 09 Sie 2009 Posty: 1031 Skąd: .:CB:.
|
Wysłany: 3 Lip 2013, 19:58
|
|
|
Gurney89 napisał/a: | c.d.n NIE PRZEGAP TEGO |
brzmi trochę jak niekończąca się opowieść... fakt z MK2 tak jest więc po kielichach i przednim zawieszeniu pora na ? |
|
|
|
 |
Gurney89

Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 1.4/73KM
Imię: Rafał
Wiek: 35 Dołączył: 07 Kwi 2010 Posty: 141 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 7 Lip 2013, 23:08
|
|
|
hahaha, pora na tylne zawieszenie :p a potem sie zobaczy jak fundusze sie ułożą |
_________________ REGENERACJE CZAS ZACZĄĆ ! |
|
|
|
 |
vegetagt
Administrator / Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4011 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 8 Wrz 2013, 03:40
|
|
|
Gurney89 napisał/a: | tak to dziś... fiesta poszła do samochodowego dentysty borować rdze na kielichach za 2 tygodnie pochwale się wynikami oraz montaż przedniego zawieszenia c.d.n NIE PRZEGAP TEGO |
I jak wyszło? |
|
|
|
 |
tadzias

Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Imię: Tadek
Dołączył: 21 Lip 2008 Posty: 1321 Skąd: Sucha Beskidzka
|
Wysłany: 29 Wrz 2013, 18:08
|
|
|
vegetagt napisał/a: | I jak wyszło? |
połamał wszystkie zęby na odkręcaniu śrubek |
|
|
|
 |
Gurney89

Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 1.4/73KM
Imię: Rafał
Wiek: 35 Dołączył: 07 Kwi 2010 Posty: 141 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 13 Paź 2013, 20:15
|
|
|
Siemka, kurde ale tu dawno nie byłem. Przodek zrobiony, kielichy pospawane, przednie zawieszenie zamontowane, tylko problem był z amortyzatorami (zamieszczę niedługo zdjęcia), bo trzeba było na trzonku dorobić gwint i wszystko ładnie spasowało, znajdą się znów fundusze, to zajmę się tylnym zawieszeniem i dziurami w podłodze, oraz podłużnica do lekkiej poprawy spawalniczej |
_________________ REGENERACJE CZAS ZACZĄĆ ! |
|
|
|
 |
vegetagt
Administrator / Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4011 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 29 Paź 2013, 00:13
|
|
|
Gurney89, foooooootki plz, bo jestem ciekaw na ile moja robota różni się od fachowców |
|
|
|
 |
tadzias

Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Imię: Tadek
Dołączył: 21 Lip 2008 Posty: 1321 Skąd: Sucha Beskidzka
|
Wysłany: 29 Paź 2013, 09:35
|
|
|
vegetagt napisał/a: | jestem ciekaw na ile moja robota różni się od fachowców |
zapewne Twoja robota jest o niebo lepsza niż od "fachowca"
Miałem przykład jak jeszcze jeździłem MK1 gdzie dałem fachowcowi do obspawania kielichy...zakończyło się to zaheftaniem dwóch łatek |
|
|
|
 |
Gurney89

Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 1.4/73KM
Imię: Rafał
Wiek: 35 Dołączył: 07 Kwi 2010 Posty: 141 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 12 Lis 2013, 10:07
|
|
|
Zdjęcie przedstawia różnicę długości gwintu. Po prawej Monroe XR2 (81-84) mała przeróbka do gwintować do końca (po lewej zwykły amortyzator-stary)Amortyzatory Monroe XR2 (81-84) w Mk2
tak sie działo gdy nie były do gwintowane . Jakaś różnica jest, ale wiadomo jakie drogi są w Bytomiu... tu nawet zajebiste zawieszenie nie da rady a kielichy kielichami, co będę robił fotki zakonserwowanym miejscom Ja bym proponował kiedyś zrobić mega spot dla wszystkich MK1, MK2 :D:D |
_________________ REGENERACJE CZAS ZACZĄĆ ! |
|
|
|
 |
vegetagt
Administrator / Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4011 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 12 Lis 2013, 10:43
|
|
|
Gurney89, myslalem, ze masz jakies fotki z sali operacyjnej
To te monroły z allegro co wisiały jakis czas? Ja na szczęscie nie miałem takiego psikusa w kayabach |
|
|
|
 |
Gurney89

Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 1.4/73KM
Imię: Rafał
Wiek: 35 Dołączył: 07 Kwi 2010 Posty: 141 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 12 Lis 2013, 11:35
|
|
|
vegetagt, tak vegetagt napisał/a: |
To te monroły | za 90zł/szt. |
_________________ REGENERACJE CZAS ZACZĄĆ ! |
|
|
|
 |
|