Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

[MK3] Any Grzechota :)
Autor Wiadomość
damianderos 

Model: Ford Fiesta Mk5`02
Wersja: Hawai
Silnik: 1.3i/50KM
Wiek: 44
Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 4
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 16 Wrz 2013, 14:11   

fajny kolor! powodzenia w modach, nawet jeśli dopiero na wiosnę <8>
 
 
Freeman 
Moderator


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Sławek
Wiek: 43
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 3513
Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 16 Wrz 2013, 16:27   

Normalnie rzutem na taśme Ci się udało dodać foty. Parzych pewnie już trzymał przycisk usuń ;)

Fiesta fajnie wygląda
_________________
Znalazłeś odpowiedź na forum? Daj znać jak usunąłeś problem/usterkę.
Fiesta Klub Polska na YouTube
Planujesz zakup auta lub innej rzeczy? Szukasz porady? Zajrzyj do działu "Przed zakupem"
Pochwal się swoim autem
 
 
 
Ana 


Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Classic
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Anka
Dołączyła: 25 Lip 2013
Posty: 23
Skąd: SZA/STA/SY
Wysłany: 16 Wrz 2013, 20:08   

Freeman - tera Parzych bedzie mnie męczył o miniaturki :D Ale kurcze, już tyle sie nakombinowałam z tymi fotkami... Nie chciały mi wejść jak trzeba :/

Grzechota wgląda fajnie, a z tego co widze to chyba większość ma felerne tylne nadkole :D

Damianderos- Pewnie ze podziałam, lubię starsze samochody, owszem, jakiegos nowka też bym przygarnęła, ale mojego grzechotnkia nie oddam :D . ZOstanie dla potomstwa :D . Kilka aut już przerabiałam, nawet sporo.

hanysek- a pewnie że byda działać :D

Kurde, jeszcze nie jechałam za pasażera z tyłu wieśki. musze w końcu dosłyszeć gdzie mi się tam co w tyle trzaska.

PS.
Freeman- dzięki :)
Ostatnio zmieniony przez Parzych 16 Wrz 2013, 21:33, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
DemptD 
Moderator


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Trend
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Jacek
Wiek: 35
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 2231
Skąd: Piekary Śląskie
Wysłany: 16 Wrz 2013, 20:52   

Ana, no to teraz frakcja śląska zaprasza na spota :V: ale musis umieć godać bo bez tego niy dos se rady :P
_________________
...you're right your car is better, but it doesn't have a soul...
Czerwono-czarna®
 
 
 
DziDzia 
vel DziaDzia





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 39
Dołączyła: 27 Lip 2005
Posty: 4172
Skąd: :: DDG ::
Wysłany: 18 Wrz 2013, 16:55   

Ana napisał/a:
Oleju z leksza żre, ale czego się spodziewać po tym roczniku.

Wymień uszczelniacze zaworowe. Tylko nie daj się nabrać, że trzeba głowice do tego zdejmować i tak dalej - gdzieś na forum jest poradnik jak to zrobić. Jak sama nie dasz rady, to może ktoś z frakcji by Ci pomógł :) A jak uszczelniacze nic nie dadzą to pierścenie...



pozdro :!:
_________________

Model:MK1 '77 Silnik: 1,1S/35KM
Model:MK5 '00 Silnik: 1,3i/60KM
Romety PONY
Profil Facebook
 
 
 
Freeman 
Moderator


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Sławek
Wiek: 43
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 3513
Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 18 Wrz 2013, 18:16   

Ana napisał/a:
Freeman - tera Parzych bedzie mnie męczył o miniaturki
Ja też bym Cie o nie męczył. Co mogłem to poprawiłem.
_________________
Znalazłeś odpowiedź na forum? Daj znać jak usunąłeś problem/usterkę.
Fiesta Klub Polska na YouTube
Planujesz zakup auta lub innej rzeczy? Szukasz porady? Zajrzyj do działu "Przed zakupem"
Pochwal się swoim autem
 
 
 
Ana 


Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Classic
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Anka
Dołączyła: 25 Lip 2013
Posty: 23
Skąd: SZA/STA/SY
Wysłany: 18 Wrz 2013, 21:57   

Dzidzia- dzięki za podpowiedź! Dowiem się czy znajomy co tez ma fiesie lekko starsza od mojej, miał by czas przy mojej pogrzebać. Ja puki co mam nadmiar obowiązków i niewyrabiam na zakrętach. Chyba ze znajde w końcu jakieś wolne, to sama pokombinuję ;)

Freeman- dzieki Ci dobra duszo :) Z tego co ja widze to wszystkie sa w miniaturach.
 
 
Ana 


Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Classic
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Anka
Dołączyła: 25 Lip 2013
Posty: 23
Skąd: SZA/STA/SY
Wysłany: 22 Paź 2013, 23:29   

Witam :)

Mam pytanie
Kiedy wciskam sprzęgło Grzechota klekocze mi jakoś dziwnie jak diesel . (dziwny klekot, nie podbny do niej) prawdopodobnie sprzęgło do wymiany, jednak moje pytanie, czy faktycznie? czy moze byc inna przyczyna, a jezeli sprzegło to kompletnie czy wystarczą dociski?
 
 
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 52
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8085
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 22 Paź 2013, 23:38   

Ana napisał/a:
a jezeli sprzegło to kompletnie czy wystarczą dociski?
Tarcza, docisk i łożysko oporowe...
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
Ana 


Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Classic
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Anka
Dołączyła: 25 Lip 2013
Posty: 23
Skąd: SZA/STA/SY
Wysłany: 22 Paź 2013, 23:53   

Kurde. Słyszałam że tarcza dociskowa czasami może być przyczyną, bez tarczy ciernej i łożyska(+ całej reszty sprżegła). Czyli jednak po całości leciec?

nie chce żeby mnie mechanicy naciągnęli, a ja ndal sie ucze swojego autka
 
 
Ana 


Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Classic
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Anka
Dołączyła: 25 Lip 2013
Posty: 23
Skąd: SZA/STA/SY
Wysłany: 28 Paź 2013, 23:34   

No więc łożysko się wyrobiło trza będzie wymienić, + regulacja zaworów + własnie faktycznie uszczelniacze zaworowe jak pisał DziDzia.

Szukam cały czas, gdzie tu znaleźc co i jak zrobić. Czasu stanowczo mam za mało na wszystko :(
 
 
pawel_mk3 


Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: 1.4i/75KM
Wiek: 33
Dołączył: 21 Wrz 2012
Posty: 341
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 28 Paź 2013, 23:39   

Szkoda, że tak za daleko mieszkasz bo bym Ci serwis po kosztach załatwił.... A co do sprzęgła to warto wymienić wszystko bo to za dużo robo ty żeby oszczędzać na łożysku za 50 zł czy docislu za stówę.
_________________


Auto-Elektryka Zielona Góra


 
 
Ana 


Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Classic
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Anka
Dołączyła: 25 Lip 2013
Posty: 23
Skąd: SZA/STA/SY
Wysłany: 29 Paź 2013, 00:08   

sprzęgło po całości ok 260 zł, tak +/-
Ale robocizna drugie tyle :/
Szkoda ze tak daleko ... Chociaż Grzechota by dojechała :D
 
 
tadzias 


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Imię: Tadek
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 1321
Skąd: Sucha Beskidzka
Wysłany: 29 Paź 2013, 09:37   

Ana, lukaj na PW poszło info
 
 
Ana 


Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Classic
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Anka
Dołączyła: 25 Lip 2013
Posty: 23
Skąd: SZA/STA/SY
Wysłany: 29 Paź 2013, 19:29   

przeczytane, opisane ;)

Mechanik w okolicach za wymianę sprzegła po całości zawołał 200 zł + sprzęgło
Z uszczelniaczami mówił , ze zależy czy trzeba będzie głowicę trza będzie sciągać ;) Powiedziałam mu ze znajomi mający fiesty gdzieś tam w pl twierdzą ze nie trzeba :D
 
 
Transporteur 


Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: L
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Damian
Wiek: 36
Dołączył: 14 Paź 2013
Posty: 58
Skąd: Cz-Dz
Wysłany: 31 Paź 2013, 08:04   

Widzę, że plany ambitne :fox: W sumie to może lepiej stawiać przed sobą małe cele, które można zrealizować, a nie tak jak ja, że plany wielkie, a wykonania zero.
 
 
tadzias 


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Imię: Tadek
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 1321
Skąd: Sucha Beskidzka
Wysłany: 31 Paź 2013, 10:48   

Transporteur, cóż za samokrytyka :P
 
 
Ana 


Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Classic
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Anka
Dołączyła: 25 Lip 2013
Posty: 23
Skąd: SZA/STA/SY
Wysłany: 29 Gru 2013, 20:46   

W końcu sprzęgło zrobione. Wymienione tylko łożysko. Jak się okazało tarcza i docisk w zarąbistym stanie i oryginały, więc mechanik polecił żeby zostawić. Zawory wyregulowane i w końcu cichutko śmiga moja grzechota. (Za wszystko dałam 270 zł)

Dziś się jednak wkurzyłam :/ tylna wycieraczka się zbuntowała, i spryskiwacze tak z przodu jak i z tyłu też :/.
 
 
Ana 


Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Classic
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Anka
Dołączyła: 25 Lip 2013
Posty: 23
Skąd: SZA/STA/SY
Wysłany: 6 Sty 2014, 22:20   

Any Grzechota, prawdopodobnie nie długo będzie jeździła na blachach SY :D
 
 
DemptD 
Moderator


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Trend
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Jacek
Wiek: 35
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 2231
Skąd: Piekary Śląskie
Wysłany: 6 Sty 2014, 22:28   

yeah, spocisze? :fox:
_________________
...you're right your car is better, but it doesn't have a soul...
Czerwono-czarna®
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.