[MK5] Światła słabiej świecą po zastosowaniu auto-włacznika |
Autor |
Wiadomość |
Puff
Forumowy Maruda

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 38 Dołączył: 22 Cze 2008 Posty: 5740 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 29 Sie 2013, 19:32
|
|
|
To sprawdź gdzie "leci" napięcie, bo jeśli nie musisz mieć "klasycznie" włączonych świateł mijania, żebyś mógł "migać", to znaczy że istnieje obwód równoległy |
_________________ "Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."
Wierny osiołek pochłania jedynie
|
|
|
|
 |
mick1973

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Michał
Wiek: 52 Dołączył: 12 Lut 2012 Posty: 176 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 29 Sie 2013, 22:14
|
|
|
Pufcio, Cyknięcie drogowymi daje dodatkowo drogowe do mijania.
zabka35i, Po tym jak opisałeś działanie przekażników i napięcia podczas pracy to wygląda że jest ok.
Pytanie zasadnicze czy podłączyłeś ten plus od długich pod sterownik,myśle tutaj o plusie ze styku 85 przekażnika od długich. Wydaje mi się że nie do końca zrozumiałęś zasade działania tego sterownika.Manetka ma być cały czas w pozycji swiateł mijania on ma tylko puścić napięcie na światła dopiero po osiągnięciu ładowania po rozruchu silnika. Nie widze tu nic o trybie ręcznym i automatycznym.Wsiadasz do auta odpalasz i zapalają się światła ot tyle.Możesz jeszcze podpiąć mase za wyłącznikiem od ręcznego ,że jak będziesz grzał auto to światła na zaciągniętym ręcznym nię świecą. Jak wynika ze schematu ,sterownik wpinamy szeregowo za bezpiecznikami w oryginalną instalacje i podpinamy do niego wszyskie sygnały które go interesują.No i oczywiście zasilanie. |
|
|
|
 |
Puff
Forumowy Maruda

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 38 Dołączył: 22 Cze 2008 Posty: 5740 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 29 Sie 2013, 22:42
|
|
|
mick1973 napisał/a: | Pufcio, Cyknięcie drogowymi daje dodatkowo drogowe do mijania. |
Ja mówię o sytuacji, gdy masz włączony zapłon, a świateł nie. |
_________________ "Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."
Wierny osiołek pochłania jedynie
|
|
|
|
 |
mick1973

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Michał
Wiek: 52 Dołączył: 12 Lut 2012 Posty: 176 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 30 Sie 2013, 10:23
|
|
|
Pufcio, No O.K.
To i tak nie zmienia faktu ze cyknięcie manetką daje sterowanie na przekaźnik od drogowych , nie licząc się ztym czy są włączone mijania czy też nie. |
|
|
|
 |
Puff
Forumowy Maruda

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 38 Dołączył: 22 Cze 2008 Posty: 5740 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 30 Sie 2013, 18:34
|
|
|
No i przecież o to właśnie chodzi... |
_________________ "Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."
Wierny osiołek pochłania jedynie
|
|
|
|
 |
zabka35i

Model: Ford Fiesta Mk5`01
Wersja: Family
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Damian
Wiek: 38 Dołączył: 05 Sty 2011 Posty: 558 Skąd: Myślenice
|
Wysłany: 30 Sie 2013, 20:56
|
|
|
micki1973 ale ten automat ma dzialać jak swiatła są wyłączone w końcu ma czujnik zmierzchu i ma działac tylko jak jest ciemno w ciagu dnia mają działać światła dzienne. |
|
|
|
 |
mick1973

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Michał
Wiek: 52 Dołączył: 12 Lut 2012 Posty: 176 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 31 Sie 2013, 22:34
|
|
|
zabka35i, Szulaliśmy długich -znalazłeś ?
Zrobisz jak zechcesz ,przecież to twoje auto. Ja tylko pisze jak ja to widze . Ty podłączasz to rownolegle i wyszło jak wyszło .Słabo świeci ,potem uciekły długie no i kupa niepotrzebnych kabelków=bałagan. |
|
|
|
 |
zabka35i

Model: Ford Fiesta Mk5`01
Wersja: Family
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Damian
Wiek: 38 Dołączył: 05 Sty 2011 Posty: 558 Skąd: Myślenice
|
Wysłany: 31 Sie 2013, 23:17
|
|
|
Tylko to jak Ty To widzisz to jest może do zwykłego automatycznego włącznika, a w tym jest podłączone wszystko jak instrukcja przykazała
A co do długich to odpowiedzialny za to był przełącznik zespolony i jeżeli podam zasilanie na jeden z pinów w wtyczce to długie są już gdy włącze zapłon. |
|
|
|
 |
|