Model: Ford Fiesta Mk5`99
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: Przemek
Wiek: 33 Dołączył: 12 Kwi 2010 Posty: 916 Skąd: Markuszowa(RSR)
Wysłany: 28 Sie 2013, 20:16
zyga, koniki nie są wyklepane? jak ustawisz ciaśniej to nie ma możliwości takiej żeby klepał, chodzi wtedy jakby miał wałek na klawiaturze
_________________
zyga
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 26 Maj 2013 Posty: 14 Skąd: Wawa
Wysłany: 29 Sie 2013, 13:34
Są wylkepane. Teraz ustawiłem je tak, że 0,2 nie wchodzi a 0,15 jest luźny podobnie 0.3 i 0.25 .
Zastanawia mnie ten dziwny przydźwięk z silnika. Zmontowałem kolejny filmik i przyjrzałem się mu, sprawdźcie i powiedzcie proszę co o tym sądzicie... jak to ewentualnie interpretować ?
Kiedy wsłuchacie się w nagranie, usłyszycie pracujące zaworki < które brzmią całkiem sensownie > i ten dziwny rytmiczny dźwięk, który wchodzi na raz , a na trzy jest nieco słabszy. Nie mam pojęcia co to może być... może jednak kończąca się panewka.. albo coś z którymś tłokiem.
Model: Ford Fiesta Mk5`99
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: Przemek
Wiek: 33 Dołączył: 12 Kwi 2010 Posty: 916 Skąd: Markuszowa(RSR)
Wysłany: 29 Sie 2013, 23:59
jak są wyklepane to zdemontuj klawiaturę i wyszlifuj koniki, bo nic Ci nie da ustawianie ciaśniej, to logiczne chyba, co nie? potem posłuchaj jak chodzi.
_________________
zyga
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 26 Maj 2013 Posty: 14 Skąd: Wawa
Wysłany: 30 Sie 2013, 03:49
Cytat:
jak są wyklepane to zdemontuj klawiaturę i wyszlifuj koniki, bo nic Ci nie da ustawianie ciaśniej, to logiczne chyba, co nie? potem posłuchaj jak chodzi.
Czy jesteś tego pewien ?
Na wykresie widać i słychać, że to co stuka wyraźnie odróżnia się od zdecydowanie ciszej klekoczących zaworów, które brzmią ok. Poza tym klekot zaworów ma wyższą częstotliwość w stosunku do widocznych powtarzających się cykli. Widać również, że stuk pojawia się w owych widocznych powtarzających się cyklach. Moje pytanie brzmi... czy Waszym zdaniem , może to być związane z uszkodzonym: pierścieniem, tłokiem , panewką ?
Model: Ford Fiesta Mk5`99
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: Przemek
Wiek: 33 Dołączył: 12 Kwi 2010 Posty: 916 Skąd: Markuszowa(RSR)
Wysłany: 30 Sie 2013, 20:09
zyga, zrobiłem kilkadziesiąt tysięcy kilometrów HCSem, jak wyklepane, szlifnij i sprawdź wtedy
_________________
zyga
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 26 Maj 2013 Posty: 14 Skąd: Wawa
Wysłany: 17 Wrz 2013, 21:16
Szlif zrobiony, poprawa żadna hahaha :D:D Może muszą dojść do siebie, jutro sprawdzę jak się mają i jeszcze raz ustawie.
Mam pytanie dotyczące ustawiania zaworów.
Czy w trakcie ustawiania zaworów odciągacie klucz założony na śrubę regulacyjną nieco do tyłu? Pytam, bo kiedy tak robię, to na szczelinomierzu robi się spory luz i zupełnie nie mam pojęcia czy ustawiane wartości są poprawne. Może nie powinienem tego w taki sposób robić ? Czy szczelinomierz powinien być wsuwany bez, że tak to nazwę podparcia kluczem śruby ?
W międzyczasie zrobiłem jej tylne hamulce, nowy termostat i wymiana płynów. Zajrzałem też do ccp i kroka. Mój ccp jest czerwony - rezystancja od 3.3k do 11k <płynnie, przeczyściłem>. Z tego co się orientowałem mają od 1k do 5k. Czy mój to jakiś inny typ ?
Termostat kupiłem jak się okazało bez gumowej uszczelki <tylko uszczelka pokrywy> . W starym nie było gumowej więc założyłem bez ..... Będzie ok ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.