[MK3] 1.1i - gaśnie, po dodaniu gazu dusi się

Podforum dla tematów o mechanice silnika Fiest MK3.
<br>Czyli: silnik i skrzynia biegów.

Moderator: Moderatorzy

DevQ
Posty: 13
Rejestracja: sob 17 sie 2013, 23:09
Płeć: Nie podano

[MK3] 1.1i - gaśnie, po dodaniu gazu dusi się

Post #1 autor: DevQ » sob 17 sie 2013, 23:29

Witam, mam taka fieste z silnikiem 1.1 benzyna i jest problem ostatnio jade trzymam gaz i po chwili zwalnia, wrzucilem luz i zatrzymalem sie chodzil na jalowym i po docisnieciu gazu dusil sie i gasl na jalowym tez gasl tracil moc tak pare razy potem jakos odpalil i pojechalem do domu. Na drugi dzien jade i potem znowu to samo ale nie odpalil tym razem dalsze proby odpalania konczyly sie skokiem obrotow duszeniem , po nacisnieciu gazu gasnieciem silnika , potem zacholowalem auto i odpalilem z biegu i dojechalem juz do domu w bramie mi gasl znowu wyczyscilem swiece wszystkie niby ok, filtr paliwa odpada bo zrobilem dzis obieg inny bez niego tylko prosto do gaznika wezyk bez filtra i to samo, filtr powietrza wyczyscilem rowniez, nie mam juz pomyslow... pompa paliwa niby ok bo slychac. ja jak kluczyk przekrece nie wiem nawet gdzie jest, a moze to sonda na kolektorze wylotowym? albo gaznik syfu nabral co wy na to ?

Z gory thx.
Ostatnio zmieniony ndz 18 sie 2013, 10:49 przez DevQ, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
vegetagt
Klubowicz
Posty: 2687
Rejestracja: pt 31 sie 2007, 21:17
Województwo: Warmińsko-mazurskie
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Nadwozie: 3d
Silnik: 2.0 16V
Skrzynia: (5)
Płeć: Nie podano

Post #2 autor: vegetagt » sob 17 sie 2013, 23:32

DevQ, elektryczna pompa paliwa i sonda w kolektorze wyklucza posiadanie gaźnika, więc zmień w profilu silnik z 1.1 na 1.1i.
Obrazek
Bojówka phpBB by przemo!

Awatar użytkownika
przemo_rsr
Posty: 963
Rejestracja: pn 12 kwie 2010, 16:29
Płeć: Nie podano

Post #3 autor: przemo_rsr » sob 17 sie 2013, 23:39

DevQ, pompa jest w baku, posiadasz jednopunktowy wtrysk paliwa, nie gaźnik
Obrazek

DevQ
Posty: 13
Rejestracja: sob 17 sie 2013, 23:09
Płeć: Nie podano

Post #4 autor: DevQ » sob 17 sie 2013, 23:47

nie wiem dokladnie jakie to autko poniewaz dostalem je i sluzy mi na pola wiec nie wiem, dowodu ani nic nie mam od niej. Wiem tylko ze 1.1 i 94-95 chyba. A do rzeczy co moglo sie stac?

DevQ
Posty: 13
Rejestracja: sob 17 sie 2013, 23:09
Płeć: Nie podano

Post #5 autor: DevQ » ndz 18 sie 2013, 12:49

Pomoże ktoś? ;/

DevQ
Posty: 13
Rejestracja: sob 17 sie 2013, 23:09
Płeć: Nie podano

Post #6 autor: DevQ » ndz 18 sie 2013, 22:38

doszlem do tego ze pompa w ogole nie podaje paliwa lecz ja slychac wie ktos jak wyjac te pompe?

Awatar użytkownika
mick1973
Posty: 188
Rejestracja: ndz 12 lut 2012, 10:30
Płeć: Nie podano

Post #7 autor: mick1973 » pn 19 sie 2013, 08:22

Musisz niestety zwalić zbiornik paliwa. Wiem że ludzie wycinali dziure pod tylną kanapą i wtedy uzyskiwali do pompy dostęp. Więc jak wolisz :-) Ja bym sie jeszcze zastanowił czy to pompa wogóle ma co pompować ? Wskaźnik we fieście nie jest perfekcyjnie dokładny i mógł się też zaciąć . Nie podejrzewam Cie o to byś auto przeznaczone na zajeżdzenie na polach tankował do pełna . :bigok:

Awatar użytkownika
BuMeL
Posty: 1063
Rejestracja: czw 02 wrz 2010, 11:11
Płeć: Nie podano

Re: 1.1i - gaśnie, po dodaniu gazu dusi się

Post #8 autor: BuMeL » pn 19 sie 2013, 09:30

DevQ pisze:filtr powietrza wyczyscilem rowniez


FILTR POWIETRZA SIE WYMIENIA.

1,1i to nie gaźnik

CPP sprawdzałeś ?

Pompa pod tylną kanapą, najprościej ponacinać blachy.
BUILT, NOT BOUGHT
[center]fiesta fiestolot fiestodrom fiestodont fiestokrator dj fiesto
Fofik
i pincet kuniuf[/center]

DevQ
Posty: 13
Rejestracja: sob 17 sie 2013, 23:09
Płeć: Nie podano

Post #9 autor: DevQ » pn 19 sie 2013, 09:59

mick1973, max co wlewam to 5 l kiedys na szklance paliwa do sklepu jechalem :D BuMeL, wiem ze tam jest bo widzialem juz jakies przewody, wyciął bym dziure flexem ale boje sie ze uszkodze bak ? a co do cpp to nie ale pompka paliwa w ogole nie pompuje paliwa
Ostatnio zmieniony pn 19 sie 2013, 10:22 przez DevQ, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
przemo_rsr
Posty: 963
Rejestracja: pn 12 kwie 2010, 16:29
Płeć: Nie podano

Post #10 autor: przemo_rsr » pn 19 sie 2013, 10:18

Czujnik
Położenia
Przepustnicy,


Nalej paliwa jak normalny człowiek, a nie zlewki i zobacz czy chodzi, jakbys nie słyszał pompy to była by zatarta :)
Obrazek

DevQ
Posty: 13
Rejestracja: sob 17 sie 2013, 23:09
Płeć: Nie podano

Post #11 autor: DevQ » pn 19 sie 2013, 10:24

Jest piatka w baku slysze pompke ale nie pompuje paliwa

DevQ
Posty: 13
Rejestracja: sob 17 sie 2013, 23:09
Płeć: Nie podano

Post #12 autor: DevQ » pn 19 sie 2013, 11:15

moge tam pod kanapa ciac fleksem zeby wyjac pompke bo niechce mi sie baku sciagac ? a jak bede cial to nie uszkodze baku ?

DevQ
Posty: 13
Rejestracja: sob 17 sie 2013, 23:09
Płeć: Nie podano

Post #13 autor: DevQ » pn 19 sie 2013, 11:45

aha i przekaznik w porzadku

Awatar użytkownika
vegetagt
Klubowicz
Posty: 2687
Rejestracja: pt 31 sie 2007, 21:17
Województwo: Warmińsko-mazurskie
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Nadwozie: 3d
Silnik: 2.0 16V
Skrzynia: (5)
Płeć: Nie podano

Post #14 autor: vegetagt » pn 19 sie 2013, 13:33

DevQ pisze:moge tam pod kanapa ciac fleksem zeby wyjac pompke bo niechce mi sie baku sciagac ? a jak bede cial to nie uszkodze baku ?


mozesz, już pare osób tak robiło i wszyscy żyją.

DevQ
Posty: 13
Rejestracja: sob 17 sie 2013, 23:09
Płeć: Nie podano

Post #15 autor: DevQ » pn 19 sie 2013, 13:43

bo tam z jednej strony wezyki sa i nie chcem ich naruszyc bo caly bak pojdzie z dymem jak mam to ciac w miare beziecznie ?

Awatar użytkownika
vegetagt
Klubowicz
Posty: 2687
Rejestracja: pt 31 sie 2007, 21:17
Województwo: Warmińsko-mazurskie
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Nadwozie: 3d
Silnik: 2.0 16V
Skrzynia: (5)
Płeć: Nie podano

Post #16 autor: vegetagt » pn 19 sie 2013, 13:48

http://www.fiestaklubpolska.pl/forum/vi ... 394#711394 - tutaj Bumel np używa nożyc do blachy :)
Gdzieś była fotka ale nie moge się z nią spotkać.
Obrazek
Bojówka phpBB by przemo!

DevQ
Posty: 13
Rejestracja: sob 17 sie 2013, 23:09
Płeć: Nie podano

Post #17 autor: DevQ » pn 19 sie 2013, 13:48

dobra na wszelki wypadek wezme gasnice :D , bede was informowal o postepach, moze da sie ta pompke jakos naprawic wezme ja przetestuje w wodzie.

Awatar użytkownika
vegetagt
Klubowicz
Posty: 2687
Rejestracja: pt 31 sie 2007, 21:17
Województwo: Warmińsko-mazurskie
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Nadwozie: 3d
Silnik: 2.0 16V
Skrzynia: (5)
Płeć: Nie podano

Post #18 autor: vegetagt » pn 19 sie 2013, 13:55

Jeżeli pompa we fieście jest w całości zanurzona (tj razem z kablami), to test w wodzie ci nie wyjdzie, bo będzie zwara.
Obrazek
Bojówka phpBB by przemo!

Awatar użytkownika
Jaszczur
Posty: 429
Rejestracja: pn 07 lut 2011, 10:49
Płeć: Nie podano

Post #19 autor: Jaszczur » pn 19 sie 2013, 14:08

vegetagt pisze:to test w wodzie ci nie wyjdzie, bo będzie zwara.


Nie, woda nie jest a tak dobrym przewodnikiem ;)
wszystko jest do zrobienia, trzeba tylko chcieć

DevQ
Posty: 13
Rejestracja: sob 17 sie 2013, 23:09
Płeć: Nie podano

Post #20 autor: DevQ » pn 19 sie 2013, 15:29

dobra zrobilem i zdjelem pompe a zanurzona byla tylko plywakiem i taka siatkula jak podnioslem plywak to wskazowka szla do gory ;D pompa sprawna doszlem do tego ze za malo paliwa lalem :o ale wczesniej na litrze jechalem wiec nwm czemu tak jest teraz...


Wróć do „Mechanika silnika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika