Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Bębny z Mondeo MK1
Autor Wiadomość
Markz 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 34
Dołączył: 16 Mar 2012
Posty: 251
Skąd: Zdzieszowice
Wysłany: 29 Maj 2013, 15:49   [MK3] Bębny z Mondeo MK1

tak jak w temacie, zastanawiam się czy to podejdzie jeśli bym całe bębny z mondeo miał, moze ktos wie czy są tak samo mocowane na cztery sruby?
Ostatnio zmieniony przez trzeci 30 Maj 2013, 12:39, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 51
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8085
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 29 Maj 2013, 16:55   

Markz napisał/a:
moze ktos wie czy są tak samo mocowane na cztery sruby?
Popatrz na alledrogo, same bębny mają 4 szpilki (otwory?), a Tobie pewnie chodzi o mocowanie tylnej osłony z piastą, też da się znaleźć na alle...
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
Markz 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 34
Dołączył: 16 Mar 2012
Posty: 251
Skąd: Zdzieszowice
Wysłany: 29 Maj 2013, 18:29   

Chodzilo mi wlasnie o mocowanie piasty czy jest ten sam rozstaw z tyłu zeby nie musiał wiertać mocowań w belce... Mysle nad wymianą bębnów bo też maja 203mm i są dostępne do nich samoregulatory w normalnej cenie. Ta cała wymiana bębnów wyjdzie mnie taniej niz zakup kompletu nowych samoregulatorów w aso do mojej fiesty
 
 
BuMeL 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 41
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 1046
Skąd: Kraków
Wysłany: 30 Maj 2013, 13:49   

Nie taniej z escorta ? też chyba mają 203mm
_________________
BUILT, NOT BOUGHT
fiesta fiestolot fiestodrom fiestodont fiestokrator dj fiesto
Fofik
i pincet kuniuf
 
 
Markz 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 34
Dołączył: 16 Mar 2012
Posty: 251
Skąd: Zdzieszowice
Wysłany: 30 Maj 2013, 20:26   

w każdym escorcie są 203?
 
 
BuMeL 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 41
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 1046
Skąd: Kraków
Wysłany: 30 Maj 2013, 21:51   

Chyba tak, pomijając rs2k, u mnie leżą w piwnicy, mogę jutro zmierzyć i fotki porobić.
_________________
BUILT, NOT BOUGHT
fiesta fiestolot fiestodrom fiestodont fiestokrator dj fiesto
Fofik
i pincet kuniuf
 
 
pawel_mk3 


Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: 1.4i/75KM
Wiek: 33
Dołączył: 21 Wrz 2012
Posty: 341
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 31 Maj 2013, 11:16   

Są też 180 w 1,4 i 1,6 rs2k ma tarczobębny
_________________


Auto-Elektryka Zielona Góra


 
 
Markz 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 34
Dołączył: 16 Mar 2012
Posty: 251
Skąd: Zdzieszowice
Wysłany: 31 Maj 2013, 14:44   

tylko ciekawe czy te bębny mają taki sam rozstaw srub mocujących go do belki i czy podejdzie mi linka?
 
 
BuMeL 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 41
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 1046
Skąd: Kraków
Wysłany: 31 Maj 2013, 15:00   

Rozstaw taki sam, linka powinna podejść ale głowy nie daję.
_________________
BUILT, NOT BOUGHT
fiesta fiestolot fiestodrom fiestodont fiestokrator dj fiesto
Fofik
i pincet kuniuf
 
 
Puff 
Forumowy Maruda


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 38
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 5740
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 31 Maj 2013, 23:30   

Tuning... wymiana bębnów na większe... pytanie po co konkretnie chcesz to zrobić?
Jeśli KJS-y, zrozumiem. Jeśli do "cywila", odpuść - to nie ma sensu.
_________________
"Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
 bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."


Wierny osiołek pochłania jedynie ;-))
:devil:
 
 
 
Markz 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 34
Dołączył: 16 Mar 2012
Posty: 251
Skąd: Zdzieszowice
Wysłany: 3 Cze 2013, 16:18   

Pufcio poczytaj najpierw temat a potem pisz, chce wymienić bębny bo samoregulatory do orginalnych z rs1800 sa ledwo co dostępne i w masakrycznych cenach... A moja fiesta jest uzywana tylko do KJS itp... dlatego bez sprawnego w 100% ręcznego to nie jazda. Bębny z escorta/ mondeo wcale nie są większe bo też mają 203mm. Zastanawiam się czy by nie wystarczyły szczęki i samoregulatory z escorta/mondeo zeby to wpakować do moich bębnów...
 
 
Puff 
Forumowy Maruda


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 38
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 5740
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 3 Cze 2013, 19:53   

Markz napisał/a:
Pufcio poczytaj najpierw temat a potem pisz, chce wymienić bębny bo samoregulatory do orginalnych z rs1800 sa ledwo co dostępne i w masakrycznych cenach...

Zarzucasz mi, że nie czytam tematu, a sam pisałeś tylko o kupowaniu w ASO. To ja wróżka jestem, żeby wiedzieć czy lubisz wydawać kasę w ASO czy nie umiesz dostać zamienników?
O KJS-ach też nie pisałeś. Nie miej więc pretensji, bo to nie jest tarot na 0-700, tylko forum, a ja Cię nawet nie próbowałem w poprzednim poście atakować.

Poza tym masz chyba świadomość, że sama wymiana na tarcze nie pomoże - chcesz mieć porządne heble z tyłu, musisz sobie zamontować wajchę na hydraulice - co też tanie nie jest.

Kup nowe, inne bębny ze szczękami, zmontuj całość i wsio.
Nie wiem czy ktoś powie z pamięci co pasuje, a co nie, ale odwiedzając lokalny sklep motoryzacyjny, pewnie dostaniesz odpowiedź co z czego przypasuje jako zamiennik.

Zabawa z samoregulatorami jest średnio dobrym pomysłem - wystarczy, że punkty mocowań będą gdzie indziej i siedzisz w ciemnej d***. Już nie mówiąc o tym, że może być więcej niż 1 rodzaj samoregulatorów w każdym z aut (w takiej mk4/mk5 masz dwa rodzaje, a choć moje auto ABS-u na oczy nie widziało, to pasowały wyłącznie z wersji z ABS-em właśnie).

Także jak masz fajnego sprzedawcę gdzieś za rogiem, to pogadaj z nim.
_________________
"Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
 bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."


Wierny osiołek pochłania jedynie ;-))
:devil:
 
 
 
acti357 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0 16V
Imię: Wiktor
Wiek: 35
Dołączył: 16 Lip 2009
Posty: 259
Skąd: Lubań
Wysłany: 5 Cze 2013, 16:23   

Markz, co masz do hamowania na przedniej osi? Jeździłem na nieco podkręconym 1,4efi w kajtkach i nie miałem problemów, ani z ręcznym, ani z lewą nogą (przód xrka, tył Escort 203mm)
_________________
Kolejna czarna i nudna XRka
1,4EFi
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: FAQ - przepływka z Mondeo 2.0 w Zetec-u 1.8
TomeX500 Tuning mechaniczny 4 12 Lip 2011, 08:55
PumaRST
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK1] Fiesta MK1
Fordy Fiesta I generacji (1976-1983)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:38
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Wszystko o mk1/2
dane, opisy, porady
Laskosz Mechanika ogólna 2 7 Kwi 2010, 20:54
markos2101
Brak nowych postów Przyklejony: [MK1] Fordopedia
encyklopedia elementów z jakich składa się MK1
van Mechanika ogólna 1 25 Cze 2013, 12:00
vegetagt
Brak nowych postów Przyklejony: Galeria MK1 & MK2
fajne, oryginalne, ładne i zrobione z sensem :)
Piesek Mechanika ogólna 39 13 Sty 2014, 15:24
kostek88wjcz


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.