Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 493 Skąd: Gliwice
Wysłany: 20 Maj 2013, 20:01
Zrobiona nowa flansza do splywu turbiny i wspawany krociec w misce olejowej, calosc polaczona przewodem olejowym na 2 cybantach. Prosta rzecz, a wydech nie bedzie juz grzal oleju splywajacego z turbo
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 48 Dołączył: 21 Paź 2005 Posty: 1878 Skąd: Wągrowiec
Wysłany: 20 Maj 2013, 22:10
Marek napisał/a:
Dzieki
Wczoraj doszly 4 amorki Supersport po przebiegu 100km w mega okazyjnej cenie, do tego sprezyny FK czerwone w bdb stanie
Do nowego setupu idzie juz z UK jedna z wazniejszych czesci i pomalu bedziemy to pchac do przodu.
Na obecnym setupie to cvh opierdziela 1.8 105tki pomodzone
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 493 Skąd: Gliwice
Wysłany: 20 Maj 2013, 23:07
Calkiem przyjemnie, twardosc w sam raz, mozna bezstresowo jezdzic na codzien w miare komfortowo i szybko, od serii duzo twardsze ale w porownaniu do moich bilsteinow b8 sa lajtowe
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 493 Skąd: Gliwice
Wysłany: 1 Lip 2013, 00:00
Wrażenia... jakoś to jedzie Między nią a moją jest przepaść ale to tylko seria Musimy nagrać jakiś filmik porównawczy Na plus jest to, że pali mniej niż N/A
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.