Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

[MK3] Gościnnie Fiesta Turbo mojego brata ;)
Autor Wiadomość
kamilocha1 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: KamiL
Wiek: 36
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 383
Skąd: SJ , SRC ;DD
Wysłany: 14 Kwi 2013, 16:20   

ładny HCS :P
_________________
cyyyklon

 
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 14 Kwi 2013, 16:48   

skąd masz taki stojak do motoru :>
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
Marek 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 493
Skąd: Gliwice
Wysłany: 14 Kwi 2013, 22:02   

Biegus wyspawal bo trzeba bylo BOB'a powiesic :)
_________________
 
 
 
Marek 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 493
Skąd: Gliwice
Wysłany: 7 Maj 2013, 22:02   

Dzisiaj wyskoczyl dotychczasowy motor :)


Do CVH-T brakuje jeszcze uszczelki smoka olejowego, niestety dostepnosc tylko niemcy i trzeba czekac do piatku/pon :(

Edit

Komora przed:



Komora po:

_________________
 
 
 
BuMeL 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 41
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 1046
Skąd: Kraków
Wysłany: 8 Maj 2013, 22:26   

Kurna, ciekawe kiedy ja w swojej komorze porządek zrobię. Trzeba poczyścić, podmalować, hammerite schnie a u mnie remonty .... remonty ... remonty.
_________________
BUILT, NOT BOUGHT
fiesta fiestolot fiestodrom fiestodont fiestokrator dj fiesto
Fofik
i pincet kuniuf
 
 
Marek 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 493
Skąd: Gliwice
Wysłany: 17 Maj 2013, 22:55   



Aktualnie już prawie uzbrojony, zostało zaślepić oryginalny spływ z turbo który został przeniesiony prosto do miski oraz założyć turbo, chłodnice, IC.
_________________
 
 
 
Krzysiek 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: SuperS
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Krzysiek
Wiek: 34
Dołączył: 09 Paź 2010
Posty: 523
Skąd: Andrychów
Wysłany: 18 Maj 2013, 13:00   

Ładnie ładnie celujesz w standardowe 130hp czy będziesz dmuchał więcej ? Spływ z turba do miski sam robiłeś ? :fox:
_________________
Czarna
Sprzedam Swap RS1800 w częściach / Kierownica,licznik RS Turbo / części blacharskie nowe / uchylne szyby/ Kontakt PW
Profil Facebook
 
 
 
Marek 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 493
Skąd: Gliwice
Wysłany: 18 Maj 2013, 18:17   

Narazie seria, tylko kit Kenta :) Spływ sam :-P
_________________
 
 
 
Krzysiek 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: SuperS
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Krzysiek
Wiek: 34
Dołączył: 09 Paź 2010
Posty: 523
Skąd: Andrychów
Wysłany: 19 Maj 2013, 20:42   

Ciekawski jestem pochwaliłbyś się jak ten spływ zrobiłeś skoro poleciałeś po customie :) Czy michę wierciłeś jak tam z przewodami itp :P
_________________
Czarna
Sprzedam Swap RS1800 w częściach / Kierownica,licznik RS Turbo / części blacharskie nowe / uchylne szyby/ Kontakt PW
Profil Facebook
 
 
 
Marek 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 493
Skąd: Gliwice
Wysłany: 20 Maj 2013, 20:01   

Zrobiona nowa flansza do splywu turbiny i wspawany krociec w misce olejowej, calosc polaczona przewodem olejowym na 2 cybantach. Prosta rzecz, a wydech nie bedzie juz grzal oleju splywajacego z turbo ;)
_________________
 
 
 
modell1 
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 48
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1878
Skąd: Wągrowiec
Wysłany: 20 Maj 2013, 22:10   

Marek napisał/a:
Dzieki :P
Wczoraj doszly 4 amorki Supersport po przebiegu 100km w mega okazyjnej cenie, do tego sprezyny FK czerwone w bdb stanie :)

Do nowego setupu idzie juz z UK jedna z wazniejszych czesci i pomalu bedziemy to pchac do przodu.
Na obecnym setupie to cvh opierdziela 1.8 105tki pomodzone ;)

[url=http://img804.images...38y.jpg]Obrazek[/URL]


Jak sprawują się amorki supersporta :) Zastanawiam się nad owymi
_________________

 
 
 
Marek 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 493
Skąd: Gliwice
Wysłany: 20 Maj 2013, 23:07   

Calkiem przyjemnie, twardosc w sam raz, mozna bezstresowo jezdzic na codzien w miare komfortowo i szybko, od serii duzo twardsze ale w porownaniu do moich bilsteinow b8 sa lajtowe :-)
_________________
 
 
 
Marek 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 493
Skąd: Gliwice
Wysłany: 12 Cze 2013, 21:19   

Pierwsze odpalenie



A prawie finalnie wygląda tak:



Puszke filtr z FRST trzeba założyć jeszcze :-P
_________________
 
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 12 Cze 2013, 22:06   

to która teraz zostaje autem tanszym w eksploatacji :P
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
Marek 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 493
Skąd: Gliwice
Wysłany: 12 Cze 2013, 22:06   

Focus :cojest:
_________________
 
 
 
Krzysiek 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: SuperS
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Krzysiek
Wiek: 34
Dołączył: 09 Paź 2010
Posty: 523
Skąd: Andrychów
Wysłany: 13 Cze 2013, 19:27   

"igła" :D No to ładnie. Autko już złożone to jak tam testy i wrażenia z jazdy :fox:
_________________
Czarna
Sprzedam Swap RS1800 w częściach / Kierownica,licznik RS Turbo / części blacharskie nowe / uchylne szyby/ Kontakt PW
Profil Facebook
 
 
 
Marek 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 493
Skąd: Gliwice
Wysłany: 1 Lip 2013, 00:00   

Wrażenia... jakoś to jedzie :P Między nią a moją jest przepaść ale to tylko seria :) Musimy nagrać jakiś filmik porównawczy :D Na plus jest to, że pali mniej niż N/A :twisted:
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Regulamin Forum Fiesta Klub Polska
Ważne-przeczytaj koniecznie!
Rasta Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 22 Lut 2006, 23:34
Rasta
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Polityka cookies na stronie i forum Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 24 Mar 2013, 16:04
trzeci
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Turbo
Zetec/CVH
PumaRST Tuning mechaniczny 53 12 Lis 2012, 21:59
PumaRST
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - CVH Turbo
seria & modyfikacje
PumaRST Tuning mechaniczny 26 13 Paź 2012, 09:42
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - 1.8Diesel / Turbo Diesel
Fordon Tuning mechaniczny 140 30 Lis 2011, 09:21
szczupak


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.