Przesunięty przez: Freeman 25 Wrz 2013, 16:50 |
[MK3] Lazurowa Krowa, spadkobierczyni Granatowej Kosiarki |
Autor |
Wiadomość |
Pietrekk
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotrek
Wiek: 32 Dołączył: 03 Sie 2010 Posty: 1240 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 22 Kwi 2013, 17:47
|
|
|
Dempt bo to mój stary wydech |
_________________ BMW e36 touring 325tds 1997 |
|
|
|
|
luki
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38 Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 1676 Skąd: Kraków/Zakopane
|
Wysłany: 27 Kwi 2013, 23:28
|
|
|
dzisiejsze mody? |
_________________ Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki" |
|
|
|
|
bidżej
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 28 Kwi 2013, 00:10
|
|
|
na dzień dzisiejszy Lazurowa wygląda mniej więcej tak:
do tego setupu doszły jeszcze uchylne szyby boczne + odświeżenie hebelków:
|
_________________ www.twojrobot.blogspot.com |
|
|
|
|
van
Moderator
Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42 Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 2232 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 28 Kwi 2013, 10:22
|
|
|
na ostatnim zdjęciu nie ocenzurowałeś swojej twarzy |
_________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
|
|
|
|
|
bidżej
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
|
|
|
|
bidżej
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 5 Maj 2013, 10:36
|
|
|
no i po Zlocie
ci co byli, widzieli zlotowy outfit. dla tych, co nie widzieli, poniżej foto:
jak na zerowe przygotowanie auta pod zabawy na torze, no i biorąc pod uwagę, że to zupełny debiut, jestem pod wrażeniem wyniku. założenie rezerwowych opon na pierwszej próbie to było nieporozumienie - po powrocie do codziennych 15-calówek z hankookami od razu urwałem z czasu 9s.
druga próba przejechana już w całości na hankookach i maksymalna różnica w czasach trzech przejazdów wynosząca 0.35s - czyli całkiem stabilnie
jedyne, co zdechło, to coś w prawym przednim zawieszeniu - co było do przewidzenia. albo w końcu padł szitowaty wahacz febi (i tak wytrzymał więcej niż przewidywane 3 miesiące), albo pamiętająca fabrykę gałka, albo równie stary drążek.
w najbliższym czasie na pokład wskoczy jeszcze para przednich Wieteców - podobno -40mm. zobaczymy, najprawdopodobniej i tak będą się zachowywały lepiej niż wyhuśtane Eibachy |
_________________ www.twojrobot.blogspot.com |
|
|
|
|
luki
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38 Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 1676 Skąd: Kraków/Zakopane
|
Wysłany: 5 Maj 2013, 10:37
|
|
|
bidżej napisał/a: | w najbliższym czasie na pokład wskoczy jeszcze para przednich Wieteców - podobno -40mm. zobaczymy, najprawdopodobniej i tak będą się zachowywały lepiej niż wyhuśtane Eibachy | |
_________________ Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki" |
|
|
|
|
van
Moderator
Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42 Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 2232 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 5 Maj 2013, 22:42
|
|
|
będzie więcej naklejek ? |
_________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
|
|
|
|
|
bidżej
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 6 Maj 2013, 13:21
|
|
|
van, plan jest taki żeby w najbliższym czasie naklejek było zdecydowanie mniej, przynajmniej tych z lolfejsem
a TAK sobie brykałem po torze - pełna amatorka, ale w okolicach 10:20 już nawet zdarzało mi się jechać po krawędzi, tzn. po granicy przyczepności |
_________________ www.twojrobot.blogspot.com |
|
|
|
|
hubi_2006
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Techno
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Hubert
Wiek: 36 Dołączył: 03 Cze 2007 Posty: 1479 Skąd: Kruszwica
|
Wysłany: 7 Maj 2013, 11:07
|
|
|
Świetny sleeper na jeszcze lepszym kole
Przygarnąłbym te kółka |
_________________ Powyższy post nie ma na celu obrazy czytelnika. Wszelka nadinterpretacja jego treści może wynikać z przypadku lub celowego doszukiwania się nieistniejących treści obraźliwych, jak i pogardliwych.
ebesz szkerebe debesz (R) |
|
|
|
|
Pietrekk
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotrek
Wiek: 32 Dołączył: 03 Sie 2010 Posty: 1240 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 7 Maj 2013, 17:36
|
|
|
Koło może i kolor ma fajny ale wąskie |
_________________ BMW e36 touring 325tds 1997 |
|
|
|
|
luki
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38 Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 1676 Skąd: Kraków/Zakopane
|
Wysłany: 7 Maj 2013, 22:48
|
|
|
Pochwal się tą puszką co po harnasiu pod maske dałeś |
_________________ Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki" |
|
|
|
|
bidżej
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 7 Maj 2013, 22:59
|
|
|
kiedyś będzie szerzej
dzisiaj zakończone prace przy nowym rozwiązaniu górnej odmy Zeteca. na pokładzie wylądował taki oto OCT.
projekt: bidżej i luki
wykonanie: Krawiec (inotec Kraków)
budowa: układ pod MK3.5, do mocowania na lewym kielichu, w miejscu, gdzie w MK3 przykręcone są korektory siły hamowania tylnej osi. (w MK3 trzeba zamocować w innym miejscu, z lukim przymierzaliśmy do ściany grodziowej w okolicach EDISa). stal nierdzewna spawana TIGiem, puszka fi60mm, wysokość 120mm, wypełnienie z wełny stalowej, wewnątrz przegroda, króciec wejściowy fi15mm, wyjście fi5mm, ucho do mocowania, u dołu korek spustowy. pasuje do tego fabryczny wąż od odmy, trzeba mu tylko obciąć ostatnie kolanko i jest lala. do przykręcenia wykorzystałem nitonakrętkę i śrubę - więc całkowicie bezinwazyjnie.
podłączenie: wstępnie podłączyłem wyjście do kolektora dolotowego, za przepustnicą, do króćca obok odpowietrzenia baku. teoretycznie powinno być dobrze, ale po zagrzaniu, na zamkniętej lub lekko uchylonej przepustnicy silnik robi takie ssanie w kolektorze, że odma nie nadążała i wszystko aż gwizdało, a pod deklem robiło się takie podciśnienie, że ciężko było odkręcić korek od oleju. w wersji finalnej podłączyłem wyjście do puszki filtra powietrza, 5mm pod filtrem dorobiłem odpowiedni króciec i gra.
w razie czego Krawiec ma nasz projekt (paint, ale wystarczy ) i jest w stanie wykonać taką zabawkę dość sprawnie |
_________________ www.twojrobot.blogspot.com |
|
|
|
|
kenczorf
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 39 Dołączył: 12 Kwi 2007 Posty: 1874 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 9 Maj 2013, 13:04
|
|
|
czemu krociec wyjsciowy z OCT jest taki maly? Nie lepiej bylo zastsowac srednice taka sama jak wejscia? Wtedy bez przerobek wpinasz to w uklad Ja mam narazie takie cos zrobione z butelki po coli hehe |
_________________ Cichociemna
|
|
|
|
|
bidżej
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 9 Maj 2013, 13:31
|
|
|
bo założenie było takie, żeby to puścić w kolektor - ale nie wyszło |
_________________ www.twojrobot.blogspot.com |
|
|
|
|
FiFa
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kamil
Wiek: 35 Dołączył: 22 Lut 2007 Posty: 1118 Skąd: Panki/Cze-wa
|
Wysłany: 9 Maj 2013, 15:18
|
|
|
jaki koszt, moze sam bym sobie sprawił tylko ja bym raczej wolał własnie dwa wyjscia fi15 a musze cos zmontowac, bo sie czepiaja na bk ze odpowietrzenie mam luzno puszczone pod filtrem. |
_________________ Tuning to choroba, szukam lekarza...
Fiesta 1.1 -> Futura 1.6 16v ->Futura 1.8 16v (130KM) -> Futura RS 2.0 16v (N7a-150KM) ->Futura RS 2.3 16v (165KM) ->aktualnie RSTurbo 2.0 16v prace trwają... |
|
|
|
|
bidżej
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 9 Maj 2013, 15:30
|
|
|
FiFa, odezwij się do inotecu, najlepiej na FB i powiedz że z forum, ode mnie
jak chcesz wyjście fi 15 to zrobią Ci bez problemu, ułożenie króćców też do ustalenia - gdzie sobie zażyczysz. |
_________________ www.twojrobot.blogspot.com |
|
|
|
|
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 9 Maj 2013, 15:34
|
|
|
a jak to cenowo wygląda? |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
|
kenczorf
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 39 Dołączył: 12 Kwi 2007 Posty: 1874 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 9 Maj 2013, 15:49
|
|
|
tez mnie cena interesi bo butelka z coli nie wyglada profi |
_________________ Cichociemna
|
|
|
|
|
bidżej
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
|
|
|
|
|