Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Żółwik Tuptuś
9 Paź 2011, 23:50
[MK2] Mam swój kawałek podłogi, 16V :))
Autor Wiadomość
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4011
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 6 Kwi 2013, 01:33   

qarwa mać, pękł mi wałek rozrządu przy dokręcaniu koła zębatego...

http://imageshack.us/phot...0406011159.jpg/
 
 
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 52
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8085
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 6 Kwi 2013, 02:05   

Osz karwia, współczuję :sad: Ale do robienia zdjęć skarpetka/kalkulator się jednak nie nadaje... :9:
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4011
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 6 Kwi 2013, 02:17   

jutro zrobie fotke aparatem i zdemontuje wałek. Fotka telefonem to w ramach aktu desperacji.

Chyba mój błąd montażu nastąpił, bo nie zblokowałem koła i tylko wałek na końcu (jak do zmiany rozrządu). Także to miało prawo tak się skończyć.
Jak uda mi się wstać to lece jutro na szrot w poszukiwaniu wałka wydechowego.

Na pocieszenie:
Lepiej popsuć wałek przy montazu, niż by miało ciumek podczas jazdy :hihihi:
 
 
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 52
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8085
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 6 Kwi 2013, 02:21   

vegetagt napisał/a:
Lepiej popsuć wałek przy montazu, niż by miało ciumek podczas jazdy :hihihi:
Dokładnie... :ok:
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 34
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2596
Skąd: Poznań
Wysłany: 6 Kwi 2013, 09:26   

no to się nie dziw, jak dokręcałeś go tylko na blokadzie rozrządu, choć łatwiej by pękł w miejscu montazu blokady
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4011
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 6 Kwi 2013, 10:31   

luk-90, z ciekawszych obserwacji, to przy dokręcaniu mostku obok pęknięcia coś cyknęło, ale myślałem, że może mostek w tulejach się ułożył. A potem pękło przy dokręcaniu śruby koła zębatego :rotfl:

No nic, wrzucam stare wałki i spróbuje ich nie popsuć, by się doturlać do kielc w wolniejszym setupie :V:



Edit w nocy:

Na starych wałkach i przepustnicy od 2.0 fiesta dojechała na odcince na parking. Jutro adaptacja kompa i może jakiś film da rade nagrać :)
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 7 Kwi 2013, 19:37   

kurcze - ciekawe ile to będzie teraz miało Qni i momentu na tym osprzęcie i jak jechało.

Daj znak jak to chodzi :ok:
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4011
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 11 Kwi 2013, 00:39   

Bobson, przestało mi auto aż tak świszczeć. Więc albo świszczał dolot, albo zbyt mocno napięty rozrząd, albo pogoda się zmieniła gy

Słowem wstępu:
Dawno temu Fordon wrzucał wykresy, jaka modyfikacja ile daje w 1.8 rkc 115km.
Przepustnica od 2.0 dała 1.7KM, o ile mnie pamięć nie myli :)

W 1.6 sama przepustnica daje tyle:
http://youtu.be/NDf3ue-pSe0
... czyli w granicach błędu pomiarowego.
Nagrania starałem się zsynchronizować przy prędkości 50km/h
Warunki różniły się tym, że pasażer był ~20kg cięższy od poprzedniego i auto przed jazdą postało z minute na wolnych. O ostatnim piszę w kontekście włożonego stożka bez dolotu zimnego powietrza.

Na pewno poprawiła się (bo musiała) reakcja na gaz, lecz mam wrażenie, że przy starcie miał większego muła niż na małej przepustnicy. 100-140 idzie wg filmu idzie lepiej, ale mogłem trafić na inny odcinek drogi przy poprzednim filmie.

Prócz wydechu wypadałoby także zrobić dolot, gdyż obecny jest średnicy przepustnicy... ;)

No cóż, nic obiektywnego nie wiadomo, ale jestem zadowolony :hihihi:

PS. Wersje filmu z niemieckiej autostrady moge chętnym na pw dać :)


edit 13.04:
Zmieniłem opony na letnie (bo zrobiłem śmietnik w garażu, więc miałem do nich dostęp ;) ), ale opowiem historię, o! ;-)


Cytat:
x e i [Dzisiaj 23:00] vegetagt: zmienilem opony na letnie, to po pierwsze, ważny fakt.
x e i [Dzisiaj 23:00] vegetagt: pojechalem na przejazdzke w celu uzupełnienia brakującego powietrza i sprawdzenia, czy opony nie sa sliskie, bo moglo tam troche oleju pojsc
x e i [Dzisiaj 23:00] vegetagt: i sobie jade, merdam kierownicą prawo lewo próbując rozbujać auto - ok, nie zarzuca, także gites
x e i [Dzisiaj 23:01] vegetagt: jade sobie 80-90 na 70tce, wkońcu noc a i licznik ostro oszukuje
x e i [Dzisiaj 23:01] vegetagt: i patrze, niebiesko na drodze przede mną
x e i [Dzisiaj 23:01] vegetagt: no to hebel w podłoge, patrze wtf
x e i [Dzisiaj 23:01] vegetagt: jakiś koleś dacha sobie strzelił, tak bezpruderyjnie, na srodku drogi, przy wszystkich
x e i [Dzisiaj 23:02] vegetagt: no to spoko, zawracam, na najblizszym skrzyzowaniu skrecam, parkuje auto i ide patrzec
x e i [Dzisiaj 23:02] vegetagt: bo generalnie ludzie lubią patrzeć
x e i [Dzisiaj 23:02] vegetagt: auto leży na dachu, kółka gdzies leza, barierki rozwalone
x e i [Dzisiaj 23:02] vegetagt: kierowca(19) z pasażerką żyją, powaznych obrazen brak
x e i [Dzisiaj 23:02] vegetagt: podobno niedostosowal prędkości, standard
x e i [Dzisiaj 23:03] vegetagt: no to kit, nic ciekawego nie ma, pełno policji, aż strach na czerwonym swietle przejsc, mimo zablokowanej przez nich drogi
x e i [Dzisiaj 23:03] vegetagt: no ale policja zachęca, ze nie ma sensu stać, no to spoko, idę
x e i [Dzisiaj 23:03] vegetagt: wsiadam do auta, odpalam, i stwierdzam, ze jade do domu, nie ma co kusić losu
x e i [Dzisiaj 23:03] vegetagt: wkoncu stare letnie opony + ejszcze lekko zimowa aura
x e i [Dzisiaj 23:03] vegetagt: i wpadam na to skrzyzowanie, co parkowalem niedaleko
x e i [Dzisiaj 23:04] vegetagt: jak mnie bokiem nie ustawi
x e i [Dzisiaj 23:04] vegetagt: a na około 100% policji kurna :Ddddddd
x e i [Dzisiaj 23:04] vegetagt: ale bok był wręcz idealny. Nie wieme, czy tam droga była zasyfiona czy ki grzyb
x e i [Dzisiaj 23:04] vegetagt: może ten biedny dachowiec tez wpadł w tamtym miejscu w jakiś syf i już ogarnął, pewnie jechał z 2x szybciej niż ja , wyjezdzający z uliczki
x e i [Dzisiaj 23:04] vegetagt: ( w sumie 40-50km/h to tez niezbyt prędkość na zakręty 90stopni w takiej temperaturze... )
x e i [Dzisiaj 23:05] vegetagt: potem juz mi się nie udało tego wyczynu powtórzyć, więc nadal wykluczam zaolejoną oponę, ale jeszcze jutro się jej przyjże
x e i [Dzisiaj 23:05] vegetagt: koniec historii



fotka:



edit 19.04:

:devil:



Edit 5.05:

Ciekawszy poślizg z kielc:


Na razie tylko tyle :-)
 
 
van 
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 43
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 2232
Skąd: Warszawa
Wysłany: 5 Maj 2013, 22:46   

po tym filmie można mieć wrażenie że miałeś napęd nie na tą oś która producent przewidział do tego modelu :rotfl: jednak opony miały by tu kolosalne znaczenie
_________________
Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 34
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2596
Skąd: Poznań
Wysłany: 5 Maj 2013, 23:00   

kozacko to wygląda, powerslide pierwsza klasa trzeba przyznać. Szkoda, ze nie dane mi bylo obadać ziutosława w mk2
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 52
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8085
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 5 Maj 2013, 23:24   

Niekiepski ślizg, widać że ogarniasz autko... :ok:
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4011
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 7 Maj 2013, 22:57   

dzięki panowie :ok:


podsumowywując ostatni weekend:
MK2 zrobiła około tysiąca kilometrów w ciągu 3 dni, wliczając w to jazdę na torze. Cała robota, jaką wykonywałem przy aucie była na całkiem przyzwoitym poziomie, skoro się jeszcze nic wielkiego nie wysrało (a wiadomo, że im dalej od domu, tym bardziej działa złośliwość rzeczy martwych) :) Jedynie musiałem napiąć pasek altka, bo altek jest zbyt blisko belki i czasem kolidują.

Zetec od Fordona zalany valvolinem 5w50 spisał się mega - palił paliwo a nie olej :) . Po powrocie z toru, stan oleju był jak przed wyjazdem z domu, czyli MAX. Po powrocie nie sprawdzałem :-P

Moje opony dedykowane do driftu, jeżeli mnie pamięć nie myli (jutro się upewnie), to:
przód: firestone 660 rocznik 1991
tył: pirelli p600 z roku 96 albo 98.
Bieżnik typowo na pole(KLIK) , więc lepiej czułem się na trawie niż na asfalcie :rotfl:

Filmy z poślizgów:
Onboard z pałer slajdu:


Poślizgi:




Rękawowy ratunek wersja1:


onboard:


Rękawowy ratunek wersja2:


onboard:






lot w pole przy mecie:


lot w pole przy starcie:







Onboardy:

trening:


czas:



Ratowanko od 0:35:



 
 
szczepan522 




Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Jarek
Wiek: 41
Dołączyła: 09 Sie 2009
Posty: 1031
Skąd: .:CB:.
Wysłany: 8 Maj 2013, 07:59   

Fajnie że twoja MKII o własnych siłach dojechała na tor i do domu :) Najważniejsze że był fun którego widać nie brakowało. Tak jak van zauważył auto zachowuje się jakby miało napęd na tył a nie na przód (ciekawe) :yes: jadąc po ulicy też go tak miota ? Ile ci to to spało na trasie ? mocno wali ci ten altek o przednią belkę ?
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4011
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 8 Maj 2013, 11:59   

szczepan522, jadąc po ulicy jest normalnie i przede wszystkim da rade skręcać. Jeszcze nie przegiąłem aż tak, by się na tych oponach poślizgnąć w normalnych warunkach, w ruchu miejskim.
Jak kadetem zdarzało mi się lecieć bokiem na skrzyżowaniach, to fiesta bardzo fajnie się zachowuje :)
Na torze boki wynikające z praw fizyki i zawieszenia były głównie na pierwszym łuku odcinka S1. Reszta to brak możliwości skrętu i podcinanie ręcznym.

W ogóle, podczas powrotu z toru na ośrodek miałem ciągle wrażenie, że nie da rady skręcić :rotfl:

Spalanie wg licznika wyszło 6,39l/100 przy prędkosciach przepisowych, powiększonych o 10-20km/h (bo licznik mi oszukuje o 10%)

Altek spotkał się z belką chyba przez redukcję na 1, normalnie taki problem praktycznie się nie zdarza. Musiałbym albo dorobić napinacz paska i altek lekko cofnąć, albo skrócić mocowanie i dać krótszy pasek.
 
 
DemptD 
Moderator


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Trend
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Jacek
Wiek: 35
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 2231
Skąd: Piekary Śląskie
Wysłany: 8 Maj 2013, 23:11   

vegetagt napisał/a:
W ogóle, podczas powrotu z toru na ośrodek miałem ciągle wrażenie, że nie da rady skręcić


jak wszyscy :rotfl:
_________________
...you're right your car is better, but it doesn't have a soul...
Czerwono-czarna®
 
 
 
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 36
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 3057
Skąd: Mystków
Wysłany: 8 Maj 2013, 23:13   

Ja się bałem, żeby mi gdzieś zadek nie uciekł na mokrym asfalcie :-P
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4011
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 9 Maj 2013, 17:14   

Posklejany materiał od rallyvideo.


Myślałem, że poślizg z 9.50 się nie nagrał, a tu taka miła niespodzianka <8>
W 8.45 załapała się bodajże fiesta lukiego :)

edit 1.07.2013
Krótka relacja ze zlotu ford-tech.pl:

patrząc na te dwie fotki:


jestem bardzo zadowolony, że auto chociaż na chwile przyciągneło uwagę :)

Po krótce:
Do Torunia prawie udało dojechać się bez awarii. 30km przed celem zjechaliśmy wraz z Simelem na stacje, bym mógł uzupełnić zapasy paliwa (heh, czemu ta wskazówka tak ładnie spada? :P ). Zatankowalem, przeparkowałem na miejsce postojowe. Po parominutowej przerwie na posiłem odpalam auto i BRZDĘK. Bezpiecznik strzelił, auto nie pali. Wymieniłem bezpiecznik - to samo, spalił się. Wyjąłem przekaźnik od pompy paliwa (bo myślalem, że tylko za nią jest ten obwód odpowiedzialny) i powtórka z rozrywki. Czyli mniejwięcej wiemy, na czym stoimy: coś robi zwarcie i nei jest to pompa paliwa. Kupiłem komplet bezpieczników na stacji, poruszałem przewodami w nadziei, że 'coś' się ruszy i auto zagadało... Ale przez chwile miałem czarne myśli, bo przegląd wiązki w takim miejscu byłby mocno nieciekawy...
Gdy dojechaliśmy na tor, Szczepan zaczął obwąchiwać swój samochód, bo coś mu paliwem śmierdziało. Tyle, że to był zapach jednak od mojego auta... Jak się okazało po powrocie, pękł wąż paliwowy. Nie wiem jakim cudem dojechałem paląc w miare sensowną ilość paliwa, bo jak dziś wyciągnąłem pompe i odpaliłem auto, to benzyna sikała że hohoho :P

Podsumowywując, bardzo fajnie spędziłem czas, warto było :) Szkoda, że się na torze nei do końca wyszalalem, ale nie miałem zbyt optymistycznych myśli po tym fochu elektroniki i przewodyu paliwowego. Jedynie Szczepana przewiozłem i nie krzyczał zbyt mocno, także chyba było ok :D
Chciałbym jeszcze podziękować Jaszczurowi za trzynastkę i cerate do położenia się pod auto, Bobsonowi za podłączenie auta pod fordiaga (zero błędów, hyhy :jupi: ), szczepanowi522 za graty i wszystkim obecnym :-)

Jak coś jeszcze mi się przypomni to dopisze :)

ps. z torunia przywiozłem dwa nowe progi do mk2 - jeden próg to klokkerholm, a drugi europarts czy coś. Ale z jakości jestem mega zadaowolony, twarde są :)
 
 
bobson 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 36
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 804
Skąd: Złotów
Wysłany: 1 Lip 2013, 14:58   

Popraw odnośnik do 2 foto ;)

Fajnie, że wpadłeś :)
_________________
Fiesta XR2i ITB
Rally Ford's - Warsztat Bobsona
www.ford-tech.pl
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4011
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 1 Lip 2013, 15:10   

bobson napisał/a:
Popraw odnośnik do 2 foto ;)


:ok:

Jeszcze ciekawa sprawa, bo wywaliło bezpiecznik od wentylatora we wiązce escortowej, ale na 90% podłączałem wiatrak pod wiązke z fiesty :9:
Generalnie znalazłem jeden pęknięty lut na przewodzie łączącym stacyjke z puszką bezpieczników z escorta. Tam niekontaktowało i jaja się robiły. Może przez ten słaby styk te bezpieczniki wywaliło. Po poprawieniu, ruchy wiązką przestały wyłączać auto :P . Także jestem dobrej myśli :)
 
 
Jaszczur 


Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 1120
Skąd: SD (Dąbrowa G)
Wysłany: 2 Lip 2013, 13:43   

http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be
Ze zlotu fordtechu :)
_________________
wszystko jest do zrobienia, trzeba tylko chcieć
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Konserwacja nadkoli, podłogi, profili zamkniętych
Ryba88 Blacharstwo / Lakiernictwo / Kosmetyka samochodowa 6 5 Wrz 2013, 18:29
Brykal
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK2] Fiesta MK2
Fordy Fiesta II generacji (1983-1989)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:37
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Demontaż pompy wody w mk2.
Rancikk1 Mechanika silnika 8 20 Lip 2015, 10:01
Gość
Brak nowych postów Przyklejony: Galeria MK1 & MK2
fajne, oryginalne, ładne i zrobione z sensem :)
Piesek Mechanika ogólna 39 13 Sty 2014, 15:24
kostek88wjcz
Brak nowych postów Przyklejony: Widziałem, mijałem, wiem gdzie stoi mk1/mk2
podziel się informacją
van Mechanika ogólna 39 29 Lis 2014, 00:18
Wodnikczek


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.