Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 30 Lis 2012, 09:45
Gurney, amorki kup nowe - to będzie najlepsze rozwiązanie (i zachowaj paragon ) co do firm, to nie ma sensu do jazdy na co dzień pchać się w koszty.
Springi bym na Twoim miejscu też wymienił.
Oczywiście mówimy o wymianie wszystkich czterech amorów i springów.
ps: jak rozbierzesz przednie kolumny zobacz w jakim stanie są łożyska w górnych mocowaniach kolumny. jak są oki, to koniecznie umyj je i nasmaruj przed złożeniem.
ps2: jak powymieniasz gumy w zawiasie, to dociągaj śruby na aucie, które STOI NA KOŁACH. W przeciwnym razie pozrywasz nowe gumy po 1000 km.
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
Dawno tu nie pisałem, myślę ze już rozwiążemy problem z ładowaniem, no taki głupi wic... ogólnie chodziło o głupia kostkę w liczniku, o wzbudzenie... szykuje się do kupna całej wiązki i wszczepieniu jej i potem to już z górki
juz mam, kupiłem od TAKAI Ma jeszcze pare czesci do MK2 ;P Jestem teraz na etapie dopieszczania kokpitu, ale nie wiem jak podłączyć Obrotomierz ja tylko koste potrzebowałem z wiązki, bo nie dało sie przełożyć ;P
fotorelacja http://www.facebook.com/FiestaMKII zapraszam do zalajkowania
Definitywnie koniec problemu z ładowaniem, trochę to trwało, ale już po kłopocie, teraz zabieramy się za zawieszenie Ktoś mi poleci jakieś amorki do XR2?? najlepiej jak najtaniej i springi obniżające
vegetagt, bobson, widziałem na allegro za 251 zł aukcje za koplet z Jamexu -30 mm, no trzeba sie bedzie zaopatrzyc w takie cacuszko, jak narazie dorwałem to
za 180zł i to w swojej dzielnicy Bytomia
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.