[Ogólny] Zawieszenie TA-Technix - opinie |
Autor |
Wiadomość |
Igraszki
Model: Ford Fiesta Mk6`08
Wersja: ST
Silnik: 2.0 16V
Imię: Radziu
Wiek: 34 Dołączył: 12 Gru 2008 Posty: 186 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 23 Sty 2013, 18:16
|
|
|
bralem to pod uwage przed napisaniem tego |
_________________  |
|
|
|
 |
zabka35i

Model: Ford Fiesta Mk5`01
Wersja: Family
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Damian
Wiek: 38 Dołączył: 05 Sty 2011 Posty: 558 Skąd: Myślenice
|
Wysłany: 23 Sty 2013, 22:17
|
|
|
kamilocha1 napisał/a: | kogo stać ten ma ^^ |
Nie bardzo wiem do czego akurat pijesz , ale to, że ktoś nie chce, nie potrzebuje gwintu to nie znaczy , że go nie stać. A sam temat miał się tyczyć opinii na konkretny temat a nie zasobów portfela. |
|
|
|
 |
kamilocha1
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: KamiL
Wiek: 36 Dołączył: 26 Mar 2008 Posty: 383 Skąd: SJ , SRC ;DD
|
Wysłany: 24 Sty 2013, 10:17
|
|
|
bla bla bla. a o tatechniksach nie slyszalem dobrych opini ale to byly relacje vaginiarzy uzytkownikow bmw itd we fiescie niewiem jak sie to sprawuje.
zabka35i, a powiedz ty mi czym sie rozni gwint od sportowego kit-u tej samej marki? |
_________________ cyyyklon
 |
|
|
|
 |
zabka35i

Model: Ford Fiesta Mk5`01
Wersja: Family
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Damian
Wiek: 38 Dołączył: 05 Sty 2011 Posty: 558 Skąd: Myślenice
|
Wysłany: 24 Sty 2013, 18:11
|
|
|
Nie wiem, czy sobie robisz żarty czy coś zadając takie pytania ale jak naprawdę tego nie wiesz to zapraszam do Google. |
|
|
|
 |
Nikuś

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Family
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 35 Dołączył: 10 Lis 2009 Posty: 672 Skąd: Rz
|
Wysłany: 24 Sty 2013, 18:24
|
|
|
zabka35i, tutaj masz 35/35
http://imageshack.us/phot...dsc00248sq.jpg/
Na zwykłe jeżdżenie jest odpowiednio. Jeśli w zasadzie samochodu używasz jako dupowozu to zwykłe obniżenie wystarczy i da się z tego wyciągnąć frajdę, chociaż są tacy którzy na -80 jeżdżą do roboty.
Jeśli masz niedaleko tor czy lotnisko, to gwincik to dobra sprawa, bo w razie czego żaba i zestaw kluczy, przed imprezą jedziesz na -60 czy niżej i się dobrze bawisz.
Taka jest moja opinia.
Co do TA technix, skoro przy okazji gwintu pisałeś że są fundusze, to ja bym jednak leciał półkę wyżej. |
|
|
|
 |
kamilocha1
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: KamiL
Wiek: 36 Dołączył: 26 Mar 2008 Posty: 383 Skąd: SJ , SRC ;DD
|
Wysłany: 24 Sty 2013, 19:52
|
|
|
zabka35i, mam to do tego ze sobie jaja robie ale chodzi oto ze kupujac tatechniksa (oczywiscie w zaleznosci od modelu) to nie wazne czy gwint czy nie to bedzie mial taka sama harakterystyke. a wczesniej pisales widzialem ze nie potrzebny Ci gwint.. to tak samo jak CI jest niepotrzebne sportowe zawieszenie bo gwint od sportowego zawiasu niczym sie nie rozni oprocz plynnej regulacji. dla porownania mialem wczesniej u siebie jakies gazowe amory sachsy chyba i zielone fedry weiteka teraz mam zalozony gwint firmy FK i jakiejs rozniczy w "komforcie" nie odczówam oprocz tego ze mam nizej i moge sobie go ustawic jak chce. a ogolne przekonanie ludzi jest takie ze jak jest gwint to jest beton i ze to tylko i wylacznie zawieszenie torowe
wiec ci co maja kase to pozwola sobie na gwinta a z racji tego ze do fiest jest albo kosmicznie drogi albo nie osiagalny ludzie beda zmuszeni jezdzic na sportowych kitach
ja osobiscie jak mialbym CI polecic to lepiej jakis kit weiteka albo jak Nikuś, napisał - polke wyzej niz gwint tatechniksa. no chyba ze i tak niewykozystasz tego zawieszenia w pelni a chcesz poprostu regulowac sobie elegancko wysokosc to tanszy gwint tyle;d |
_________________ cyyyklon
 |
|
|
|
 |
Daras84
King of Bednary 2011


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 24 Sty 2013, 19:59
|
|
|
kamilocha1, nie wiedizałem ze potrafisz wywiązac taki długi i w miarę spójny monolog |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
 |
zabka35i

Model: Ford Fiesta Mk5`01
Wersja: Family
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Damian
Wiek: 38 Dołączył: 05 Sty 2011 Posty: 558 Skąd: Myślenice
|
Wysłany: 24 Sty 2013, 21:38
|
|
|
Jak już pisałem szykuję się na robotę zawieszenia i stąd za czołem się zastanawiać nad takim zawieszeniem ( standardowe też kosztuje podobnie ) bo zawsze to będzie auto się lepiej trzymać, prowadzić i wyglądać. Nie mam zamiaru jeździć samochodem po torze itp. bo z 1.25 to nie wiele można. Ma to być nadal samochód, który jak do tej pory będzie mnie woził z punktu A do B. Rocznie robię zaledwie ok 10 tyś km.Więc nawet taka półka jak Ta-technix powinna trochę wytrzymać. |
|
|
|
 |
kamilocha1
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: KamiL
Wiek: 36 Dołączył: 26 Mar 2008 Posty: 383 Skąd: SJ , SRC ;DD
|
Wysłany: 25 Sty 2013, 08:51
|
|
|
daria po lolku zawsze mnie bierze na głębokie przemyslenia... a apropo to na jakim zawieszeniu jeździsz? bo słyszałem ze w tym wieku już kora odpada z krocza :p |
_________________ cyyyklon
 |
|
|
|
 |
Daras84
King of Bednary 2011


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 25 Sty 2013, 15:43
|
|
|
kore to masz na plecach |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
 |
kamilocha1
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: KamiL
Wiek: 36 Dołączył: 26 Mar 2008 Posty: 383 Skąd: SJ , SRC ;DD
|
Wysłany: 25 Sty 2013, 16:44
|
|
|
gdyby sie tu dało to bym cię zlajkował:d |
_________________ cyyyklon
 |
|
|
|
 |
|