[MK3] Problem po remoncie silnika 1.3 |
Autor |
Wiadomość |
czanklas1993
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CLX
Silnik: 1.3/58KM
Imię: Mateusz
Dołączył: 22 Lis 2011 Posty: 18 Skąd: Mgoszcz
|
Wysłany: 1 Sty 2013, 19:31 [MK3] Problem po remoncie silnika 1.3
|
|
|
Witam.
Mam problem bo wczoraj jezdzilem swoja fiescina i przy dodawaniu gazu zaczela "kichac", nie pali na jeden gar i bardzo muli, utrzymuje jeszcze wysokie i falujace obroty i po chwili gasnie. co do odpalania to nie ma z nia problemu. A co do remontu to polegal na wymianie panewek bo obrocil na drugim korbowodzie i wyregulowaniu zaworow. kable swiece i cewka zostaly wymienione rok temu. Przed remontem bylo wszystko ok procz tego ze obroty falowaly i czasami gas. Fiesta 93r 1.3 silnik na monowtrysku.
Prosze o szybka pomoc |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 1 Sty 2013, 20:32, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Marcinowaty
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Wiek: 46 Dołączył: 21 Sie 2008 Posty: 1447 Skąd: Trzcianka
|
|
|
|
 |
czanklas1993
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CLX
Silnik: 1.3/58KM
Imię: Mateusz
Dołączył: 22 Lis 2011 Posty: 18 Skąd: Mgoszcz
|
Wysłany: 2 Sty 2013, 11:17
|
|
|
no moze i reanimacja. ale niewiedzialem jak to nazwac. zlozylem wszystko ladnie starannie nawet jak go zlozylem to odpalilem go i chodzil w miare dobrze czasami na jeden cylinder nie palil. ale dopiero jak na drugi dzien jechalem po kumpla i wtedy zaczal strzelac i mulic. strzelanie i mulenie to moze byc przyczyna tego ze chodzi na trzy gary? ale pytanie dlaczego nie pali na wszystkie cylindry? o nieszczelnosci tez myslalem(uszczelka pod glowica) ale wolalem was sie poradzic. zeby nie wydawac kasy na marne. a co do silniczka krokowego to wymienialem go rok temu na uzywany ze szrotu. |
|
|
|
 |
drjanusz

Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 62 Dołączył: 07 Lip 2007 Posty: 923 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2 Sty 2013, 11:30
|
|
|
czanklas1993 napisał/a: | strzelanie i mulenie to moze byc przyczyna tego ze chodzi na trzy gary? ale pytanie dlaczego nie pali na wszystkie cylindry? |
Pewnie że to może być przyczyną,może też szlag trafił świeczki-kable musisz poszukać(podmienić) bo tego to wiedzieć my nie możemy na odległość |
_________________ Było XR3i
Była Fiesta 1,1i
Fiestynka 1,3...skasowana :((
Zagościł mkV Essi 1.6 Już ni ma.
A teraz Fiesta 2x mkIV 1,3 Endura
W stajni pojawił się Mondeo 1,6 mk1
kolejna zmiana Fokus Kombi 1.6 |
|
|
|
 |
czanklas1993
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CLX
Silnik: 1.3/58KM
Imię: Mateusz
Dołączył: 22 Lis 2011 Posty: 18 Skąd: Mgoszcz
|
Wysłany: 2 Sty 2013, 12:06
|
|
|
zobacze co do swiec i kabli no ale one dopiero rok maja a tak to chodzil tylko mialem problem z obrotami. obroty to falszywe powietrze moze lapac bo silniczek krokowy tez wymianialem. to tylko moje takie sugestie. ale kto pyta nie bladzi. zaraz ide zobaczyc czy cos da sie zrobic. |
|
|
|
 |
szynszyl
EKSTERMINATOR
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 51 Dołączył: 17 Lip 2004 Posty: 3784 Skąd: jasło
|
Wysłany: 2 Sty 2013, 14:02
|
|
|
czanklas1993 napisał/a: | co do swiec i kabli no ale one dopiero rok maja | jakbyś poczytal forum, to kable mogą mieć i 3 mies i szlag je trafi.. kupisz tanie podróby i płacz potem |
_________________ 1% dla mojego syna |
|
|
|
 |
czanklas1993
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CLX
Silnik: 1.3/58KM
Imię: Mateusz
Dołączył: 22 Lis 2011 Posty: 18 Skąd: Mgoszcz
|
Wysłany: 2 Sty 2013, 16:37
|
|
|
no akurat ja nie placze xD tylko troche dziwne to jest jak dla mnie. sprawdzilbym co do swiec i kabli ale u nas caly czas deszcz pada a nie mam akurat dostepu do garazu |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.