[MK3] Mała Czarna PROJEKT 99,9% by KODI |
Autor |
Wiadomość |
hanysek
Arbuzowy artysta FKP

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Michał
Wiek: 41 Dołączył: 25 Maj 2008 Posty: 861 Skąd: Kalety
|
Wysłany: 17 Sie 2012, 09:32
|
|
|
kodimaster4 napisał/a: | Chyba jej nie sprzedam jednak | i kup se Cleary ciemne tyz sa fajne ale w slonce auto za toba moze miec problem zoboczyc czy hamujesz
cos takiego moze? http://moto.allegro.pl/fo...2554849818.html ale tylko to na alledrogo udalo sie znalezc i nie za 2 i pol stowy |
_________________ Była Mk2 1,1 Czerwono
Była Chianti 1,3 skasowano
Jest XR2i Czarno Perła
Turbo było ale sie zmyło :(
dawaj czadu! ale nie siebie!
 |
|
|
|
 |
madek

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006 Posty: 1755 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 17 Sie 2012, 17:04
|
|
|
Przecie to folią oklejone albo sprayem... |
_________________ była sobie RS`ka... |
|
|
|
 |
hanysek
Arbuzowy artysta FKP

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Michał
Wiek: 41 Dołączył: 25 Maj 2008 Posty: 861 Skąd: Kalety
|
Wysłany: 17 Sie 2012, 19:53
|
|
|
a tak na szybko przegladolech chciolech dobrze |
_________________ Była Mk2 1,1 Czerwono
Była Chianti 1,3 skasowano
Jest XR2i Czarno Perła
Turbo było ale sie zmyło :(
dawaj czadu! ale nie siebie!
 |
|
|
|
 |
kodimaster4

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: C
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Konrad
Wiek: 34 Dołączył: 15 Wrz 2010 Posty: 34 Skąd: Piątek/Łódź
|
Wysłany: 30 Gru 2012, 17:35
|
|
|
Witajcie Dodaję parę zdjęć jak wygląda aktualnie moja fiesta po odbudowie.
Auto przeszło gruntowny przegląd. Zostały wymienione prawie wszystkie części w zawieszeniu. Nic nie stuka, nic nie puka, prowadzi się ok. Jedyny problem to mały wyciek oleju z uszczelki głowicy. Dolewam trochę oleju tak 0,5l na 1000km ale przyznaję, że kręcę silnik ostro dosyć czasami ale oczywiście na dobrze rozgrzanym. Przydałby się remont generalny choć i tak ładnie chodzi. Bezawaryjnie, jedynie odmę czyściłem niedawno. Przed swapem był robiony rozrząd, uszczelka pokrywy zaworów, świece, przewody i śmiga. Irytuje mnie ten wyciek oleju bo śmierdzi trochę czasem jak poleci na wydech. Mam w planach zmienić ten silnik. Ale są trzy opcje.
1. Remont cvh, potem budowa na turbo (droga zabawa)
2. Zakup zetec 2.0l
3. Zakup RS 2000
Szkoda mi trochę tego cvh bo to dobry egzemplarz dosyć jest. Naprawdę jak na cvh to jest cichy(popychacze) słyszałem niektóre escorty to mam porównanie. Przebiegu niestety nie znam. Wyciągam na nim max 180km/h. Buja się ładnie do 160km/h potem już tylko czekanie.
Parę fotek:
 |
|
|
|
 |
Marcinowaty
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Wiek: 46 Dołączył: 21 Sie 2008 Posty: 1447 Skąd: Trzcianka
|
|
|
|
 |
Krzysiek

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: SuperS
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Krzysiek
Wiek: 34 Dołączył: 09 Paź 2010 Posty: 523 Skąd: Andrychów
|
Wysłany: 30 Gru 2012, 18:21
|
|
|
sprzedaja oryginalne rst możesz wsadzić odremontować ale ostrzegam że tania zabawa to nie jest Fiestka ładna białe felgi do czarnego ! A tych świateł z tyłu nie masz za ciemnych ? Nie przyczepiali się przy przeglądzie ? |
_________________ Czarna
Sprzedam Swap RS1800 w częściach / Kierownica,licznik RS Turbo / części blacharskie nowe / uchylne szyby/ Kontakt PW |
|
|
|
 |
kodimaster4

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: C
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Konrad
Wiek: 34 Dołączył: 15 Wrz 2010 Posty: 34 Skąd: Piątek/Łódź
|
Wysłany: 30 Gru 2012, 19:19
|
|
|
Lampy są ciemne ale o dziwo świetnie dają radę. Na przeglądzie miałem gościa, który sprawdzał mi wszystko. Miałem kontrolę policji i skapli się, że to nie są orginalne. Powiedzieli tylko, że umiejętnie przyciemnione. Nawet się trochę zdziwiłem bo myślałem, że wcale nie można przyciemniać, a oni mi mówią, że dobrze zrobione W pełnym słońcu już nie są takie czarne tylko bordowe z bliska.
Chciałbym właśnie może takie CVH TURBO do remontu....Bym sobie dłubał powoli. Bardziej tu chyba chodzi o statysfakcję niż o to, żeby od razu wsadzać i jeżdzić. Zrobić najlepiej jak się da i jazda. Ja kiedyś zaczynałem od druciarstwa - przyznaje. Teraz człowiek w miarę doświadczenia chce aby wszystko było idealne. |
|
|
|
 |
Krzysiek

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: SuperS
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Krzysiek
Wiek: 34 Dołączył: 09 Paź 2010 Posty: 523 Skąd: Andrychów
|
Wysłany: 30 Gru 2012, 19:28
|
|
|
tylko robienie od podstaw wymaga pewnych nakładów finansowych i nie mowa tu o paru stówkach tylko tysiącach miej to na uwadze jak się będziesz w to pakował |
_________________ Czarna
Sprzedam Swap RS1800 w częściach / Kierownica,licznik RS Turbo / części blacharskie nowe / uchylne szyby/ Kontakt PW |
|
|
|
 |
kodimaster4

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: C
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Konrad
Wiek: 34 Dołączył: 15 Wrz 2010 Posty: 34 Skąd: Piątek/Łódź
|
Wysłany: 30 Gru 2012, 19:45
|
|
|
Domyślam, się. Buda pochłonęła mnie kilka tysięcy. Blacha, zawieszenie i wyposażenie. Wszystko kosztuje.
Albo lepiej 2.0 i wtedy się bawić. Na początek wystarczy.
A jeżeli chodzi o te lampy ciemne to robiłem kumplowi w SEACIE CORDOBA i już tak nie świecą ładnie. To znaczy za słabo daje pozycja. U mnie to aż bije, a w Cordobie masakra.
LAmpy nie są malowane sprayem tylko robię domieszkę klaru i czarnego akrylu tak z 10% plus utwardzacz i dwie warstwy. W Cordobie chyba dodałem za dużo akrylu czarnego i za to słabiej świeci. |
|
|
|
 |
Krzysiek

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: SuperS
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Krzysiek
Wiek: 34 Dołączył: 09 Paź 2010 Posty: 523 Skąd: Andrychów
|
Wysłany: 30 Gru 2012, 21:42
|
|
|
kwestia gustu ja tam wole swoje black fifty Co do silników wolnossących to wiesz że ich uturbianie jest drogie rst znowu nie wiadomo jak z utrzymaniem na co dzień Ale znowu podnoszenie mocy nie kosztuje tyle co w przypadku bez dmuchawki Nic tylko życzyć powodzenia i dalszego zapału do pracy |
_________________ Czarna
Sprzedam Swap RS1800 w częściach / Kierownica,licznik RS Turbo / części blacharskie nowe / uchylne szyby/ Kontakt PW |
|
|
|
 |
|