[MK3] Ogrzewanie w 1.1 i 1.3 |
Autor |
Wiadomość |
adamoq21
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 13 Gru 2011 Posty: 16 Skąd: lublin
|
Wysłany: 28 Paź 2012, 11:42
|
|
|
panowie a czy trójniki od gazu maja mieć zwężki??
może parownikiem omijając nagrzewnicę spierdziela mi płyn cieplutki??
można parownik połączyć szeregowo?? a nie równolegle?? |
_________________ adamo |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 28 Paź 2012, 11:48
|
|
|
adamoq21 napisał/a: | można parownik połączyć szeregowo?? a nie równolegle?? |
Żółwik Tuptuś napisał/a: | Moje dodatkowe sugestie to włączenie parownika szeregowo w ukł chłodznia |
http://www.fiestaklubpols...p=127418#127418
Też mam tak w jednym aucie i działa |
|
|
|
|
adamoq21
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 13 Gru 2011 Posty: 16 Skąd: lublin
|
Wysłany: 29 Paź 2012, 05:58
|
|
|
panowie
odłączyłem gas znaczy przewode płynu chłodzącego
podłączyłem wąż ogrodowy do kolektora dolotowego i żadnego oporu nie wuczułem to samo zrobiłem z chłodnicą i nagrzewnicą i nic. składając układ zalałem go koncentratem trochę i troche płynem na glikolu odpalam uzupełniam ogrzewania wcale nie ma jak wczesniej delikatnie chociaż mrowiło tak teraz nic. przykładam rekę do nagrzewnicy to ciepła jest tylko na plastiku a radiator prawie zimny |
_________________ adamo |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 29 Paź 2012, 07:16
|
|
|
Dałbyś foto jak co masz pod maską, to raz, dwa to węże przy nagrzewnicy (ścianie grodziowej) masz gorące? Zwłaszcza ten górny który idzie powrotem do koła silnika,,, Co rozumiesz przez radiator? Chłodnice? Chłodnica jest na dużym obiegu i nie ma nic wspólnego z ogrzewaniem, może być lodowata a w aucie powinno być ciepło.
Ponieważ w aucie został mi termometr i zmienił się lekko styl jazdy, przekazuję wskazania z dnia dzisiejszego,,, temperatura startowa -7,5 temperatura końcowa: 23,7, czas jazdy dłuższy o 20 minut, czyli godzina, z czego ostatnie 30min to korek, czyli postój lub jazda 20-30km/h z niewielkimi kawałkami gdzie dało się wrzucić 3 bieg,,, maksymalna temperatura powietrza z nawiewu 61,2, wskaźnik temperatury doskrobał się polowy skali. |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
adamoq21
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 13 Gru 2011 Posty: 16 Skąd: lublin
|
Wysłany: 29 Paź 2012, 11:30
|
|
|
radiator nagrzewnicy zimny tylko plastik co wychodzi do komory silnika goracy |
_________________ adamo |
|
|
|
|
adamoq21
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 13 Gru 2011 Posty: 16 Skąd: lublin
|
Wysłany: 30 Paź 2012, 09:51
|
|
|
bardzo dziękuje wszystkim za odpowiedzi
już fiesta grzeje
był ciągle zapowietrzony układ a dokładniej nagrzewnica
podniosłem prawą stronę samochodu o jakieś 30 stopni włączyłem pompke
spadł poziom płynu jazda próbna i grzeje
pozdrawiam |
_________________ adamo |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.