Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Freeman
22 Lut 2014, 18:58
[MK3] Fofik by BuMeL
Autor Wiadomość
BuMeL 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 41
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 1046
Skąd: Kraków
Wysłany: 7 Paź 2012, 16:16   

Dobra, mam sobie dwóch takich panów, których udało mi się na szybko dziś skołować :



pytanie do elektryków : czy mogą mi posłużyć jako zamienniki powyższych upalonych ? fioletowy wygląda na taki sam, zielony ma niższą wytrzymałość. Nie chcę ich zakładać na stałe tylko na próbę czy coś się odmieni a od jutra będę szukał nowych, zgodnych. Chcę tylko wiedzieć czy nie grozi mi to uwaleniem innych elementów.
_________________
BUILT, NOT BOUGHT
fiesta fiestolot fiestodrom fiestodont fiestokrator dj fiesto
Fofik
i pincet kuniuf
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 38
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3357
Skąd: Roskilde
Wysłany: 7 Paź 2012, 16:47   

to są przekażniki od EFI? jeśli tak to nic się nie powinno dziać
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
BuMeL 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 41
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 1046
Skąd: Kraków
Wysłany: 7 Paź 2012, 17:01   

Tak, są od EFI. Zaraz je zatem sprawdzę.

Przekaźniki zagadały, dmuchawa już działa :d komp się resetuje, rano będzie wiadomo.


Pierwsze wrażenia po porannej przejażdżce - DZIAŁA :V: :V: :V:
_________________
BUILT, NOT BOUGHT
fiesta fiestolot fiestodrom fiestodont fiestokrator dj fiesto
Fofik
i pincet kuniuf
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 38
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 8 Paź 2012, 17:35   

rozepnij wtyczki wiązki pod maską i wysusz. wyczyść wszystko dokładnie, sprawdź, czy nie brakuje uszczelek i czy nie są poszarpane. poskładaj i jeździj :P
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
BuMeL 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 41
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 1046
Skąd: Kraków
Wysłany: 8 Paź 2012, 17:43   

Zauważyłem, że niektóre wtyczki (szczególnie przy bloku silnika) są zaebane szitem (czujnik wału, wstecznego etc.) więc jutro za dnia będzie wd40 w ruch i czyszczenie. Póki co dzisiaj czułem, że ecu się adoptuje :) więc to już jakiś sukces.
_________________
BUILT, NOT BOUGHT
fiesta fiestolot fiestodrom fiestodont fiestokrator dj fiesto
Fofik
i pincet kuniuf
 
 
BuMeL 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 41
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 1046
Skąd: Kraków
Wysłany: 9 Paź 2012, 08:39   

Patent montażowy wynaleziony, trzeba go tylko usprawnić, Biała odmulona co czuć w każdym zakresie obrotów no i przede wszystkim nie ma już tego pustego dźwięku zasysanego powietrza jak na stożku.



Trza go tylko przelokować w jakieś chłodniejsze miejsce.
_________________
BUILT, NOT BOUGHT
fiesta fiestolot fiestodrom fiestodont fiestokrator dj fiesto
Fofik
i pincet kuniuf
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 9 Paź 2012, 19:14   

i to wszystko mój głupi pomysł :V:
 
 
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 36
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 3057
Skąd: Mystków
Wysłany: 9 Paź 2012, 19:43   

Kuwa jakie to coś ma wejście mm i ile kosztuje :hahaha: chyba też se kupie ;]
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
BuMeL 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 41
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 1046
Skąd: Kraków
Wysłany: 9 Paź 2012, 20:07   

Pany, dzisiaj na krótkim odcinku poszła ponad 150 aż miło i chciała jeszcze !
Z dnia na dzień jest coraz lepiej, jako, że w tej chwili dopiero do domu wróciłem to nie wyrobię ale od jutra czyszczę wszystkie styczki, styczunie i styczniczki bo chcę i umię i mam wdę40.

Niestety Peedro ma to mniej niż 80mm, dokładnie coś koło 77 więc trzeba mieć patent nad patenty. U mnie okrągły uszczelniacz średnicy wystarczającej i do tego przyciśnięta obudowa przepływki co by na lewo nie ssało a to wszystko dosyć solidnie w trzech punktach przydrutowane po drobnych modyfikacjach samego filtra. Filtr jest papierowy i ma świetny kubraczek z rzadkiego filcowatego materiału, który można zdjąć i wedle woli wytrzepać, odkurzyć lub normalnie odmoczyć i wyprać :p a kosztuje tyle co dobra paczka gum do wykorzystania na tyle (i nie mówie o stomilach)
_________________
BUILT, NOT BOUGHT
fiesta fiestolot fiestodrom fiestodont fiestokrator dj fiesto
Fofik
i pincet kuniuf
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 38
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 9 Paź 2012, 23:17   

qqqqwaaaaa ja już taki patent widziałem w jednym ulepie gy
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4011
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 9 Paź 2012, 23:19   

wygląda jak rolka papieru toaletowego :rotfl:

Fajnie, że ten dźwięk powietrza eliminuje. Mój super stożek(JR kurde) jeszcze świszczy, gdy utrzymuje się stałe obroty. Oszaleć można.
 
 
BuMeL 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 41
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 1046
Skąd: Kraków
Wysłany: 10 Paź 2012, 14:53   

Wyczyściłem wszystkie wtyczki, styczki, pierniczki, wyczyściłem przepływkę, poprawiłem mocowanie filtra, wsadziłem inszą lambdę i kurde lata to o niebo lepiej ale ...


właśnie, biała nadal ma tendencję do przygaśnięcia na niskich obrotach po odpaleniu i próbie np. ruszenia z parkingu. Wygląda to tak jakby był zaciągnięty ręczny a ja próbowałbym ruszyć bez gazu, muszę wtedy wcisnąć sprzęgło i dodać nieco gazu. Jest to kwestia sekundy-dwóch, po ruszeniu już jest ok. Po przygaśnięciu ma problem z odpaleniem, prawdopodobnie jest już zalana. Nie sądzę, żeby to była kwestia samych map paliwa, nadal obstawiam któryś czujnik.

Dzisiaj zmienię jeszcze krokowca i cpp.

No ręce opadają, chyba już tylko vss został :|
_________________
BUILT, NOT BOUGHT
fiesta fiestolot fiestodrom fiestodont fiestokrator dj fiesto
Fofik
i pincet kuniuf
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 38
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 10 Paź 2012, 21:50   

no i to prawdopodobnie on :(
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 36
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 3057
Skąd: Mystków
Wysłany: 10 Paź 2012, 21:52   

A CPP napewno sprawny? Bo mi CPP w uja walił i miał chwile zmuła po wciśnięciu gazu - chwila namysłu i dopiero pisda. Ogólnie ciekawe, bo ja przy 1,8 żadnych problemów nie miałem, zaczęły się różne dopiero po swapie na 2.0 :-P
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
BuMeL 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 41
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 1046
Skąd: Kraków
Wysłany: 10 Paź 2012, 21:58   

Dwa krokowce, dwie przepływki, trzy cpp sprawdzone, jedynie nie ruszałem vss jeszcze a mam starego z 1,6 gdzie wszystko dobrze chodziło.
_________________
BUILT, NOT BOUGHT
fiesta fiestolot fiestodrom fiestodont fiestokrator dj fiesto
Fofik
i pincet kuniuf
 
 
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 36
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 3057
Skąd: Mystków
Wysłany: 10 Paź 2012, 22:02   

CPP któryś nowy :fox: ? Bo ja miałem używkę, według testów wychodziło że sprawny, sprawdzając multimetrem wartości wychodziło że sprawny, a po zmianie na nówkę wszystko wróciło do normy - stary miał lekki luz i chyba przez to świrował.
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
Freeman 
Moderator


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Sławek
Wiek: 43
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 3513
Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 10 Paź 2012, 22:39   

Myślę, że zaangażowanie i ilość pracy włożone w tą Fiestę powinno być nagrodzone przeniesieniem do projektów. Powodzenia i dalszego zapału.
_________________
Znalazłeś odpowiedź na forum? Daj znać jak usunąłeś problem/usterkę.
Fiesta Klub Polska na YouTube
Planujesz zakup auta lub innej rzeczy? Szukasz porady? Zajrzyj do działu "Przed zakupem"
Pochwal się swoim autem
 
 
 
BuMeL 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 41
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 1046
Skąd: Kraków
Wysłany: 11 Paź 2012, 08:05   

O maj, dziękuję, nie sądziłem, że taka kundlica może trafić do projektów :ups: i obiecuję miłość i wierność, i że nie zezłomuję aż do śmierci ....

Peedro cpp były używane ale gwarantuję, że wszystkich używałem wcześniej i nie sprawiały żadnych problemów, mało więc prawdopodobne, że od leżenia na półce któryś padł. Poza tym fiesta reaguje na gaz bardzo dobrze, wczoraj spędziłem dobre dwie godziny na parkingu obserwując obrotomierz i próbując wyłapać jakikolwiek błąd gdziekolwiek.
_________________
BUILT, NOT BOUGHT
fiesta fiestolot fiestodrom fiestodont fiestokrator dj fiesto
Fofik
i pincet kuniuf
 
 
Mafios 
Junior Admin




Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 42
Dołączył: 28 Cze 2004
Posty: 2813
Skąd: Łódź
Wysłany: 12 Paź 2012, 07:21   

filtry seryjne są lepsze niz te stozki cale bo przynajmniej nie zaciagaja cieplego powietrza
_________________
RS TURBO
Profil Facebook
 
 
 
BuMeL 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 41
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 1046
Skąd: Kraków
Wysłany: 12 Paź 2012, 08:28   

Ale ja mam praktycznie seryjny tylko od innego auta :p kwestię zimnego powietrza się załatwi.

VSS zmieniony, specyfika jazdy zmieniła się również ale wciąż jest efekt przygaśnięcia z rana, dzisiaj po raz kolejny na kolejnym czujniku będę adoptował ecu.

Dotarł wreszcie brakujący element, skończy się samowolka i beznamiętne pierdzenie przy tłumiku.

_________________
BUILT, NOT BOUGHT
fiesta fiestolot fiestodrom fiestodont fiestokrator dj fiesto
Fofik
i pincet kuniuf
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.