Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

[MK3] XRka McLfan'a
Autor Wiadomość
Skfarek 

Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Imię: Michał
Wiek: 45
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 836
Skąd: Gród Kraka
Wysłany: 4 Kwi 2012, 09:22   

McLfan napisał/a:
poliuretany na wahaczach.


co wrzuciłeś? Powerflexa, Strongflexa, Deuter?
_________________
Była MK6 Ghia 1.6 16v "Zetec-S" (z awatara) :)
Był leichtwagen do upalania:
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34463
Był czeski dziadkowóz TDI na co dzień :)
Jest ST 150 i sushi czyli Civic FK2
Profil Facebook
 
 
 
McLfan 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Arkadiusz
Wiek: 37
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 199
Skąd: Opole
Wysłany: 5 Kwi 2012, 19:00   

Nie mam pojęcia co to jest. Poliuretany były już w wahaczach, które były elementami całego zestawu zawieszenia mk3,5 zakupionego od Marka. Zobaczymy jak długo to pojeździ.

Nie bez przygód, ale silnik odpalony. :yes: Zostało wymienić rozrząd, zrobić zbieżność i Fiesta wraca do Opola.
_________________
Fiesta 1,3i Calypso
Fiesta 1,1i -> 1,3i C
Fiesta 1,6i 8V XR2i
 
 
 
McLfan 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Arkadiusz
Wiek: 37
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 199
Skąd: Opole
Wysłany: 21 Kwi 2012, 19:32   

Auto odebrane. Pompa paliwa potrzebna na już. :P Jakby kto miał na sprzedaż, to PRIV. To tak w duuuużym skrócie. :cojest:

Mały gratis:
_________________
Fiesta 1,3i Calypso
Fiesta 1,1i -> 1,3i C
Fiesta 1,6i 8V XR2i
 
 
 
McLfan 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Arkadiusz
Wiek: 37
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 199
Skąd: Opole
Wysłany: 25 Kwi 2012, 22:28   

Pompka wymieniona. :)
_________________
Fiesta 1,3i Calypso
Fiesta 1,1i -> 1,3i C
Fiesta 1,6i 8V XR2i
 
 
 
TomeX500 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Tomek
Wiek: 37
Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 466
Skąd: Opole
Wysłany: 26 Kwi 2012, 12:31   

Jedzie jak powinno?
_________________
Polerowanie i odnawianie części samochodowych i rowerowych.

XR2i RS1800: 0-96km/h - 7,46s
 
 
 
McLfan 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Arkadiusz
Wiek: 37
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 199
Skąd: Opole
Wysłany: 26 Kwi 2012, 18:17   

Problem w tym, że nie wiem jak powinno jechać. :hahaha: Zrobię jeszcze tylko reset kompa, bo jak po swapie chodziła równiuteńko (i włożeniu z powrotem pompy z 1,1/1,3, bo nie miałem tej odpowiedniej), tak jeszcze przed wymianą pompy zaczęła trochę nierówno chodzić na wolnych. Więc się pewnie jakieś byki powkradały przez brak odpowiedniego ciśnienia.
_________________
Fiesta 1,3i Calypso
Fiesta 1,1i -> 1,3i C
Fiesta 1,6i 8V XR2i
 
 
 
Marek 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 493
Skąd: Gliwice
Wysłany: 4 Maj 2012, 23:24   

Ptaszki mi tu cos cwierkaly :P
_________________
 
 
 
McLfan 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Arkadiusz
Wiek: 37
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 199
Skąd: Opole
Wysłany: 4 Maj 2012, 23:57   

Nie miały nic ciekawego do wyćwierkania. ;/

- wydech jeszcze niezałożony
- reset kompa przeprowadzony- jeździ o wiele lepiej, bardzo fajnie. Oczywiście porównując do kosiarki. :-P

To by było na tyle. No, trzeba znaleźć chwilę i jechać do wulkanizatora celem zaklejenia 3 z 4 letnich opon (a takie ofiary jedna po drugiej osiedlowego "gumiarza") i w końcu wyrzucić zimówki do piwnicy.
_________________
Fiesta 1,3i Calypso
Fiesta 1,1i -> 1,3i C
Fiesta 1,6i 8V XR2i
 
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 38
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3357
Skąd: Roskilde
Wysłany: 5 Maj 2012, 00:00   

dajesz dajesz :P
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
McLfan 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Arkadiusz
Wiek: 37
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 199
Skąd: Opole
Wysłany: 6 Maj 2012, 22:37   

Ja pierd*lę, jak nie urok, to sraczka. :hahaha:
Wydech wymieniony. Po spawaniu podłączone klemy. Odpalone. OK. Zgaszone. 10 minut później przyszło wyjeżdżać z garażu TomeXa i gonić po kobietę na dworzec. I co? Rozrusznik tylko pyk i pyk... Kurrrna. Powróciła przypadłość, z którą miałem do czynienia od razu po kupnie. Tyle, że wtedy czasem sobie pykał. Teraz za każdym razem. :| Się zobaczy rano.
_________________
Fiesta 1,3i Calypso
Fiesta 1,1i -> 1,3i C
Fiesta 1,6i 8V XR2i
 
 
 
Marek 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 493
Skąd: Gliwice
Wysłany: 6 Maj 2012, 22:39   

Ogarnij kable pradowe do aku bo to cos zes tam odjebal to nie ma sie co dziwic ze rozrusznik pyka :)
_________________
 
 
 
TomeX500 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Tomek
Wiek: 37
Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 466
Skąd: Opole
Wysłany: 6 Maj 2012, 22:58   

No z tą wiązką pod maską to jest niezły bangladesz :(
_________________
Polerowanie i odnawianie części samochodowych i rowerowych.

XR2i RS1800: 0-96km/h - 7,46s
 
 
 
McLfan 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Arkadiusz
Wiek: 37
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 199
Skąd: Opole
Wysłany: 15 Wrz 2012, 23:30   

Fiesta żyje, co więcej dostarcza frajdy z jazdy. :yes: Na razie zorganizowany trening, ale w przyszłości przyjdzie pewnie czas na kajtki. :)



Mały film kręcony z ręki pilotki. Trzeci, najbardziej zachowawczy przejazd- zmoczyło chwilę wcześniej tor.

http://www.youtube.com/wa...d&v=nBlqCw6mXcQ
_________________
Fiesta 1,3i Calypso
Fiesta 1,1i -> 1,3i C
Fiesta 1,6i 8V XR2i
Ostatnio zmieniony przez McLfan 16 Wrz 2012, 19:38, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 38
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3357
Skąd: Roskilde
Wysłany: 16 Wrz 2012, 04:16   

brzyyyyydal :-P :ok:
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
Krzysiek 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: SuperS
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Krzysiek
Wiek: 34
Dołączył: 09 Paź 2010
Posty: 523
Skąd: Andrychów
Wysłany: 16 Wrz 2012, 10:31   

wow niezły najazd tam macie :ok:
_________________
Czarna
Sprzedam Swap RS1800 w częściach / Kierownica,licznik RS Turbo / części blacharskie nowe / uchylne szyby/ Kontakt PW
Profil Facebook
 
 
 
McLfan 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Arkadiusz
Wiek: 37
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 199
Skąd: Opole
Wysłany: 16 Wrz 2012, 11:12   

No XRka w pierwszym i drugim przejeździe wykonywała skoki z 5-10 metrów. :devil:
_________________
Fiesta 1,3i Calypso
Fiesta 1,1i -> 1,3i C
Fiesta 1,6i 8V XR2i
 
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 38
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3357
Skąd: Roskilde
Wysłany: 16 Wrz 2012, 11:22   

znaczy się wozio zyje :hihihi:
niech cieszy oko :rotfl:
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
McLfan 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Arkadiusz
Wiek: 37
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 199
Skąd: Opole
Wysłany: 16 Wrz 2012, 19:21   

Korzystając z dalszej części wolnego weekendu, przy okazji mycia auta po rajdowaniu, postanowiliśmy z moją lubą dać Fieście to, o co się domagała od dawna- polerka i wosk. :ok:

Było tak:


A jest tak:


:V:
_________________
Fiesta 1,3i Calypso
Fiesta 1,1i -> 1,3i C
Fiesta 1,6i 8V XR2i
Ostatnio zmieniony przez McLfan 16 Wrz 2012, 19:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
mmbu 

Model: Ford Fiesta Mk5`01
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 327
Skąd: WF
Wysłany: 16 Wrz 2012, 19:34   

No dobra zdjęcia przed polerką są :-P To teraz pokaż jak wygląda po :-)
_________________
jak ktoś się p... urodził, to skowronkiem nie umrze

Umiesz liczyć? Licz na siebie...

Moje Allegro
 
 
Markz 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 34
Dołączył: 16 Mar 2012
Posty: 251
Skąd: Zdzieszowice
Wysłany: 16 Wrz 2012, 23:13   

McLfan napisał/a:
Fiesta żyje, co więcej dostarcza frajdy z jazdy. :yes: Na razie zorganizowany trening, ale w przyszłości przyjdzie pewnie czas na kajtki. :)


Wracaj do kajtków, kiedys widziałem cie na suchym borze jak byłem jeszcze kibicem, a w tym roku zaczełem startować i liczyłem na porównanie 1.6 z 1.8
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.