[MK3] Kable od pompy paliwa i wskaźnika paliwa |
Autor |
Wiadomość |
cygan7422
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Dołączył: 18 Sie 2012 Posty: 5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 19 Sie 2012, 19:46 [MK3] Kable od pompy paliwa i wskaźnika paliwa
|
|
|
Witam mam problem.Nie działał mi wskaźnik paliwa,myślałem że coś z kablami.Ktoś się tym już bawił bo w zbiorniku gdzie jest pompa paliwa i ten czujnik kable były połączone na krótko.Rozłączyłem je i chciałem zaizolować i tu zonk!Bo wszystkie cztery kable są brązowe i pompa nie działa.Jak je teraz podłączyć prawidłowo?Macie jakiś pomysł |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12076 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 19 Sie 2012, 21:36
|
|
|
Brązowy do brązowego
Sorry stary, za głupotę się płaci, więc albo do elektryka, albo miernik w dłoń i sam działasz,,, jeśli ktoś Ci udzieli lepszej rady na gotowo (takiej jakiej oczekujesz zapewne) jak te 4 brązowe kable połączyć to stawiam mu browara,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
cygan7422
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Dołączył: 18 Sie 2012 Posty: 5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 19 Sie 2012, 22:06
|
|
|
To ja wiem.Miernikiem ok,tylko jaki tam prąd idzie w tych od pompy i od pływaka? |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12076 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 19 Sie 2012, 22:15
|
|
|
Masz 4 przewody - 2 wystają z dziury, dwa idą z instalacji tak,,, jeden to zasilanie dla pompy, pojawia się tam na chwile 12V po włączeniu zapłonu, po czym znika - do namierzenia,,, czyli drugi z instalacji to będzie sygnał z czujnika (potwierdzisz dotykając do masy na włączonym zapłonie - wskazówka paliwa poleci na MAX) zostają 2 przewody z dziury, podłączasz omomierz i patrzysz na którym się zmienia opór jak bujasz mocno autem - paliwo będzie chlupać i czujnik pracować - siłą rzeczy ten ostatni to będzie pompa. |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
cygan7422
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Dołączył: 18 Sie 2012 Posty: 5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 19 Sie 2012, 22:26
|
|
|
Właśnie chodzi o to że wszystkie cztery idą z instalacji. poprzednik pewnie wtyczkę wymieniał tylko zapomniał zaizolować.A nie wiesz czy te dwa kable idą od wskaźnika do pływaka?Bo jak by doszedł które to są od wskaźnika to już od pompy by był pikuś. |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12076 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 20 Sie 2012, 05:25
|
|
|
A 4 z instalacji, czyli razem jest 8 ? |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
cygan7422
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Dołączył: 18 Sie 2012 Posty: 5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 20 Sie 2012, 17:17
|
|
|
Tak cztery z instalacji i cztery z tej wtyczki.Jeden chyba zlokalizowałem od pływaka bo jak podłączyłem dwa to wskazówka na wskaźniku leci na full.Nie mam tego miernika i tak kombinuję. |
|
|
|
 |
cygan7422
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Dołączył: 18 Sie 2012 Posty: 5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 21 Sie 2012, 11:26
|
|
|
Dzięki za pomoc,zastosowałem metodę na żarówkę i się udało! |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.