Przesunięty przez: Mafios 18 Sty 2015, 21:30 |
[MK3] Fiesta Nieruchomość... ST 170 |
Autor |
Wiadomość |
a1topgear
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Wiek: 40 Dołączył: 10 Wrz 2006 Posty: 432 Skąd: Chelsea
|
Wysłany: 16 Lut 2012, 15:59
|
|
|
Panowie... W konstrukcji B8 (Sprint) i B6 (Sport) to prawie te same amortyzatory. Generalnie B6 ma seryjny skok, natomiast B8 to taka B6 o krótszym skoku (bodaj o 25mm) i nie na tzw grubej rurze. Jedni lubia B6, która dobrze współpracuje z seryjną sprężyną (bo pod seryjną wysokość są generalnie zaprojektowane), inni lubią B8 - dla niższego zawieszenia lepiej się sprawdzają. Co więcej przez swoją budowę B6 zyskała swego czasu status odpornego na prawie wszystko amora, natomiast nie zmienia to faktu że oba amory są w pełni rozbieralne co daje pole do modyfikacji - bardzo duże pole. Nie problem zrobić z B6 amora o charakterystyce B8. |
_________________ HyHy:)
|
|
|
|
|
Marek
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 493 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 16 Lut 2012, 21:19
|
|
|
A1topgear, bardzo sie mylisz poniewaz moje b6 sport maja skok krotszy o 50mm w porownaniu do serii RST. |
_________________
|
|
|
|
|
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 16 Lut 2012, 21:30
|
|
|
robi sie powoli offtop. Z pewnościa b6 czy b8 są lepsze od tych delphi koniec kropka. Marek jak je posiada to tylko sie cieszyć, ale tanie pewnie nie były. My posiadamy delphi i płakać z tego powodu nie będziemy, no chyba, że ze śmiechu, ale to już wtajemniczeni wiedzą o co chodzi |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
|
a1topgear
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Wiek: 40 Dołączył: 10 Wrz 2006 Posty: 432 Skąd: Chelsea
|
Wysłany: 16 Lut 2012, 21:55
|
|
|
Marku- generalnie- sam Bilstein tak pozycjonuje te amory:) Ja mam B6 i są niby do normalnej wysokości zawieszenia. |
_________________ HyHy:)
|
|
|
|
|
Marek
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 493 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 16 Lut 2012, 22:21
|
|
|
Na moje nie siada nawet seryjna sprezyna, jest inne gniazdo, musze miec zalozone dedykowane Wolf'y do tego Tak swoja droga na moich B6 jest wybite logo Wolf'a, może dlatego sa inne niz zwykle. |
_________________
|
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 16 Lut 2012, 23:49
|
|
|
penie moje mile. mialem escorta mk4 XR3i 89r na serii Bilu B8 + sprezynach Wolf (racing) -30mm gdzie sprzedalem to REX-owi w wawy, kolega byl zawodowoly z zestawu az do dzwona, malo tego mial ten zawias taki sam zestaw do regulacji oraz rozkrecania jak Delphi De Carbom Performance.... hmmm fuck ale jesli chcecie lub nie chcecie wierzyc to takowe amorki montubiczne robi sie na drogi afrykanskie
Bo tam takowe B6 oraz B8 dla ciezarowek zyja, wyparly serie performance... osadane na grubej rurze... chcecie podywagowac dalej spoko, ale dajcie mi linki gdzie takowa seria amorow wytrzymala a gdzie sie rozlala.... W afrykanskich warunkach do starych kaczek "merca" sadzaja B6 oraz Delhi.... bo sa pancerne na bezdroza.... kazdy argument obracac moge w kontargument a najlepszym przykladem byla by proba sprawnosciowa z tym samym zawiasem na torze i porownanie czasow... gruba rura monotubiczna znosi obciazenia tira w US, stad pomysl Bilsteina na serie mono 5100 i 5600 +B8.... a to dla tego ze mozna miec -60 mm zawias i walic hopy do dobicia na tloczyskach a amortyzator olejowy monotube oleje to, tylko dla tego ze ma zawory bocznikowe w przeciwnosci do Twintube...
Pytania ?? |
_________________
|
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 17 Lut 2012, 07:37
|
|
|
ale czy to wazne ?? zwalcie se konia jeszcze, raz mono a drugi twin i porownajcie |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
Ostatnio zmieniony przez Daras84 9 Kwi 2012, 11:56, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 30 Kwi 2012, 11:42
|
|
|
doszedl Stand alone
|
_________________
|
|
|
|
|
elmek13
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.5 V6 170KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 45 Dołączył: 06 Wrz 2007 Posty: 1995 Skąd: z Elemelkowa
|
Wysłany: 30 Kwi 2012, 11:55
|
|
|
Fordon, w końcu. |
_________________ Burbo Team |
|
|
|
|
Igraszki
Model: Ford Fiesta Mk6`08
Wersja: ST
Silnik: 2.0 16V
Imię: Radziu
Wiek: 33 Dołączył: 12 Gru 2008 Posty: 186 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 30 Kwi 2012, 13:03
|
|
|
no to teraz szybko kończ moją i zabieraj sie za to cudo |
_________________ |
|
|
|
|
elmek13
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.5 V6 170KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 45 Dołączył: 06 Wrz 2007 Posty: 1995 Skąd: z Elemelkowa
|
Wysłany: 30 Kwi 2012, 15:18
|
|
|
Igraszki, Twoje może poczekać, do zlotu zdąży, niech odpali swoje. Bo jestem baaaardzo ciekaw ja kto jeździ. |
_________________ Burbo Team |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 30 Kwi 2012, 19:21
|
|
|
Moja nie jest priorytetem i nie bedzie... mam wazniejsze tematy, ogolnie jak bedzie czas to bede sobie robil swoja, jak nie bedzie to bedzie dalej stala... |
_________________
|
|
|
|
|
elmek13
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.5 V6 170KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 45 Dołączył: 06 Wrz 2007 Posty: 1995 Skąd: z Elemelkowa
|
Wysłany: 30 Kwi 2012, 22:08
|
|
|
Fordon, dobrze poczekam cierpliwie... |
_________________ Burbo Team |
|
|
|
|
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2 Maj 2012, 22:29
|
|
|
o komputer z 1.8 105 km |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 4 Sie 2012, 01:18
|
|
|
Dobra czas ruszyc temat odrobine:
Dbajac o swoje bezpieczenstwo oraz powalone pomysly na poziomie przedszkola wpadly mi w dlonie 4 tloczkowe brembo z mercedesa SL500- SL600...
To wszystko pod tarcze 300mm... dla nie dowiarkow szybki rzut...
Adaptery juz zamowione...
Do tego doszly sprezyny wolf racing (track Eibach)... Foto jak wroca z malowania proszkowego na zawiasie Delphi
Zamowione kute tloki z Italii na 10,5:1, tytanowe sprezyny + talezyki + plytki regulacyjne (coswortch), EMU czeka (stan alone)
Czekam teraz na odpowiedz odnosnie wałkow rozrzadu...
Krecenie do 8900 rpm , skutecznie do 8500 wraz z wtryskami na 100% VE...
Dopuki moja czarna nie przyjedzie na lawecie do bdg nie ruszam auta bo jest pod poznaniem i teskni...
Przy okazji robie rozeznanie odnosnie wykonania klapy przod i tyl z carbonu lub laminatu... |
_________________
|
|
|
|
|
madek
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006 Posty: 1755 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 4 Sie 2012, 01:26
|
|
|
Gruubo sie szykuje panie Good luck |
_________________ była sobie RS`ka... |
|
|
|
|
maciejek
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Maciej
Wiek: 35 Dołączył: 07 Lip 2011 Posty: 59 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 4 Sie 2012, 08:48
|
|
|
będziesz uturbiać czy co, że potrzebna ci ta kucizna? |
|
|
|
|
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 4 Sie 2012, 09:24
|
|
|
stopień sprężania 10,5:1 nie wygląda na początek turbo, raczej będzie gruuube N/A. Jak już to będzie poskładane, to dostaniesz misje na Poznań, na killing kilku hond |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
|
Igraszki
Model: Ford Fiesta Mk6`08
Wersja: ST
Silnik: 2.0 16V
Imię: Radziu
Wiek: 33 Dołączył: 12 Gru 2008 Posty: 186 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 4 Sie 2012, 16:47
|
|
|
to bedzie majstersztyk a no i Konrad ma w planach chyba zakup stacji benzynowej
ps. japonczyki beda robić duże oczy^^ |
_________________ |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 4 Sie 2012, 23:35
|
|
|
maciejek, ST ma seryjne kute korbowody, do tego chce doprezajace tloki + kock sensor + ITB + walki rozrzadu + zestaw na glowice, po to zeby miec mocnego wolnossacego zeteca... nie wiem czy nie przejde od razu na E85 zamiast bawic sie z 99 shell lub na metanol ale to niestety bedzie skutkowac zmiana pompy paliwa i wtryskiwaczy... no nic zobaczymy...
Cala zabawa powstala po gadce z Adamem Walenda gdzie wykrecil 240KM wolnossacych z blacka ... to moje 200 przy tym jest piednieciem w wentylator... |
_________________
|
|
|
|
|
|