Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

[MK1] "Czesio"
Autor Wiadomość
Sachar 

Model: Ford Fiesta Mk1`83
Wersja: L
Silnik: 1.3/58KM
Wiek: 47
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 58
Skąd: Warszawa
Wysłany: 4 Lip 2011, 22:54   

van81 napisał/a:
Sachar napisał/a:
możesz zapytać Vana, który ma w swojej fieście Valencię 1.3
musisz mi przypominać :sad:


Musimy się kiedyś spotkam, to opowiem Ci historię zdobycia kenta, więc zobaczysz jak został okupiony krwią i potem :)
A wogóle to pogadaj z Pająkiem, albo z Chuderem - powinni mieć jakieś kenty.
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 5 Lip 2011, 10:31   

:ok: Dobra lektura... niby nic waznego a silnik jest dluzszy i inaczej zbudowany... po mimo ze pisza to bazowo ten sam motor...
_________________

 
 
 
Sachar 

Model: Ford Fiesta Mk1`83
Wersja: L
Silnik: 1.3/58KM
Wiek: 47
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 58
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12 Sie 2011, 22:20   

Znowu do przodu.
- zakończona walka z układem chłodzenia. W związku z tym, że nowa chłodnica jest przygotowana do pracy w układzie ciśnieniowym, musiałem przebudować trochę układ węży, zamontować inny zbiornik wyrównawczy. Ale już jest gitara - chłodzenie działa perfekcyjnie - wiatrak schładza układ w 40 sek.
- niestety padł alternator i robi zwarcie - kolejna wymiana.
- zamontowane "filtry" z siatki mosiężnej 1mm.
- kupiony kolejny zestaw zegarów, tym razem z oryginalną ramką z czerwoną obwódką i w bonusie dostałem lampkę podsufitową z zegarkiem. A więc wylatuje zegarek z konsoli centralnej i wpadną tam dodatkowe zegary, albo jest jeszcze jedna opcja, że zamiast tego radia wpadnie set złożony z oryginalnego kaseciaka i kompaktu z lat 80-tych!!
- dziś w szale zakupów wszedłem w posiadanie ori poszerzek do mkI xr2 :)
- przyszły już zapinki maski OMP, dzieki którym pojawi się przewiew pod maską, która to zostanie ustawiona w pozycji roboczej "lekko otwartej"
- nadal zostały do zrobienia heble, przegób i montaż staba na tył. A w związku z tym, że zaczęliśmy robić w warsztacie customowe wydechy, to Czesio dostanie cały nowy układ od kolektora w kształcie baranich rogów aż do końca. Właśnie flansza poszła do wycięcia.

.... project processing.....
 
 
DziDzia 
vel DziaDzia





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 39
Dołączyła: 27 Lip 2005
Posty: 4172
Skąd: :: DDG ::
Wysłany: 12 Sie 2011, 23:16   

Jak miło, że coś się dzieje :ok: A te baranie rogi to nie przesada :?:



pozdro :!:
_________________

Model:MK1 '77 Silnik: 1,1S/35KM
Model:MK5 '00 Silnik: 1,3i/60KM
Romety PONY
Profil Facebook
 
 
 
Sachar 

Model: Ford Fiesta Mk1`83
Wersja: L
Silnik: 1.3/58KM
Wiek: 47
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 58
Skąd: Warszawa
Wysłany: 1 Wrz 2011, 00:54   

Dzisiaj założyłem nowe klocki na przód, zaciski zostały zregenerowane, wymieniłem sparciałe przewody hamulcowe. Po przejażdżce i pozostawieniu 15m śladu na asfalcie po starcie, okazało się, że trzeba przerobić mocowanie linki gazu, bo nie otwiera do końca przepustnic. Mocowanie przerobione - wkręca się do końca, ale na przejażdżkę nie było już czasu. Jeszcze wydech i mogę gonić na przegląd :D
 
 
Rkalitka 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Roman
Wiek: 39
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 1615
Skąd: Perkowo
Wysłany: 17 Cze 2012, 16:24   

Jak tam Czesio - dzieje się coś w temacie - zarzuć może fotki czy cuś <8>
_________________
"Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."

 
 
 
Sachar 

Model: Ford Fiesta Mk1`83
Wersja: L
Silnik: 1.3/58KM
Wiek: 47
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 58
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18 Cze 2012, 18:35   

Czesio hibernuje - złotówki pożera nowy projekt, już nie fordowy. Mało brakowało, a miesiąc temu wziąłbym się za niego, ale znalazłem trochę niezapłaconych rachunków i wszystko poszło... Czasem go przepalam i tyle. Proza życia :(
 
 
van 
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 43
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 2232
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18 Cze 2012, 23:19   

Sachar, będziesz sprzedawał wiesz gdzie walić
_________________
Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
 
 
Sachar 

Model: Ford Fiesta Mk1`83
Wersja: L
Silnik: 1.3/58KM
Wiek: 47
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 58
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19 Cze 2012, 18:54   

Jak to mówią "stoi, jeść nie prosi". Ale jakby co, to pamiętam.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Jak rozebrać fotele "Uszatki"
luk-90 Tuning stylistyczny 9 6 Wrz 2013, 02:02
fiestaRS
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - konserwacja filtra sportowego typu "mokrego"
dla niewiedzących :P
arecki Tuning mechaniczny 12 12 Wrz 2016, 23:23
olo_r
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: "Fiesta Miesiąca" - Regulamin
Czyli kalendarz na 2014 rok w 12 aktach ;)
Puff Kalendarz 2014 0 2 Gru 2012, 19:13
Puff
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK1] Fiesta MK1
Fordy Fiesta I generacji (1976-1983)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:38
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Wszystko o mk1/2
dane, opisy, porady
Laskosz Mechanika ogólna 2 7 Kwi 2010, 20:54
markos2101


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.