[MK4/5] zegarek, termometr, voltomierz, |
Autor |
Wiadomość |
zimzia

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Fun
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 36 Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 198 Skąd: Polska
|
Wysłany: 11 Paź 2011, 22:32
|
|
|
Niedawno robiłem trasę 100km, spalanie średnie 6l/100, wg wskaźnika paliwa to trochę za mało pokazało.
zabka35i napisał/a: | Mam pytanie kiedy będzie można liczyć na rozpoczęcie produkcji i zakup ? |
A ja mam pytanie czy poradził by sobie kolega z montażem tego ustrojstwa :p ?? |
_________________ ZimZia |
|
|
|
 |
zabka35i

Model: Ford Fiesta Mk5`01
Wersja: Family
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Damian
Wiek: 38 Dołączył: 05 Sty 2011 Posty: 558 Skąd: Myślenice
|
Wysłany: 13 Paź 2011, 09:42
|
|
|
Myślę że bym sobie poradził, centlarny z alarmem jakoś załozyłem i o dziwo działa do dziś |
|
|
|
 |
Morphinus8

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6/84KM
Imię: Konrad
Wiek: 44 Dołączył: 11 Lis 2010 Posty: 153 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 13 Paź 2011, 12:17
|
|
|
Ja myślałem nad doświetlaniem zakrętów na zasadzie zapalających się ledów nie po włączeniu kierunkowskazu, a po zmianie rezystancji na potencjometrze połączonym z kolumną kierownicy.
Nie zawsze się włącza kierunek, np. w Łodzi ul. Targowa, róg Tylna. BRAK SKRZYŻOWANIA a doświetlanie by się przydało jak latarnie nawalają. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Puff
Forumowy Maruda

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 38 Dołączył: 22 Cze 2008 Posty: 5740 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 13 Paź 2011, 14:21
|
|
|
Morphinus8 napisał/a: | a po zmianie rezystancji na potencjometrze połączonym z kolumną kierownicy. |
Łatwo powiedzieć, gorzej z wykonaniem |
_________________ "Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."
Wierny osiołek pochłania jedynie
|
|
|
|
 |
zimzia

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Fun
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 36 Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 198 Skąd: Polska
|
Wysłany: 13 Paź 2011, 15:15
|
|
|
Morphinus8 napisał/a: | a po zmianie rezystancji na potencjometrze połączonym z kolumną kierownicy. |
Ja bym kombinował z czujnikiem Halla i w zależności od konta skręcenia kierownicy zapalały by się halogeny.
Ja swoich halogenów jeszcze nie podłączyłem kiedyś się zabierałem za to ole ochota mi odeszła. Niedawno ktoś na elektrodzie przedstawił projekt urządzenia które zapala światła na kilka sekund po zamknięciu samochodu aby ułatwić dojście do domu, i tak się składa że mam wolny pin który można podłączyć pod alarm albo centralny i zrobić coś podobnego. |
_________________ ZimZia |
|
|
|
 |
zabka35i

Model: Ford Fiesta Mk5`01
Wersja: Family
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Damian
Wiek: 38 Dołączył: 05 Sty 2011 Posty: 558 Skąd: Myślenice
|
Wysłany: 11 Mar 2012, 21:26
|
|
|
Trochę odświeżę bo jestem ciekaw jak wygląda sytuacja, jakieś postępy? Podoba mi się ten projekt a od dłuższego czasu cisza coś tutaj. |
|
|
|
 |
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3108 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 13 Mar 2012, 11:36
|
|
|
idzie wiosna więc może w końcu mi się zachce i znajdę czas żeby zrobić płytkę jak ktoś by się pisał na testową to mogę kilka dorobić |
_________________ Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
 |
zabka35i

Model: Ford Fiesta Mk5`01
Wersja: Family
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Damian
Wiek: 38 Dołączył: 05 Sty 2011 Posty: 558 Skąd: Myślenice
|
Wysłany: 14 Mar 2012, 16:26
|
|
|
Ja jak najbardziej się piszę |
|
|
|
 |
szczur

Model: Ford Fiesta Mk5`01
Wersja: Trend
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Michał
Dołączył: 02 Kwi 2008 Posty: 67 Skąd: Izbica/Zamość
|
Wysłany: 1 Kwi 2012, 21:41
|
|
|
Ja również piszę się na testową.
Wiadomo, szczury to dobre beta-testery. |
_________________ Lublin Squad
Agnieszka i Michał-03.10.2009
Izbica / Zamość / czasem Przeworsk |
|
|
|
 |
zimzia

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Fun
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 36 Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 198 Skąd: Polska
|
Wysłany: 25 Maj 2012, 22:23
|
|
|
Witajcie trochę mnie nie było i trochę nie było czasu na testy urządzenia ale tydzień temu coś ruszyłem. Tylko mam drobne problemy z pomiarem prędkości i licznikiem kilometrów gdyż zmieniłem sposób pomiaru spalania teraz pokazuje na postoju w l/h a po przekroczeniu 10km/h przełącza się na l/100km. Wcześniej nie było takiej możliwości ze względu na sposób podłączenie do urządzenia i napisanego programu. |
_________________ ZimZia |
|
|
|
 |
hubi_2006

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Techno
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Hubert
Wiek: 37 Dołączył: 03 Cze 2007 Posty: 1479 Skąd: Kruszwica
|
Wysłany: 27 Maj 2012, 13:57
|
|
|
Po co miałoby to jeszcze mierzyć prędkość? Jak coś jest do wszystkiego= do niczego |
_________________ Powyższy post nie ma na celu obrazy czytelnika. Wszelka nadinterpretacja jego treści może wynikać z przypadku lub celowego doszukiwania się nieistniejących treści obraźliwych, jak i pogardliwych.
ebesz szkerebe debesz (R) |
|
|
|
 |
zimzia

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Fun
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 36 Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 198 Skąd: Polska
|
Wysłany: 27 Maj 2012, 15:16
|
|
|
Dzisiaj się trochę pobawiłem i problem z prędkością rozwiązałem. A prędkość nie będzie wyświetlana, będzie wyświetlana prędkość średnia i maksymalna przy okazji bo i tak muszę zliczać impulsy z czujnika VSS bo jest to potrzebne do obliczenia spalania. |
_________________ ZimZia |
|
|
|
 |
|