Przesunięty przez: Żółwik Tuptuś 23 Maj 2012, 06:25 |
[MK2] MK2 XR2 || dążenie do stanu fabrycznego |
Autor |
Wiadomość |
tadzias
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Imię: Tadek
Dołączył: 21 Lip 2008 Posty: 1321 Skąd: Sucha Beskidzka
|
Wysłany: 17 Maj 2012, 18:07 [MK2] MK2 XR2 || dążenie do stanu fabrycznego
|
|
|
1. NICK: tadzias
2. IMIĘ: Tadeusz
3. MODEL: Fiesta
4. WERSJA: XR2
5. ROCZNIK: 1987
6. SILNIK: 1.6 CVH na gaźniku Weber TLDM
7. OPIS AUTA:
Większośc użytkowników forum ją zna, gdyż była już pokazywana światu ale po jakimś czasie temat został domknięty i skasowany ze względu na plany złomowania.
Na szczęście się one zmieniły i ikserka wraca do gry
Dla niewtajemniczonych krótka historia pod tytułem "jak to się stało, że to padło trafiło w moje ręce", a mianowicie:
Jak to parę osób pamięta parę lat temu byłem w posiadaniu MK1, miałem do niej wielkie plany jak to większośc młodzieży przedstawiająca swoje babcie pierwszej generacji na forum. Życie je zweryfikowało i przez moje zaniedbanie na Fiestę trafił wyrok złomu. Koniec końców się tak nie stało, ponieważ klubowi koledzy zabrali ją na reanimację ale to całkiem inna historia
Po zbyciu staruszki szukałem czegoś na zastępstwo, oczywiście z gamy roczników Fiesty MK1-MK2 i tak pewnego dnia dzięki koledze Intelowi dostałem cynk, że w Tarnowie stoi na sprzedaż w miarę oryginalna Fiesta MK2 XR2 w stanie nienagannym. Z zewnątrz jedynie tylny zderzak był do malowania po tym jak właścicielce ktoś wjechał w tył auta. Zderzak był wymieniony lecz nie pod kolor dlatego lakierowanie zostało zlecone klubowemu koledze z branży lakierniczej kostek88wjcz. Cóż... Chwila zastanowienia, następnie wizja lokalna auta na kanale z Laskoszem i Intelem, jazda próbna i 26.04.2010 samochód był już w moim posiadaniu. Mogę jeszcze napomknąc, że godzina zakupu dośc szalona bo 3:15 rano
Powrót do domu prentki ze względu na elastyczny silniczek ikserki, prowadzenie znakomite, w zawieszeniu nic nie stukało, nic nie pukało, na twardym zawieszeniu auto bardzo dobrze pokonywało zakręty, a amortyzatory świetnie tłumiły każdą nierównośc.
Do MK2 dostałem w bonusie sporo części, łącznie z kompletem oryginalnych ikserkowych stalówek z oryginalnymi kołpakami do nich (dla nieobeznanych - pasują tylko pod ten wzór felgi).
Na czas ówczesny byłem bardzo zadowolony z zakupu, samochód był ekonomiczny dzięki instalacji LPG co było bardzo ważne dla mnie jako "studenta" Oczywiście było też czym depnąc w razie potrzeby.
XR2 posiadała parę braków w wyposażeniu dlatego sukcesywnie starałem się je uzupełnic, od darasa84 zanabyłem oryginalną zapasówkę do MK2 XR2 w rewelacyjnym stanie z oryginalnymi ciężarkami FORD, okutą oponą Pirelli P6 Ale to nie koniec bo do tego doszły jeszcze oryginalne reflektory dalekosiężne Carello z fabrycznymi "łapami" Forda dedykowanymi do emkadwa ikserdwa, oczywiście w stanie znakomitym
Od kolegi Piesek zdobyłem 2 komplety białych kierunków co wg mnie poprawiło stylistykę z zewnątrz tym samym demontując stare i tak nieoryginalne pomarańczowe kierunkowskazy no name.
Do zewnętrznej prezencji samochodu brakowało mi jeszcze oryginalnych 13-calowych "durszlaków" Forda 6JE32 montowanych na taśmie produkcyjnej Forda w Walencji... Przypadkiem jednak buszując po allegro, pewnego dnia natrafiłem na takowe w słusznej cenie lecz w stanie wołającym o reanimację. Jak się potem okazało 2 felgi były wyprodukowane w roku 86, a pozostałe 2 w 82. Ten zabieg zleciłem naszemu klubowemu koledze MikeB4, efekt możecie zobaczyc na fotkach poniżej. Przy renowacji okazało się, że jedna z felg jest w stanie masakrycznym i nadaje się tylko na zapas, na szczęście mike miał na zbyciu jedną prostą co uratowało sprawę. Do durszli dostałem również oryginalne fordowskie dekielki polakierowane pod kolor.
Na aluski zostały nawinięte oponki w jedynym słusznym rozmiarze, czyli 185/60/13 ale znalezienie ich nie należało do łatwizny. Jak w przypadku felg, znalazłem je na allegro w stanie nieużywanym wyprodukowane w 4 tygodniu 2009 roku. Sa to opony Barum Brillantis, wiem że to nic konkretnego ale jak to w znanym powiedzeniu "jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma"
Kolejnym zabiegiem była wymiana silnika, ówczesny miał sporo przebiegu na instalacji lpg i nie pracował jak należy dlatego jego miejsce zajęła taka sama jednostka 1.6 CVH znana z mojej poprzedniej Fiesty, a zakupiona od Darasa84 dobrych parę lat temu jako najzdrowsze widziane CVH na dwugardzielowym gaźniku Webera z wodnym ssaniem.
Swapem zajął się Laskosz tak jak w przypadku MK1 i mimo, że nie był to jakiś skomplikowany zabieg, zrobił kawał dobrej roboty.
Usunięte serce zabrał luki do swojej czerwonej rakiety gdzie posłużył mu za dawcę na swapa.
Mając już nowy-stary silnik, który nigdy w życiu nie wachał gazu postanowiłem zdemontowac instalację LPG, i tak też zrobiłem.
Na tym etapie zmian, efekt był zadowalający zarówno wizualnie jak i mechanicznie ale problemem bym rdzawy rudzielec wydobywający się tu i tam.
Do jesiennego zlotu w Brennej MK2 służyła bez zarzutu lecz korozja coraz bardziej dawała się we znaki (tutaj sprecyzuję, że samochód kupiłem bez konserwacji podwozia), co więcej duża ilośc zlotowiczów to dostrzegała. Chodziła nawet pogłoska, że jeśli się stanie koło tadziasowej ikserki to usłyszec można chałaśliwe "chrupanie"
Podczas jesiennego zlotu klubowy kolega pufcio zrobił XR2 sesję fotograficzną dzięki czemu zdobyła 2 miejsce podczas konkursu zdjęc tym samym dostając do kalendarza FKP na rok 2011. Nie ukrywam, było to spore wyróżnienie ale mimo to ze względu na chwilową słabośc postanowiłem zbyc auto złomiarzowi.
Na szczęście do transakcji nie doszło.
Po zmianie silnika okazało się, że ówczesny tłumik jest dziurawy jak ser szwajcarski... Jedynym lekarstwem był zakup nowego, a co za tym szło wymiana całego od dwururki począwszy...
Szczęśliwie jednak zdołałem "dopaśc" Bosala do MK2XR2 nie wymagającego żadnych przeróbek za szaloną cenę 440zł... Jak na złośc tydzień po montażu kupiłem drugi na zapas za cenę 149zł
Po ostatniej naprawie auto jeździło jeszcze chwilę ale przeglądu już nie przeszło dlatego
Fiesta została "upchnięta" do ciepłego garażu gdzie przestała cały rok.
W międzyczasie poszukiwałem do niej wszelkiego rodzaju tajli, przede wszystkim oryginalnych, natrafiłem na kilkanaście okazji na allegro, przeglądałem różnorakie oferty na forum, niejednokrotnie jechałem kilkaset kilometrów do ludzi, którzy pozbywali się swoich emkadwa za śmieszne pieniądze, zwożąc nieraz do garażu sterty części do ikserki.
Obecnie jest ich tyle, że składuję je w jednym osobnym pomieszczeniu
Decyzja co do niezłomowania Fiesty zapadła dzięki paru osobom i ich namowom. Aktualnie MK2 jest w trakcie przygotowywania do resto, posiada opinię od rzeczoznawcy stwierdzającą "szczególne znaczenie dla udokumentowania historii motoryzacji" (dla laików - opinia o zabytkowości pojazdu).
Samochód zamierzam doprowadzic do stanu jak najbardziej zbliżonego do oryginału zdając sobie sprawę, że jest to długotrwały proces przy czym niebywale kosztowny ale do odważnych świat należy!
Temat na pewno będzie się rozwijał dlatego prośba do modów - Nie kasowac!
To tak z grubsza o historii, wszystkie wykonane prace zostaną opisane na bieżąco i będą udokumentowane zdjęciami.
8. DOKONANE ZMIANY / WYKONANE PRACE
a. wizualne: zmiana starych pomarańczowych popękanych kierunkowskazów na nowe białe, zmiana kół na oryginalne durszlaki Ford 13' 6J ET32, montaż halogenów dalekosiężnych Carello
b. mechaniczne: przekładka silnika, wymiana całego tłumika
c. audio: montaż radia Ford z epoki
d. inne: płócienne dywaniki FKP
9. PLANOWANE ZMIANY / PLANOWANE PRACE
a. wizualne: ogarnięcie blachy, nowy lakier z palety takiej jak w oryginale
b. mechaniczne: ogarnięcie silnika (wycieki itp)
c. audio: od podstaw ale w klimacie youngtimera
d. inne: obszycie podartej tapicerki foteli
10. FOTKI AUTA :
w dniu zakupu
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
RSy + ori dekielki
Uploaded with ImageShack.us
durszlaki + ori dekielki
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
ori kołpaczki z epoki + stal do nich
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Fotki na tydzień przed opinią
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us |
Ostatnio zmieniony przez tadzias 25 Maj 2012, 01:55, w całości zmieniany 8 razy |
|
|
|
|
Peedro
Klubowicz
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35 Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 3057 Skąd: Mystków
|
Wysłany: 17 Maj 2012, 19:08
|
|
|
tadzias napisał/a: | Chodziła nawet pogłoska, że jeśli się stanie koło tadziasowej ikserki to usłyszec można chałaśliwe "chrupanie" |
Jaka pogłoska najprawdziwsza prawda tudzież oczywista oczywistość
Kibicuje projektowi o czym zresztą dobrze wiesz |
_________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
Żaba - RIP |
|
|
|
|
Krzysiek
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: SuperS
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Krzysiek
Wiek: 33 Dołączył: 09 Paź 2010 Posty: 523 Skąd: Andrychów
|
Wysłany: 17 Maj 2012, 19:11
|
|
|
kurna tadzias takie fajne wozy ma że nie daje mi wyboru i muszę się do Ciebie wybrać na spociwo również trzymam kciuki za staruszka |
_________________ Czarna
Sprzedam Swap RS1800 w częściach / Kierownica,licznik RS Turbo / części blacharskie nowe / uchylne szyby/ Kontakt PW |
|
|
|
|
tadzias
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Imię: Tadek
Dołączył: 21 Lip 2008 Posty: 1321 Skąd: Sucha Beskidzka
|
Wysłany: 17 Maj 2012, 19:14
|
|
|
Intense napisał/a: | muszę się do Ciebie wybrać na spociwo |
zapraszam |
|
|
|
|
hubi_2006
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Techno
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Hubert
Wiek: 36 Dołączył: 03 Cze 2007 Posty: 1479 Skąd: Kruszwica
|
Wysłany: 17 Maj 2012, 22:33
|
|
|
Powodzenia i wytrwałości życzę |
_________________ Powyższy post nie ma na celu obrazy czytelnika. Wszelka nadinterpretacja jego treści może wynikać z przypadku lub celowego doszukiwania się nieistniejących treści obraźliwych, jak i pogardliwych.
ebesz szkerebe debesz (R) |
|
|
|
|
Pietrekk
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotrek
Wiek: 32 Dołączył: 03 Sie 2010 Posty: 1240 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 17 Maj 2012, 23:08
|
|
|
Wiedziałem Siedział przez rok cicho żeby z czymś wyjść potem Tadzias powodzenia! |
_________________ BMW e36 touring 325tds 1997 |
|
|
|
|
hanysek
Arbuzowy artysta FKP
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Michał
Wiek: 39 Dołączył: 25 Maj 2008 Posty: 861 Skąd: Kalety
|
Wysłany: 17 Maj 2012, 23:15
|
|
|
dosz rada synek som miolech MK2 i se chwolilech do poki nie padnol silnik... |
_________________ Była Mk2 1,1 Czerwono
Była Chianti 1,3 skasowano
Jest XR2i Czarno Perła
Turbo było ale sie zmyło :(
dawaj czadu! ale nie siebie!
|
|
|
|
|
tadzias
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Imię: Tadek
Dołączył: 21 Lip 2008 Posty: 1321 Skąd: Sucha Beskidzka
|
Wysłany: 17 Maj 2012, 23:27
|
|
|
hubi_2006 napisał/a: | Powodzenia i wytrwałości życzę |
dzięki hubi
A teraz coś z cyklu "rozkładówka" ale na pierwszy rzut dwie pamiątkowe fotki
ostatnie przepalanie
Uploaded with ImageShack.us
pamiątkowe zdjęcie ze starszym bratem
Uploaded with ImageShack.us
zaczynamy rozbiórkę! na pierwszy rzut maska i zderzak
Uploaded with ImageShack.us
łączenie lewego błotnika z pasem przednim nie wygląda najzdrowiej
Uploaded with ImageShack.us
to samo tyczy się krawędzi, na której spoczywa zamknięta maska
Uploaded with ImageShack.us
a oto co się kryje przy ikserkowym kielichu
Uploaded with ImageShack.us
górną częśc pasa przedniego zaatakowały rude plamki znanego pochodzenia
Uploaded with ImageShack.us
po drugiej stronie przy kielichu również brązowo
Uploaded with ImageShack.us
jak widac łączenie jest skorodowane ale jeszcze się tzryma
Uploaded with ImageShack.us
a oto co się schowało za zderzakiem
Uploaded with ImageShack.us
nie mówiąc o tym co kryje przednie poszerzenie
Uploaded with ImageShack.us
dolna częśc łączenia lewego błotnika z pasem przednim na oko nie wygląda najgorzej ale zapewne po rozłączeniu ukaże się rudzielec
Uploaded with ImageShack.us
tutaj spodziewałem się, że od wewnątrz lewego nadkola nie będzie, a tu psikus...
Uploaded with ImageShack.us
a oto czym się szczycą lewe drzwi
Uploaded with ImageShack.us
nie wspominając o podłodze pod nogami kierowcy
Uploaded with ImageShack.us
prawa strona pasa przedniego w ciut lepszym stanie ale bez szału
Uploaded with ImageShack.us
a tutaj widzimy centralną częśc pasa przedniego
Uploaded with ImageShack.us
i znowu łączenie górnej części pasa przedniego z błotnikiem, tym razem z prawym
Uploaded with ImageShack.us
tu widzimy jak się ma zdemontowana maska, która wyląduje na szrocie - rdza, pęknięcia, pęcherze itp
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
tu widzimy jak się zachowały poszczgólne odcinki lewego progu
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
częśc centralna podwozia z widocznymi ogniskami rdzy
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
na dzień dzisiejszy to tyle, ciąg dalszy w najbliższym czasie |
|
|
|
|
Pietrekk
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotrek
Wiek: 32 Dołączył: 03 Sie 2010 Posty: 1240 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 17 Maj 2012, 23:57
|
|
|
Chyba lepiej jak byś pokazał co dobre |
_________________ BMW e36 touring 325tds 1997 |
|
|
|
|
tadzias
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Imię: Tadek
Dołączył: 21 Lip 2008 Posty: 1321 Skąd: Sucha Beskidzka
|
Wysłany: 18 Maj 2012, 00:00
|
|
|
jest tam jeszcze nie zgnite lewe nadkole na jednym ze zdjęc
chyba starczy jak na fieste, w dodatku mk2 |
|
|
|
|
Bezimienny
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: C
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Łukasz
Wiek: 32 Dołączył: 21 Mar 2010 Posty: 1185 Skąd: Torzym/ZG
|
Wysłany: 18 Maj 2012, 00:21
|
|
|
Tylko rozebrać auto do goła, wyczyścić ewentualnie wypiaskować (choć pewnie znikło by nawet ta blacha co jeszcze została) co sie da uratować a czego nie to wymienić, niby pare słów a roboty była by masakra |
|
|
|
|
tadzias
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Imię: Tadek
Dołączył: 21 Lip 2008 Posty: 1321 Skąd: Sucha Beskidzka
|
Wysłany: 18 Maj 2012, 00:59
|
|
|
Bezimienny napisał/a: | Tylko rozebrać auto do goła, wyczyścić ewentualnie wypiaskować (choć pewnie znikło by nawet ta blacha co jeszcze została) co sie da uratować a czego nie to wymienić, niby pare słów a roboty była by masakra |
Liczę sie z tym, że większośc elementów karoserii będzie trzeba wymienic na nowe i nawet biore pod uwage, że po piaskowaniu może zostac sama rama ale czas wszystko pokaże.
Wiele części blaszanych już zgromadziłem więc w przypadku takiej kolei losu tylko ta opcja jest najrozsądniejsza. Wiem jedno - ta XRka nie pójdzie na żyletki. |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 18 Maj 2012, 01:11
|
|
|
tadzias, trzymam kciuki . Na ostatniej fotce widze problem podobny do mojego. Też będe musiał powalczyć z przynajmniej jedną podłużnicą w tym roku |
|
|
|
|
markos2101
Model: Ford Fiesta Mk2`84
Wersja: L
Silnik: 1.6D/54KM
Imię: Marek
Wiek: 37 Dołączył: 08 Lut 2010 Posty: 106 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: 18 Maj 2012, 08:22
|
|
|
vegetagt napisał/a: | powalczyć z przynajmniej jedną podłużnicą |
ja sobie życzę fotorelację z walki bo mam obie do wymiany i nie wiem jak się za to zabrać |
_________________
|
|
|
|
|
Skfarek
Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Imię: Michał
Wiek: 44 Dołączył: 05 Lut 2008 Posty: 836 Skąd: Gród Kraka
|
Wysłany: 18 Maj 2012, 11:59
|
|
|
Graty zapału, będę kibicował projektowi Opinię masz, po remoncie blacharki będziesz występował z dalszymi działaniami o przyznanie statusu historyka (żółte tablice itp.)? |
_________________ Była MK6 Ghia 1.6 16v "Zetec-S" (z awatara)
Był leichtwagen do upalania:
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34463
Był czeski dziadkowóz TDI na co dzień
Jest ST 150 i sushi czyli Civic FK2 |
|
|
|
|
tadzias
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Imię: Tadek
Dołączył: 21 Lip 2008 Posty: 1321 Skąd: Sucha Beskidzka
|
Wysłany: 18 Maj 2012, 14:47
|
|
|
markos2101 napisał/a: | ja sobie życzę fotorelację z walki bo mam obie do wymiany i nie wiem jak się za to zabrać |
z czasem znajdziesz tu to co Cię interesuje, na chwilę obecną walka z rozbieraniem auta
Skfarek napisał/a: | Opinię masz, po remoncie blacharki będziesz występował z dalszymi działaniami o przyznanie statusu historyka (żółte tablice itp.)? |
Szczerze? Nie wiem. Jest to dośc daleka przyszłośc. Teraz czas się skupic na celach nieodległych.
Na pewno będę dążył do osiągnięcia minimum 85% oryginalności XRki.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
no to jedziem dalej z relacją;
dalsza rozbiórka pokazała, że spodziewany wynik wcale nie musi okazac się taki oczywisty..
po zdjęciu lewej tylnej poszerzki, mym oczom ukazał się taki widok
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
http://imageshack.us/phot.../dsc03750x.jpg/
tutaj widac kawałek podłogi bagażnika od spodu
Uploaded with ImageShack.us
przy okazji dostrzegłem wady lakieru (widoczna popękana struktura)
Uploaded with ImageShack.us
kolejnym etapem było zdjęcie poszerzek z prawej strony, zabrałem się więc od przodu i tu również bardzo miła niespodzianka
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
a oto co nie dopuściło do rozległej korozji wewnątrz (kawałek ochronnego plastiku)
Uploaded with ImageShack.us
niestety kielichów od spodu nic nie ochraniało
Uploaded with ImageShack.us
po chwili z rozbiórką przeszedłem do ostatniego błotnika, który z pozoru wyglądał całkiem nieźle
Uploaded with ImageShack.us
ale pod plastikiem ukazał się obraz Sodomy i Gomory...
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
a oto co się posypało w chwili demontażu
Uploaded with ImageShack.us
a na koniec jeszcze troche rudego prochu
Uploaded with ImageShack.us
i przeglaąd prawego progu po zdjęciu plastiku
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
na smaczek fotka krawędzi prawych drzwi oraz prawego przedniego błotnika
Uploaded with ImageShack.us
po demontażu zderzaka i poszerzki, pas tylny ukazał swoje piękno...albo raczej obleche
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
na tym etapie pozostał jeszcze tylko szybki przegląd tylnej części podwozia (dokładniejsza fotorelacja po zrzuceniu silnika i zawieszenia)
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
to by było tyle na dziś
C.D.N. |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 18 Maj 2012, 20:07
|
|
|
Tylko się pytam po grzyb pełne obrazki dajesz, nie możesz miniaturek, przecież nawet na szybkim łączu *** można dostać jak się to ładuje,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
Marcinowaty
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Wiek: 45 Dołączył: 21 Sie 2008 Posty: 1447 Skąd: Trzcianka
|
|
|
|
|
szczepan522
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Jarek
Wiek: 40 Dołączyła: 09 Sie 2009 Posty: 1031 Skąd: .:CB:.
|
Wysłany: 18 Maj 2012, 22:14
|
|
|
Cytat: |
Nie chcę ci załamywać, ale kupa roboty przed tobą. |
Noo tadzias, ale kupa ... Nie wygląda to ciekawie czekam na kolejny up progress |
|
|
|
|
Peedro
Klubowicz
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35 Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 3057 Skąd: Mystków
|
Wysłany: 19 Maj 2012, 02:29
|
|
|
Marcinowaty napisał/a: | Nie chcę ci załamywać, ale kupa roboty przed tobą. Broń cie od maty i żywicy. Bo na wiocha pl trafi fiesta |
Jak się tadziasowi zachce, to wyjaśni co i jak O matę i żywicę możesz być spokojny, ma być kompleksowo, a nie dla zabawy.
A w Brennej mówiłem że chrupie! i nie myliłem się |
_________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
Żaba - RIP |
|
|
|
|
|