[Blacharstwo] pordzewiałe kielichy tył mk3 |
Autor |
Wiadomość |
Peedro
Klubowicz
![](http://i4.photobucket.com/albums/y109/eloooos/avvvv.jpg)
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35 Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 3057 Skąd: Mystków
|
Wysłany: 23 Kwi 2012, 18:34 [Blacharstwo] pordzewiałe kielichy tył mk3
|
|
|
Jako że w temacie o mojej fieście nikt nie zarzuca jakimiś podpowiedziami, pytam w odpowiednim dziale Jak się pozbyć tego:
Kilka zdjęć jest też w temacie.
Jako tako jest to sztywne, ale zrobić trzeba. Jak narazie myślałem żeby: a) wyciąć co zeżarte i wspawać blache dajmy na to 2mm grubości, lub b) wyciąć kielichy z mk5 (oczywiście nie całe, tylko tyle ile będzie trzeba) i przeswapować do mk3.
Może jakieś pomysły macie? |
_________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
Żaba - RIP |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Pietrekk
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotrek
Wiek: 32 Dołączył: 03 Sie 2010 Posty: 1240 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 23 Kwi 2012, 20:05
|
|
|
Miałem to samo pisać Ma ktoś pomysły? |
_________________ BMW e36 touring 325tds 1997 |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
pawvlon
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Paweł
Wiek: 33 Dołączył: 01 Mar 2012 Posty: 18 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 23 Kwi 2012, 21:59
|
|
|
jeśli masz możliwość wyjąć całe kielichy z innej to będzie Ci łatwiej to wymienić na inne niż łatać to, i na pewno będzie zdrowsze... |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Pietrekk
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotrek
Wiek: 32 Dołączył: 03 Sie 2010 Posty: 1240 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 23 Kwi 2012, 22:42
|
|
|
Tylko bierzesz pod uwagę fakt ze na to siły działają dość konkrente jednak, wiec spaw po czasie może zacząć pękać czego się lekko obawiam jak będzie tak w lini prostej długi spaw, choć na łatki drobne podobnie to wpływa, zależy jak się robi... Choć w moim przypadku zastanawiam się nad zmianą budy |
_________________ BMW e36 touring 325tds 1997 |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
pawvlon
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Paweł
Wiek: 33 Dołączył: 01 Mar 2012 Posty: 18 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 23 Kwi 2012, 22:45
|
|
|
ewentualnie można jak już byłoby to zaspawane wzmocnić spawy włóknem szklanym... |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Peedro
Klubowicz
![](http://i4.photobucket.com/albums/y109/eloooos/avvvv.jpg)
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35 Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 3057 Skąd: Mystków
|
Wysłany: 23 Kwi 2012, 22:47
|
|
|
pawvlon napisał/a: | ewentualnie można jak już byłoby to zaspawane wzmocnić spawy włóknem szklanym... |
Sory ale teraz to dojeba*łeś na całej linii... Wzmocnić spawy włóknem szklanym |
_________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
Żaba - RIP |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
AccessX
Model: Ford Fiesta Mk2`84
Wersja: Classic
Silnik: 1.3/66KM
Imię: Radek
Dołączył: 18 Mar 2010 Posty: 669 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 23 Kwi 2012, 22:53
|
|
|
Jeeeeeeeeeee włókno szklane działa cuda ... nie no... jutro hustawkę w połówie wzmocnie włóknem . |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
lukas3482
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 2.0/16V
Imię: Łukasz
Wiek: 32 Dołączył: 20 Wrz 2010 Posty: 63 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 24 Kwi 2012, 17:42
|
|
|
Ja bym oczyścił te miejsca posmarował czymś antykorozyjnym i jeździł dalej jeżeli nie ma tam dziur |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Michał-ek
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Inna
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Michał
Wiek: 31 Dołączył: 18 Kwi 2012 Posty: 4 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 24 Kwi 2012, 20:57
|
|
|
pawvlon napisał/a: | jeśli masz możliwość wyjąć całe kielichy z innej to będzie Ci łatwiej to wymienić na inne niż łatać to, i na pewno będzie zdrowsze... |
Kolega ma racje, ja bym pojechał na złom odcioł co trzeba i wspawał w stare miejsce
jak mam gorzej bo progi zgnite, boje się ze złamię się na pół he he ...
tylne nadkole, osłona koła zapasowego i karoserii pod zderzakami. |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
tajmus
![](http://img135.imageshack.us/img135/8322/avatartamiego.jpg)
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 36 Dołączył: 28 Lis 2007 Posty: 621 Skąd: KGR
|
Wysłany: 26 Kwi 2012, 21:06
|
|
|
przeciez Ci juz tłumaczyłem |
_________________ Ballada
and
XR2i 90r 1.6 104 KM <...w krainie wieczności> |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.