Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[Blacharstwo] pordzewiałe kielichy tył mk3
Autor Wiadomość
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 3057
Skąd: Mystków
Wysłany: 23 Kwi 2012, 18:34   [Blacharstwo] pordzewiałe kielichy tył mk3

Jako że w temacie o mojej fieście nikt nie zarzuca jakimiś podpowiedziami, pytam w odpowiednim dziale :-P Jak się pozbyć tego:







Kilka zdjęć jest też w temacie.

Jako tako jest to sztywne, ale zrobić trzeba. Jak narazie myślałem żeby: a) wyciąć co zeżarte i wspawać blache dajmy na to 2mm grubości, lub b) wyciąć kielichy z mk5 (oczywiście nie całe, tylko tyle ile będzie trzeba) i przeswapować do mk3.

Może jakieś pomysły macie?
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
Pietrekk 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotrek
Wiek: 32
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 1240
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 23 Kwi 2012, 20:05   

Miałem to samo pisać :P Ma ktoś pomysły? :P
_________________
BMW e36 touring 325tds 1997
Profil Facebook
 
 
 
pawvlon 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Paweł
Wiek: 33
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 18
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 23 Kwi 2012, 21:59   

jeśli masz możliwość wyjąć całe kielichy z innej to będzie Ci łatwiej to wymienić na inne niż łatać to, i na pewno będzie zdrowsze...
 
 
Pietrekk 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotrek
Wiek: 32
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 1240
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 23 Kwi 2012, 22:42   

Tylko bierzesz pod uwagę fakt ze na to siły działają dość konkrente jednak, wiec spaw po czasie może zacząć pękać czego się lekko obawiam jak będzie tak w lini prostej długi spaw, choć na łatki drobne podobnie to wpływa, zależy jak się robi... Choć w moim przypadku zastanawiam się nad zmianą budy :P
_________________
BMW e36 touring 325tds 1997
Profil Facebook
 
 
 
pawvlon 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Paweł
Wiek: 33
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 18
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 23 Kwi 2012, 22:45   

ewentualnie można jak już byłoby to zaspawane wzmocnić spawy włóknem szklanym...
 
 
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 3057
Skąd: Mystków
Wysłany: 23 Kwi 2012, 22:47   

pawvlon napisał/a:
ewentualnie można jak już byłoby to zaspawane wzmocnić spawy włóknem szklanym...


:cojest: Sory ale teraz to dojeba*łeś na całej linii... Wzmocnić spawy włóknem szklanym :hahaha:
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
AccessX 

Model: Ford Fiesta Mk2`84
Wersja: Classic
Silnik: 1.3/66KM
Imię: Radek
Dołączył: 18 Mar 2010
Posty: 669
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23 Kwi 2012, 22:53   

Jeeeeeeeeeee włókno szklane działa cuda :) ... nie no... jutro hustawkę w połówie wzmocnie włóknem :) .
 
 
lukas3482 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 2.0/16V
Imię: Łukasz
Wiek: 32
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 63
Skąd: Chełm
Wysłany: 24 Kwi 2012, 17:42   

Ja bym oczyścił te miejsca posmarował czymś antykorozyjnym i jeździł dalej jeżeli nie ma tam dziur
 
 
 
Michał-ek 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Inna
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Michał
Wiek: 31
Dołączył: 18 Kwi 2012
Posty: 4
Skąd: Rybnik
Wysłany: 24 Kwi 2012, 20:57   

pawvlon napisał/a:
jeśli masz możliwość wyjąć całe kielichy z innej to będzie Ci łatwiej to wymienić na inne niż łatać to, i na pewno będzie zdrowsze...

Kolega ma racje, ja bym pojechał na złom odcioł co trzeba i wspawał w stare miejsce :)


jak mam gorzej bo progi zgnite, boje się ze złamię się na pół he he ...
tylne nadkole, osłona koła zapasowego i karoserii pod zderzakami.
 
 
tajmus 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 36
Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 621
Skąd: KGR
Wysłany: 26 Kwi 2012, 21:06   

przeciez Ci juz tłumaczyłem :rotfl:
_________________
Ballada

and
XR2i 90r 1.6 104 KM <...w krainie wieczności>
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.