Przesunięty przez: van 21 Cze 2014, 21:01 |
[MK2] Sprawdzenie i regulacja zawartości CO /Diesel |
Autor |
Wiadomość |
dajuko
Model: Ford Fiesta Mk2`86
Wersja: C
Silnik: 1.6D/54KM
Wiek: 37 Dołączył: 17 Mar 2011 Posty: 110 Skąd: Sopot
|
Wysłany: 7 Kwi 2012, 16:39 [MK2] Sprawdzenie i regulacja zawartości CO /Diesel
|
|
|
Ostatnio wybrałem się do firmy zajmującej się dieslami, gdzie 'wyregulowali' mi dawkę paliwa/CO. Okazało się,że regulowali 'na słuch', bo nie posiadali sprzętu do mierzenia wartości CO. Fiesta zamiast 5l zaczęła pić 10l. Po kilku kolejnych wizytach i próbach regulacji na słuch, udało się nam zejść do 6l, ale nie jest to to samo co było wcześniej. W związku z tym chciałem się dowiedzieć czy orientujecie się gdzie w trójmieście może być dobry warsztat zajmujący się dieslami, w którym mogą mieć urządzenie do pomiaru CO?? |
Ostatnio zmieniony przez dajuko 7 Kwi 2012, 17:16, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12075 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 7 Kwi 2012, 16:43
|
|
|
dajuko, Ty jedz do nich niech ustawią jak trzeba albo kasę niech oddadzą,,, ale albo ustawisz dobre CO albo dobre spalanie,,, to rzadko w parze idzie,,, przynajmniej w benzynie,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
dajuko
Model: Ford Fiesta Mk2`86
Wersja: C
Silnik: 1.6D/54KM
Wiek: 37 Dołączył: 17 Mar 2011 Posty: 110 Skąd: Sopot
|
Wysłany: 7 Kwi 2012, 17:16
|
|
|
bylem u nich z 5 razy, takie ustawianie na słuch to sam mogę zrobić. A dlaczego ustawienie dobrej dawki CO nie idzie w parze z dobrym spalaniem? Myślałem,że ustawienie książkowej dawki CO to takie ustawienie przy której silnik pracuje najwydaniej? |
|
|
|
 |
Jaszczur

Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Dołączył: 07 Lut 2011 Posty: 1120 Skąd: SD (Dąbrowa G)
|
Wysłany: 7 Kwi 2012, 20:24
|
|
|
W dzisiejszych, "ekologicznych" czasach, ustawienia książkowe nie mają zbyt wiele wspólnego z największą wydajnością silników po takich ustawieniach... |
_________________ wszystko jest do zrobienia, trzeba tylko chcieć |
|
|
|
 |
markos2101

Model: Ford Fiesta Mk2`84
Wersja: L
Silnik: 1.6D/54KM
Imię: Marek
Wiek: 38 Dołączył: 08 Lut 2010 Posty: 106 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: 7 Kwi 2012, 21:41
|
|
|
ustaw na gwoździu i ciesz się małym spalaniem |
_________________
 |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12075 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 7 Kwi 2012, 22:03
|
|
|
dajuko napisał/a: | A dlaczego ustawienie dobrej dawki CO nie idzie w parze z dobrym spalaniem? | A dlatego że ekologicznie nie jest równe ekonomicznie - te słowa tylko z brzmienia są podobne. |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
dajuko
Model: Ford Fiesta Mk2`86
Wersja: C
Silnik: 1.6D/54KM
Wiek: 37 Dołączył: 17 Mar 2011 Posty: 110 Skąd: Sopot
|
Wysłany: 8 Kwi 2012, 12:48
|
|
|
Dzięki to teraz pytanie w jaki sposób ustawić najmniejsze spalanie? Pozostała mi metoda prób i błędów, czy można to wykombinować jakoś lepiej? |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12075 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 8 Kwi 2012, 12:53
|
|
|
Ustawia się na przyrządach prawidłowe CO jako punkt odniesienia, a potem się doświadczenie jedzie,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
|