
|
[MK3] Silnik krokowy, CPP, przewód hamulcowy, pływak. |
Autor |
Wiadomość |
mojasilowniapl
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 44 Dołączył: 08 Kwi 2011 Posty: 30 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 3 Kwi 2012, 21:13 [MK3] Silnik krokowy, CPP, przewód hamulcowy, pływak.
|
|
|
Witam, fiesta klika miesięcy temu jeżdziła jak marzenie, osiągałem ją 145 km/h nawet z czasem zaczęła tracić na mocy aż do dnia dzisiejszego. Ciężko mi osiągnąć ją 100 km/ h pod obciążeniem jedzie ledwo co 60 trzeba bardzo szybko biegi zmieniać bo wyje i domaga się następnego biegu przy małej prędkości, zauważyłem że olej dostał się do filtra powietrza jest także w końcówce wydechu wszystko orzygane olejem. Odma wymieniona - dalej to samo.
Sprzęgło wymienione na nowe więc raczej się nie ślizga i to nie jego wina. Świece bosch i kable nowe, wszystkie filtry nowe - co grozi gdy nie ma się uszczelki pod obudową filtra powietrza? Tłumik czyszczony, wymieniłem akumulator. Do braku mocy doszło jeszcze :
jak odpalę auto i jadę sobie to po naciśnięciu sprzęgła bardzo spadają obroty jakby auto miało zaraz zgasnąć - czasem jak wcisne to zgaśnie a potem ciężko jest odpalić ( czytałem już o tym na forum że to wina silniczka krokowego) więc czy to jego wina ? czy może to CPP ?
Jak auto mi się nagrzeje to po wciśnieciu sprzegla juz nie zgasnie ale obroty spadaja. Od razu mówię że nie mam w tym aucie złącza diagnostycznego !!! Nie wiem dlaczego !!! Następna sprawa to jak zachamuje to ściaga mnie w lewo - czy to przewod hamulcowy elastyczny do wymiany ? Jeśli tak to jak go bezpiecznie samemu wymienić ? Jakich kluczy potrzeba? Proszę o instrukcję! I następna sprawa jak w tym aucie wymienić pływak bo mi siadł całkiem ? Czy trzeba wyciągać bak, uważać jakoś na paliwo? Jakich kluczy bym potrzebował? I jeszcze jedno pytanie zauwazyłem ze po sciagnieciu filtra powietrza i odmy silnik tak samo pracuje jak były załozone czy tak ma byc czy nie?
Aha jakie są objawy uszkodzonego silnika krokowego?
Jakie są objawy uszkodzonej cewki zapłonowej moze to jej wina byc? |
_________________ Moja-Silownia.pl - Nowy portal społecznościowy |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 3 Kwi 2012, 21:36, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
piotrek080292

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: C
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Piotrek
Wiek: 33 Dołączył: 26 Sty 2011 Posty: 55 Skąd: Kamienna Góra
|
Wysłany: 3 Kwi 2012, 21:52
|
|
|
mialem ten sam objaw ze auto nie rozwijało normalnej predkosci, bylo mułowate. winne byly hamulce a raczej przewód elastyczny. po pierwsze przejedz sie tak z 5-10 km i po zatrzymaniu posprawdzaj wszystkie kola czy nie sa ciepłe. jezeli ktoras z felg bedzie wyczuwalnie cieplejsza od reszty to bd na 100% przewod elastyczny lub ewentualnie cylinderek lub tłoczek hamulcowy. jak cos to pisz na pw |
|
|
|
 |
LeVeL
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Ghia
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Robert
Wiek: 32 Dołączył: 23 Lis 2011 Posty: 77 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 3 Kwi 2012, 23:01
|
|
|
Miałem podobny problem max V to 50-60 ,a obroty max to 3000 przyczyną był zapchany ...
i tu dokładnie nie wiem jak to się nazywa ... Jest to taka mała puszka między dwururką , a katalizatorem.Dodam że moją fofi jechałem 160 km (szczerze bałem się jechać tym z taką prędkością ):P jeszcze się rozpędzała ale dogoniłem jadących z przodu |
_________________
http://www.youtube.com/user/LeVeL018?feature=mhee
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=61531 |
|
|
|
 |
sepek13
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Sebastian
Wiek: 34 Dołączył: 23 Gru 2011 Posty: 10 Skąd: otwock
|
Wysłany: 3 Kwi 2012, 23:03
|
|
|
co do pływaka:jeśli nie masz podejścia pod kanapą z tyłu to musisz ściągnąć cały bak zapamiętaj sobie ja szły przewody paliwowe i chyba tyle .po zdjęciu baku radzę przelać w cos czystego paliwo o wiele łatwiej jest go później założyć.Trzyma się o ile dobrze pamiętam na 4 śrubach które odkręcisz chyba kluczem 19.Przed zabraniem się do ściągania baku popsiakaj wszystkie śruby mocujące WD40 albo jakimś innym specyfikiem bo napewno będą zapieczone:) |
|
|
|
 |
mojasilowniapl
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 44 Dołączył: 08 Kwi 2011 Posty: 30 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 4 Kwi 2012, 21:18
|
|
|
Sprawdzę czy po przejechaniu kilku km ktoraś felga jest cieplejsza, jednak czy wina układu hamulcowego byłaby przyczyną tego że po naciśnieciu sprzęgła spadają obroty i silnik czasem zgaśnie ? Ale jak jadę tylko to się tak dzieje a jak np się zatrzymam i wcisnę sprzęgło to obroty nie spadają, dodam też że jak sprzęgło nie jest wciśnięte to coś szumi - ktoś pisał że to łożysko w skrzyni - jak wcisnę sprzęgło to ten szum znika. Szukam osoby która miała ten sam objaw z tym sprzęgłem ktoś napisał że to wina silniczka krokowego więc proszę o jakieś wskazówki. Dzięki za pomoc przy demontażu baku jutro się za to zabiorę. |
_________________ Moja-Silownia.pl - Nowy portal społecznościowy |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|