Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Freeman
22 Lut 2014, 18:58
[MK3] Fofik by BuMeL
Autor Wiadomość
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 12 Mar 2012, 19:51   

primo, krecic wyżej hydraulike? nie wiem po co, kolejna sprawa są wtryskiwacze, gdzie tu sens gdzie logika?

Nie wiem z czego kolektor ma oznaczenie M0, z 1.8 130 ma oznaczenie HO




Hydraulika nie wyrobi, śruby na korbach się rozciągną i szlag trafi silnik. Sruby do korb ARP 288zl
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
Ostatnio zmieniony przez luk-90 12 Mar 2012, 19:54, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 12 Mar 2012, 19:51   

ja nie rozumiem co Ty masz zamiar robić z tym silnikiem
 
 
BuMeL 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 40
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 1046
Skąd: Kraków
Wysłany: 12 Mar 2012, 19:55   

Postawiłem sobie pewien cel i skrzętnie go realizuję, zobaczymy czy mi się uda.

M0 ma któryś 2.0

Dogadajmy się na PW.
_________________
BUILT, NOT BOUGHT
fiesta fiestolot fiestodrom fiestodont fiestokrator dj fiesto
Fofik
i pincet kuniuf
 
 
BuMeL 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 40
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 1046
Skąd: Kraków
Wysłany: 16 Mar 2012, 21:39   

A ja dzisiaj 3km bez linki gazu do domu przez miasto wracałem ;d trojkat na szybie, dwojka zapieta i 10km/h ;d Miny snajperów w lusterku bezcenne ;d bitch 18 lat przejeździła to i pora na nią, moja noga ciężka.

Nie ma tematu odnośnie wymiany linki gazu w mk3 to może jakieś fotki porobię, dobrze, że przynajmniej mądre głowy na forum coś podpowiedziały :)

Za to sobie na spokojnie opracowywałem schematy :-)
_________________
BUILT, NOT BOUGHT
fiesta fiestolot fiestodrom fiestodont fiestokrator dj fiesto
Fofik
i pincet kuniuf
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 16 Mar 2012, 23:22   

szykuje sie licznik z fiesty mk4/5 albo pumy, dobra zmiana, głownie dla obrotka go zmieniłem, znaaacznie fajniejszy
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
BuMeL 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 40
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 1046
Skąd: Kraków
Wysłany: 17 Mar 2012, 08:06   

Konkretnie Escort MK7, łatwiej znaleźć i powinien być dostrojony od razu pod wiązkę z MK6. Może nie będzie trzeba nawet obrotka regulować.
_________________
BUILT, NOT BOUGHT
fiesta fiestolot fiestodrom fiestodont fiestokrator dj fiesto
Fofik
i pincet kuniuf
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 17 Mar 2012, 10:20   

pod zetora nie muszisz nic kalibrowć, dajesz sygnal i wsio. Ja swój podpiąłem i tyle w temacie, pokazuje idealnie, nie skacze po włączeniu świateł jak stary fiestowy. OD siebie powiem, żę bedzeisz musail usiąść i ogranoleptycznie zobaczyć gdzie który kabel podpiąć, bo Ja miałem kilka niścisłości z tym co jest w internecie. Dodatkowo swieciła Mi się kontrolka poduszek, więc wyjąłem z tam tąd żarówkę i po sprawie
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
BuMeL 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 40
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 1046
Skąd: Kraków
Wysłany: 17 Mar 2012, 10:30   

Jak wsadziłem ziutka to miałem problem z obrotomierzem od kosiarki, po prostu przełożyliśmy mechanizm od essa MK6 i obeszło się bez lutowania. Co do niepotrzebnych kontrolek to po prostu nie będę podpinał wszystkich przewodów bo i po co, mnie trzeba tylko podstawowe wskaźniki :)

Kombinowałeś może z cyfrowym licznikiem ?
_________________
BUILT, NOT BOUGHT
fiesta fiestolot fiestodrom fiestodont fiestokrator dj fiesto
Fofik
i pincet kuniuf
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 17 Mar 2012, 13:23   

nie cyfrowego nie mialem, zbędny gadżet wedlug Mnie, no nie dziwne, ze obrotek z kosiarki wariował. U mnie byly problemy na seryjnym obrotku, bo wskazywal w maire dobrze, bo co wlaczenie odbiornika to byly jakies przebicia.

Co do kontrolek, to mówie, ze ja podpiąłem także wszystko co potrzeba, ale mimo to non stop palila sie kontrolka airbagu, dodatkowo, nie wszystkie kable się zgadzaly z tutorialami z netu
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
BuMeL 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 40
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 1046
Skąd: Kraków
Wysłany: 17 Mar 2012, 13:46   

Dobrze wiedzieć. Zobaczymy jak dostanę licznik.

Linka gazu zmieniona. Przy okazji zmieniłem całe mocowanie linki do przepustnicy, zmodyfikowałem uszczelkę pod przepustem i fiesta się odetkała :| zupełnie inny komfort jazdy. Wychodzi na to, że zmordowana stara linka była już na tyle elastyczna, że nie pozwalała się przepustnicy rozbujać. Pedał gazu chodzi lekko, przygiąłem też blaszkę blokującą przepustnicę, nie zakleszcza się teraz jak puszczę pedał. Wszystko na plus. Na minus, że zapomniałem aparatu :/

A żeby z góry odpowiedzieć na pytania niereformowalnych - uszczelka była modyfikowana ponieważ kolektor plastikowy ma w innym miejscu kanał wlotowy krokowca od Alu. Uszczelka aluminowa jaką posiadam ma otwór, który nie pasuje do przepustnicy aluminiowej więc musiałem zrobić w niej sam w odpowiednim miejscu. Zrobiłem dziurę śrubokrętem na pałę, był mały i ecu miał problem z adaptacją jałowych obrotów, dzisiaj dremelem zrobiłem odpowiedniej wielkości.
_________________
BUILT, NOT BOUGHT
fiesta fiestolot fiestodrom fiestodont fiestokrator dj fiesto
Fofik
i pincet kuniuf
 
 
BuMeL 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 40
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 1046
Skąd: Kraków
Wysłany: 22 Mar 2012, 12:34   

Niedługo Wielkanoc, króliczek zajrzał i do Nas.

Ostatni element dolotu 1.8/2.0 :





A żeby ogarnąć burdel pod maską - dedyk RS1800 :



Przekładki prawdopodobnie w najbliższy weekend.

Wczoraj zmieniłem obudowę MAFa, muszę się nauczyć szybciej biegi zmieniać bo nie nadążam.
_________________
BUILT, NOT BOUGHT
fiesta fiestolot fiestodrom fiestodont fiestokrator dj fiesto
Fofik
i pincet kuniuf
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 22 Mar 2012, 12:41   

BuMeL, ja tam sie nie znam, ale 1.6 ma ciasną głowice i ona jest wąskim gardłem. Głupie vagowe 1.6 ma 105 ( 115 po odetkaniu dolotu ) w serii.

Nagraj jakiś filmik, jak to przyspiesza po tych modyfikacjach :)
 
 
BuMeL 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 40
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 1046
Skąd: Kraków
Wysłany: 22 Mar 2012, 12:45   

Czekam na wydech jeszcze, póki co to chyba mocniejszy korek niż głowica.

Myślę, że jak uda mi się załatwić wolną głowicę od 1.6 to spróbuję w niej osadzić zawory od 1.8 albo 2.0 o ile się zmieszczą. Będzie trochę roboty ale samochód przynajmniej będzie w eksploatacji :)
_________________
BUILT, NOT BOUGHT
fiesta fiestolot fiestodrom fiestodont fiestokrator dj fiesto
Fofik
i pincet kuniuf
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 22 Mar 2012, 12:47   

BuMeL napisał/a:
Czekam na wydech jeszcze, póki co to chyba mocniejszy korek niż głowica.


hah, a ja mam portki od escorta przechodzące pod miską w fieste 1.1 :-)
Jak sie odpycha - http://www.youtube.com/watch?v=mJN5YF8iqsY#t=15s
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 22 Mar 2012, 12:56   

no no, nowa chłodnica, zaszalełeś :ok:
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
BuMeL 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 40
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 1046
Skąd: Kraków
Wysłany: 22 Mar 2012, 13:07   

Należy jej się, zuch dziewczyna, ileż można się kisić na radiusie z 1.1, poza tym te wszystkie kombinowane przewody to za dużo na moje zdrowie :]
_________________
BUILT, NOT BOUGHT
fiesta fiestolot fiestodrom fiestodont fiestokrator dj fiesto
Fofik
i pincet kuniuf
 
 
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 3057
Skąd: Mystków
Wysłany: 22 Mar 2012, 19:56   

a skrzynke z czego masz że musisz szybko biegi bić? :-P
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
BuMeL 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 40
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 1046
Skąd: Kraków
Wysłany: 22 Mar 2012, 20:04   

IB5 z escorta kombi, tam przelozenia dosc krotkie, na sportowo sie nadaje :]
_________________
BUILT, NOT BOUGHT
fiesta fiestolot fiestodrom fiestodont fiestokrator dj fiesto
Fofik
i pincet kuniuf
 
 
BuMeL 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 40
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 1046
Skąd: Kraków
Wysłany: 24 Mar 2012, 21:11   

No to po dzisiejszym.

Kolektor 1.6. Kanały na wylocie 43x23mm (szer x wys).


Kolektor RQC. Kanały na wylocie 46x27mm (szer x wys).

Nie chciało mi się go myć, przyjdzie na to pora.

Wspomniana kiedyś tam uszczelka pod przepustnicę. Podłużny otwór fabryczny, okrągły robiłem.


I po poskładaniu.

Nie wiem kiedy ten burdel ogarnę.

Roboty nie było wiele ale też się na wkur*&%em bo po zmianie kolektora i przekładki silnik nie palił, nie miał niskich obrotów, trzeba było trzymać wysokie. Na szczęście okazało się tylko, że nie było uszczelek pod wtryskiwaczami w przekładce od kolegi luk-90 co umknęło mojej uwadze. Szybka rozbiórka i pali jak ta lala.

Po wymianie obudowy MAFa na 2.0 silnik zalewa paliwo a mnie krew. Wariują wartości, na obudowie z 1.6 jest wsio ok, jutro pokombinuję jeszcze z innymi czujnikami.

Ogólnie dzień był dłuugi i męczący ale zaowocował kolejnymi doświadczeniami. Chłodnicy nie zmieniłem z powodów technicznych, może next time.

BTW. cudownie znać swoje auto. Nawet jak przyjdzie chwila, że nie będę wiedział w czym tkwi problem to żaden mechanik nie wciśnie mi kitu.
_________________
BUILT, NOT BOUGHT
fiesta fiestolot fiestodrom fiestodont fiestokrator dj fiesto
Fofik
i pincet kuniuf
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 25 Mar 2012, 00:10   

trochę się pogubiłem, przecież zmieniałeś alu kolektor 1.6 na alu 1.8? Tam listwa paliwowa ma takie same uszczelki..... chyba, tak by bylo na logikę. Uszczelki w kolektorze plastikowym są inne.

Co do przepływki to może ją przeczyść i będzie dobrze. Jak silnik zalewa to sprawdź też miernikiem czujnik temp powietrza z tyłu kolektora.
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 13:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 21:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 13:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 16:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.