[MK3] Problem po obniżeniu auta |
Autor |
Wiadomość |
ejson
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.1/53KM
Wiek: 32 Dołączył: 17 Cze 2011 Posty: 91 Skąd: rybnik
|
Wysłany: 23 Mar 2012, 17:55 [MK3] Problem po obniżeniu auta
|
|
|
witam was! dzis wymienilem amorki z przodu na sportowe z sprezynami -60mm i gdy jade cos mi trzaska i kierownica szarpie najgorzej gdy skrecam w prawo jak jade z 50km/h jakis typ mi powiedzial ze to jest polos ze jest zaciasna i dupie. wymienilem przegob zewnetrzy gumy na wahaczach i nie wiem co dalej POMOCY! |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 23 Mar 2012, 20:59, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
Parzych
Prince of Biłgoraj 2012


Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 52 Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 8085 Skąd: WawaTeam/Praga
|
Wysłany: 23 Mar 2012, 19:29
|
|
|
A zbieżność/geometrię robiłeś po wymianie |
_________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 |
|
|
|
 |
ejson
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.1/53KM
Wiek: 32 Dołączył: 17 Cze 2011 Posty: 91 Skąd: rybnik
|
Wysłany: 23 Mar 2012, 20:12
|
|
|
ta i wszystko ok jest kurd eno nie mam pojecia co moze byc juz;/;/ |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 45 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12086 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 23 Mar 2012, 21:10
|
|
|
ejson, robiłeś geometrie czy zbieżność - 2 rożne sprawy,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
ejson
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.1/53KM
Wiek: 32 Dołączył: 17 Cze 2011 Posty: 91 Skąd: rybnik
|
Wysłany: 23 Mar 2012, 21:12
|
|
|
ja 2 rozne sprawy? bo troche nie rozumiem |
|
|
|
 |
vegetagt
Administrator / Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4011 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 23 Mar 2012, 21:15
|
|
|
JoeMix, to w mk3 da się kąty ustawiać ? |
|
|
|
 |
ejson
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.1/53KM
Wiek: 32 Dołączył: 17 Cze 2011 Posty: 91 Skąd: rybnik
|
Wysłany: 23 Mar 2012, 21:18
|
|
|
wsadzam sprezyny -60mm i jak przyspieszam to tak dup dup dup dup i przy skrecie w prawo a w lewo to ustaje i jak prosto jakde to kierownica trzesie co sie dzieje |
Ostatnio zmieniony przez ejson 23 Mar 2012, 21:19, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
kuba87

Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 38 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3357 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 23 Mar 2012, 21:18
|
|
|
vegetagt, nie nie da się
a jesli chodzi o hałasy to sprawdz czy koło nie ociera o nadkole... |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
 |
ejson
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.1/53KM
Wiek: 32 Dołączył: 17 Cze 2011 Posty: 91 Skąd: rybnik
|
Wysłany: 23 Mar 2012, 21:20
|
|
|
to nie jest ocieranie to jest dupanie...;/ |
|
|
|
 |
Parzych
Prince of Biłgoraj 2012


Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 52 Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 8085 Skąd: WawaTeam/Praga
|
Wysłany: 23 Mar 2012, 21:28
|
|
|
Przegub wewnętrzny |
_________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 45 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12086 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 23 Mar 2012, 21:31
|
|
|
vegetagt napisał/a: | JoeMix, to w mk3 da się kąty ustawiać ? | Nie da się, ale jak opuścił auto mocno to mogło się oś powalić i na kontroli geometrii przynajmniej mamy wartości i możemy je przyrównać do tych fabrycznych, albo wiemy ze po obu stronach jest tak samo itp,,, na dobrej zbieżności facet Ci poda parametry zawieszenia bo to jedna robota, ale teraz trudno o dobrego fachmana,,,
Zbieżność to ustawienie kół w płaszczyźnie w jakiej się obracają przy skręcaniu,,, geometria to wszystko, kąt pochylenia, wyprzedzenia,,, itp |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
Biegan

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Family
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Marcin
Wiek: 32 Dołączył: 13 Lip 2011 Posty: 53 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 23 Mar 2012, 21:32
|
|
|
Parzych napisał/a: | Przegub wewnętrzny |
Albo łozysko sie posypało |
_________________ czarny mat a silnik 1.3KAT xD |
|
|
|
 |
dżolero
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Imię: Mateusz
Wiek: 34 Dołączył: 23 Sty 2010 Posty: 216 Skąd: Żary FzA
|
Wysłany: 23 Mar 2012, 21:41
|
|
|
sprawdz gume na amortyzatorze miedzi amorem a karoseria |
_________________ była mk3 1.1-->1.3-->1.6cvh110ps jest Probe II se 2.0 16v 136ps |
|
|
|
 |
vegetagt
Administrator / Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4011 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 23 Mar 2012, 21:42
|
|
|
JoeMix, aha, czyli chodzilo ci o to, czy po zmianie zawiasu kąty nie wyszły zbytnio poza fabryke i czy siadło równo
Skoro to 'dupa' co jakis czas, to albo coś rytmicznie haczy o coś, albo coś zamiast kręcić się przeskakuje. No chyba nic nie zostało, jak głowa pod auto i przepychać przód-tył w celu zlokalizowania dźwięku. Chociaż przy zawieszeniu -60 będzie utrudnione
Coś z kołami robiles? Mi kiedyś odważnik haczył o końcowke drążka kierowniczego, gdy założylem felgi o zbyt dużym ET. |
|
|
|
 |
Stunt_Man
Niereformowalny
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/
|
Wysłany: 23 Mar 2012, 21:56
|
|
|
Parzych napisał/a: | Przegub wewnętrzny |
bingo! |
|
|
|
 |
ejson
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.1/53KM
Wiek: 32 Dołączył: 17 Cze 2011 Posty: 91 Skąd: rybnik
|
Wysłany: 24 Mar 2012, 07:28
|
|
|
przegub hmm? no nie wiem bo mialem go wyciagniety i nic nie widac bylo zeby byl rozwalony gumy mam nowe na amorkach wszystko powymieniane tylko nie wewnetrzny ale ja juz nie wiem sam:(( |
|
|
|
 |
Stunt_Man
Niereformowalny
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/
|
Wysłany: 24 Mar 2012, 07:58
|
|
|
u mnie też nie było widać. a walił jak szalony |
|
|
|
 |
ejson
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.1/53KM
Wiek: 32 Dołączył: 17 Cze 2011 Posty: 91 Skąd: rybnik
|
Wysłany: 24 Mar 2012, 14:51
|
|
|
dzis wskoczylem do kanalu i jak ruszam polosia to trzaska ale czemu jak serie wrzucę to nie trzaska tak;/;/ co zrobic zeby na daremno kasy nie marnowac jak to nie bedzie akurat to? tylko nie ze mam zostawic na seri:) |
|
|
|
 |
Pietrekk
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotrek
Wiek: 33 Dołączył: 03 Sie 2010 Posty: 1240 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 24 Mar 2012, 16:27
|
|
|
Bo jak serie masz to masz pół oś w innym położeniu, inne siły działają na przegub.
Powiem Ci że długo raczej nie pojeździsz na takim zawiasie. W każdym razie w moim przypadku tak było, fiesta to nie auto do gleb większych niż -40mm. |
_________________ BMW e36 touring 325tds 1997 |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 45 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12086 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 24 Mar 2012, 18:49
|
|
|
Opuszczając auto w dół koła rozchodzą się na boki (są szerzej rozstawione) seryjna półoś może być przykrótka i mieć nadmierny luz,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
|