Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: hamulce, mk3, pompa hamulcowa

Przesunięty przez: trzeci
25 Gru 2011, 12:27
[MK3] Brak hamulca nożnego, lekki pedał, zwarcie w instalacj
Autor Wiadomość
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12077
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 14 Lut 2012, 14:26   

Damianrtv napisał/a:
Odnosząc się do tego obrazka (własność JoeMix) bo jest na prawdę podobny.
Z netu szarpnięty, więc na pewno nie mój,,, Damianrtv, daj fotę z pod maski albo napisz jak które koło jest do pompy podłączone,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4011
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 14 Lut 2012, 15:12   

drjanusz, tam gdzieś w temacie jest napisane, że zalał z 800ml płynu dot3, a potem jeszcze został wymieniony na dot4 o ile dobrze pamiętam. Także możemy chyba uznać, że cały płyn został wymieniony :)
 
 
Damianrtv 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Inna
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Damian
Wiek: 43
Dołączył: 10 Lip 2010
Posty: 35
Skąd: Katowice
Wysłany: 16 Lut 2012, 21:24   

Płyn został na 100% na nowy wymieniony ! Bo zmieniłem znów na nowy DOT-4 więc ani kropli nie ma po DOT-3 ani po starym zagotowanym - kochani moi mili drodzy pomocnicy czytać - co już było - bo nie będę 2 x to samo pisać !

Drogi kolego JoeMix do pompy od najdalszego tył prawy, tył lewy, potem przód prawy, przód lewy - pompa jest po stronie kierowcy.

Mam taką : http://www.iparts.pl/gfx/...rw-16119416.jpg

Widzę że są też z dużym gwintem z przodu pompy
http://www.rzeszowiak.pl/img/ogl/197/1972249_0.jpg

- ja mam wszystkie takie same gwinty wyjścia na przewody. To nie jest moje zdjęcie ale mam taką samą - zdjęcie z neta (nie zrobiłem zdjęcia bo auto zasypane śniegiem)



Wszystko dobrze poskręcane nigdzie mi na szczęście nie cieknie. Spróbuję sam tył jeszcze raz przepuścić i dolewać do zbiorniczka jak będzie dochodzić do minimum to zaleje po korek - bo może gdzieś jeszcze jakieś powietrze zostało bo coś se przypominam że takie drobne bąbelki były ale mało -jak se trzepniesz wódkę taką nie otwartą to są tam takie maleńkie pęcherzyki pow. Natomiast z przodu leciał taki jak miód czysty bez bąbelków.
Muszę zmienić odpowietrzniki z tyłu bo potem ich nie dokręcę bo gwint z śrubki ujechałem do <dupa> kluczem 8ką i potem żabką dokręcałem - zmienię na nowe i przy okazji odpowietrzę - z tyłu na kluczyk 8 a z przodu na 11
_________________
<< Tu jest moja "kochana" Fiesta >>
" Nie jeździj autem szybciej niż Twój Anioł Stróż potrafi latać..."
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12077
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 20 Lut 2012, 10:02   

Jak zdjęcie jest z netu i tylne koła są przykręcone przez te wynalazki do pompy, to to przykręcone bliżej serva zawsze będzie hamowało wcześniej niż to "bliżej aparatu (fotograficznego)" dlatego ze jeśli koła są na krzyż, to zawsze będzie wcześniej hamować sekcja bliżej serva czyli ta na która bezpośrednio działamy pedałem, a dopiero jak tam wzrośnie ciśnienie, zacznie działać następna sekcja,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Damianrtv 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Inna
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Damian
Wiek: 43
Dołączył: 10 Lip 2010
Posty: 35
Skąd: Katowice
Wysłany: 20 Lut 2012, 19:41   

No to możemy uznać że mam już wszystko ok. Że hamulce mam sprawne. Teraz tylko na diagnostykę znów ale znów wyjdzie dobrze jak przed wymianą gumek w pompie.
Tylko wyminie na nowe te odpowietrzniki w razie czego jakby kiedyś była potrzeba odkręcenia to już nie odkręcę - wolę dmuchać na zimne :)

Dziękuję na razie za wszystko wszystkim pomocnym a w szczególności JoeMix ,
bidżej oraz , vegetagt , drjanusz
_________________
<< Tu jest moja "kochana" Fiesta >>
" Nie jeździj autem szybciej niż Twój Anioł Stróż potrafi latać..."
 
 
Damianrtv 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Inna
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Damian
Wiek: 43
Dołączył: 10 Lip 2010
Posty: 35
Skąd: Katowice
Wysłany: 15 Mar 2012, 13:07   

Cytat:

Uszczelki były tak ułożone:
[pręt z serwa] ----- /// 1 uszcz.| << |2 uszcz.| << /// /// 3 uszcz | >> | 4 uszcz | << ///


Teraz dorwałem książkę serwisową - a raczej jej jakieś części i tam uszczelki są tak ułożone a ja miałem tak jak wyżej - co jest grane ?

http://forum.fordclubpols...91&d=1331839180
_________________
<< Tu jest moja "kochana" Fiesta >>
" Nie jeździj autem szybciej niż Twój Anioł Stróż potrafi latać..."
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Błąd EAC FAIL, ABS, Brak przebiegu
Czyli problemy z układem ABS itp.
TOMASSS Silniki diesla 1 27 Maj 2012, 11:38
TOMASSS
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.