Przesunięty przez: szynszyl 26 Mar 2014, 20:50 |
[MK4] Problem z odpalaniem. |
Autor |
Wiadomość |
myslas
Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.8D/60KM
Dołączył: 04 Kwi 2010 Posty: 45 Skąd: Rogoźno
|
Wysłany: 16 Paź 2011, 13:19 [MK4] Problem z odpalaniem.
|
|
|
Witam mam od dwóch lat Fieste 1.8 D i problem z odpalaniem jest ciągły lato, zima nie ma znaczenia. Wszystko już w nim zostało wymienione zgodne z opisami na forum. Wymiana rozrusznika, sprawdzenie ciśnienia, filtry, regeneracja wtrysków, świece żarowe i samochód ciągle ma problem z odpalaniem. Nawet ostatnio zakupiłęm termostat woskowy i go zamontowałem. Dzisiaj rano próbowałem go odpalić i miał problemy jak przy dużym mrozie. Czy idzie jakoś ten silnik zmodyfikować o jakieś dodatkowe podzespoły, podgrzewacze cokolwiek byle by palił lepiej? Przy odpalaniu cały się trzęsie jakby palił na jeden gar. Nie wiem co mogę jeszcze z nim zrobić? Czekam na pomysły. |
|
|
|
 |
Fordon

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 16 Paź 2011, 19:10
|
|
|
Jesli pompe wtryskowa masz sucha i nie ma punktu wycieku to od razu mozesz zaczac dlubac w kacie wtrysku... |
_________________
 |
|
|
|
 |
myslas
Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.8D/60KM
Dołączył: 04 Kwi 2010 Posty: 45 Skąd: Rogoźno
|
Wysłany: 11 Mar 2012, 21:13
|
|
|
Dłubać? Czy lepiej pojechać do specjalisty, żeby to ustawił? Wydaje mi się, że z pompą jest wszystko ok, jeżeli coś by się z nią dział to problemy były by także przy jeździe a jak już jadę to ich nie ma. W sumie zostały mi dwa elementy pompa lub kąt wtrysku. |
|
|
|
 |
Fordon

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 11 Mar 2012, 21:38
|
|
|
zalezy czy czujesz sie ns silach... ale ogolnie jest to proste... |
_________________
 |
|
|
|
 |
myslas
Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.8D/60KM
Dołączył: 04 Kwi 2010 Posty: 45 Skąd: Rogoźno
|
Wysłany: 11 Mar 2012, 21:39
|
|
|
Czytałem na forum, ze to kąt zapłonu jest związany z rozrządem. Z tego co widzę po naklejkach serwisowych był on wymieniany po 90 ty km teraz mam 135 tys i z odpalaniem jest straszny problem. Może ktoś spartolił robotę i trzeba jechać do pompiarza żeby ustawił porządnie kąt wtrysku. |
|
|
|
 |
myslas
Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.8D/60KM
Dołączył: 04 Kwi 2010 Posty: 45 Skąd: Rogoźno
|
Wysłany: 11 Mar 2012, 21:49
|
|
|
niop szczerze mówiąc wolałbym żeby to było porządnie bo straciłem już dużo zdrowia przy tym samochodzie wymieniałem rozrusznik bo tak mi mechanicy mówili, potem świece, potem filtry, itd itd. a na końcu jeden mi powiedział że te samochody tak mają, ale skoro są ludzie, którym odpalają to chyba coś jest nie tak. Ciśnienie i same wtryski są ok bo miałem diagnozowane ale o kącie zapłonu nikt nie wspomniał.Zna ktoś może dobrego pompiarza w okolicach Poznania? |
|
|
|
 |
max777
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Flair
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Jacek
Wiek: 48 Dołączył: 02 Maj 2011 Posty: 17 Skąd: Pszczyna
|
Wysłany: 16 Mar 2012, 08:30
|
|
|
hey miałem podobny problem z odpaleniem mojej fiesty problem byl powiedzmy prozaiczny mały wyciek z pompy za regeneracje wymiane wężyków i ustawienie kąta wtrysku dałem 350zł teraz pali na rys |
_________________ Angol |
|
|
|
 |
myslas
Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.8D/60KM
Dołączył: 04 Kwi 2010 Posty: 45 Skąd: Rogoźno
|
Wysłany: 16 Mar 2012, 15:18
|
|
|
na początek zajmę się kątem wtrysku i zaworem EGR jeżeli to nie poskutkuje to dam pompę do regeneracji bo w sumie już nic innego nie pozostaje. |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.