[MK3] Czujnik pod kolektorem |
Autor |
Wiadomość |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12075 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 24 Lut 2012, 18:14
|
|
|
Uboga mieszanka nie jest zdrowa dla silnika, śrubka do regulacji jest po do by ustawić ciśnienie takie jak tam ma być, a jak wtrysk rozwalony i leje (lub coś innego) to trzeba naprawić,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
bolo2610
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: michal
Wiek: 43 Dołączył: 05 Sty 2012 Posty: 54 Skąd: poznan
|
Wysłany: 24 Lut 2012, 18:21
|
|
|
no jest to jakis kierunek ,ale zbyt uboga mieszanka faktycznie nie robi dobrze silnikowi(podwyzszona temp.spalania).ja zauwazylem ze po zmianie kompa jakby lepiej sie zbiera,a wskazowka paliwa stanela w miejscu,ale to za wczesnie na wyroki.poczekamy zobaczymy.na razie nie ma funduszy na tanki do pelna-zjadla je fiesta ale bede obserwowal po wskazowce,ostatnio na 200km zeszlo ponad pol baku,teraz przed modem zeszlo po 100km ciut pod 3/4.jesli teraz dobije do 200km i bedzie wiecej jak pol baku znaczy sie ze ok.
a jak z ta kompresja??czy takie wartosci jak moje to juz trup??(9,5/8,5/8,5/9,5)
na niebiesko nie kopci,lekko czuc olejem z wydechu. |
_________________ Mazda 323F BJ 00r 1.5i 16v 88ps
Ford Fiesta MK394r 1.1i 50ps |
|
|
|
 |
marek_zegarek

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Patryk
Wiek: 32 Dołączył: 16 Mar 2011 Posty: 81 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 25 Lut 2012, 08:34
|
|
|
Gadacie głupoty. co wy tymi starymi rumplami będziecie robic kolejne 100 tyś km ? aż tak bardzo to uszkodzi silnik ? nie załamujcie. zmniejszając ciśnienie wtrysku,zmniejszamy dawkę paliwa i to jest fakt,bo obserwowałem rozpylane paliwo przy odpalonym silniku i jak kręciłem śróbka to ilość wtryskiwanego paliwka się zmniejszała.Wnosek ? silnik pali mi teraz jakieś 7 litrów benzyny i mam spokój.Może ciut się dłąwi,ale nawet sie nie przejmuje tym, ważne ze nie musze cały czas tankować. |
|
|
|
 |
bolo2610
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: michal
Wiek: 43 Dołączył: 05 Sty 2012 Posty: 54 Skąd: poznan
|
Wysłany: 25 Lut 2012, 10:52
|
|
|
moze i masz racje,to ktora to srubka kreciles??no i jak ustawic to cisnienie prawidlowo??jaka wartosc powinna byc? |
_________________ Mazda 323F BJ 00r 1.5i 16v 88ps
Ford Fiesta MK394r 1.1i 50ps |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12075 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 25 Lut 2012, 12:39
|
|
|
marek_zegarek napisał/a: | Gadacie głupoty. co wy tymi starymi rumplami będziecie robić kolejne 100 tyś km ? | Tak, mamy takie plany (przynajmniej ja)
Co do sposobu rozwiazania problemu to jakiś tam jest,,, ale to tak jak byś problem cieknącego kranu w kuchni rozwiązał po przez zakręceni wody w całym domu,,, skuteczne to na pewno, ale na dłuższa metę niewygodne, teraz Ci się auto dusi i Ci to nie przeszkadza, ale możesz mieć nie ze swojej winy sytuację ze jednak "moc" w silniku będzie potrzebna i będzie dupa, tak jak ja zdjąłem człowieka z drogi bo mi wszedł pod auto,,, a że klakson był niesprawny o czym się przekonałem cisnąc na kierownicę,,, to nie było szans,,, (a firma uznała że klakson nie jest niezbędny do jazdy) |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
bolo2610
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: michal
Wiek: 43 Dołączył: 05 Sty 2012 Posty: 54 Skąd: poznan
|
Wysłany: 25 Lut 2012, 19:31
|
|
|
podzielam twoje zdanie joemix,pozatym nie wyobrazam sobie zeby fifi byla jeszcze wolniejsza patrzac na wskaznik paliwa po wymianie kompa jestem dobrej mysli ale nie chce zapeszac.a co sodzisz na temat tej kompresji??(tzn jeszcze podjade do innego warsztatu bo miernik byl niepewny) |
_________________ Mazda 323F BJ 00r 1.5i 16v 88ps
Ford Fiesta MK394r 1.1i 50ps |
|
|
|
 |
marek_zegarek

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Patryk
Wiek: 32 Dołączył: 16 Mar 2011 Posty: 81 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 26 Lut 2012, 13:38
|
|
|
No ja wczoraj swoja fiestą zrobiłem 130 km. Wlałem tylko 5.3 litra w orlenie za 3 dychy. spaliła to i ciut tego co było w baku,może ze dwa litry. czyli łyknęła jakies 7-8 litrów w 5 osób. bo woziłem kolegów i dwie panienki , az tłumikiem czepiała fiesta
teraz to ja rozumiem te spalanie
i co wy na to ? |
|
|
|
 |
Peedro
Klubowicz

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 36 Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 3057 Skąd: Mystków
|
Wysłany: 26 Lut 2012, 13:54
|
|
|
marek_zegarek napisał/a: | i co wy na to ? |
Tyle. takie sprawdzanie na oko to se można o kant... |
_________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
Żaba - RIP |
|
|
|
 |
dżolero
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Imię: Mateusz
Wiek: 33 Dołączył: 23 Sty 2010 Posty: 216 Skąd: Żary FzA
|
Wysłany: 26 Lut 2012, 14:08
|
|
|
zalej do pełna i sprawdz ponownie.. takie lanie za 2 3 dychy i jazda do zera nic nie daje ;] |
_________________ była mk3 1.1-->1.3-->1.6cvh110ps jest Probe II se 2.0 16v 136ps |
|
|
|
 |
bolo2610
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: michal
Wiek: 43 Dołączył: 05 Sty 2012 Posty: 54 Skąd: poznan
|
Wysłany: 8 Mar 2012, 21:06
|
|
|
z poczatku po wymianie kompa wskazoka paliwa zaczela opadac wolniej i mialem nadzieje,ale obawiam sie ze przedwczesna byla to radosc...dzisiaj mam przejechane 350km i wskazowka zaczela wskazywac rezerwe.podejrzewam wiec ze w baku jest jeszcze ok 7l paliwa.jesli nawet na tej rezerwie jakim cudem przejade 100km(w co watpie) to i tak wyjdzie 450km na 42l co daje spalanie 9,3l/100.co prawda pierwsze 100km przejechalem na starym kompie ,ale nawet zakaladajac ze wtedy palila ok 12l(bo tak palila)to na pozostalych 30l zrobie 320km(optymistycznie) to spalanie wyjdzie i tak 9,3 wiec tragedia.wiem ze najlepiej byloby zatankowac do pelna,ale nie mam juz sily,checi i kasy zeby znowu tankowac za 250zl ,tylko po to zeby sie wkur...ic przy dystrybutorze.zzylem sie juz co prawda z fifi ,ale chyba czas na zmiany....poza ty wlasnie obliczylem ze na 600km zjadla 1l mineralnego.co prawda z rury niebiesko ni leci,i olej generalnie jest tani i dolewki mi nie przeszkadzaja,ale to spalanie dobija. |
_________________ Mazda 323F BJ 00r 1.5i 16v 88ps
Ford Fiesta MK394r 1.1i 50ps |
|
|
|
 |
vegetagt
Administrator / Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4011 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 8 Mar 2012, 21:16
|
|
|
a ja monotonnie będe pisał, że z tą kompresją nic lepszego się raczej nie zrobi. Skręć dawke tak jak pisał marek_zegarek. Na dłuższą mete to słabe rozwiązanie, ale skoro chcesz się auta pozbyć, to co to za różnica?
A pomiar oparty o wskazówke u mnie wyglądał tak, że raz na rezerwie zrobilem 80km z butem w podlodze, a drugi raz zabrakło mi paliwa chwile po tym, gdy wskaznik dotarł do rezerwy ( do tego w trasie ). |
|
|
|
 |
bolo2610
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: michal
Wiek: 43 Dołączył: 05 Sty 2012 Posty: 54 Skąd: poznan
|
Wysłany: 9 Mar 2012, 19:57
|
|
|
no mysle nad skreceniem tej dawki faktycznie,bo swiezo co przeglad i oc robilem,nowa chlodnica,termostat,czujniki temp,swiece i lekko bylbym w plecy teraz sprzedajac fifi.poza tym ciut sie z nia juz zzylem.przemysle jeszcze swap na 1.3.
aktualnie mam przekulane 400km i qskazowke na polowie rezerwy. |
_________________ Mazda 323F BJ 00r 1.5i 16v 88ps
Ford Fiesta MK394r 1.1i 50ps |
|
|
|
 |
|