Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK4] Wyciagnięcie jeszcze kilku koni z 1.4 16V
Autor Wiadomość
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 52
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8085
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 22 Lut 2012, 01:28   

Fordon napisał/a:
Parzych, tobie to waga auta doskwiera, bo zobacz ze Miska fiesta zrobi z ciebie wentylator od chlodnicy.... gdzie jego fiesta ma 960kg a ty masz prawie 1200kg...
Po 1. MK7 Miśka ma 120 kucy, po 2. nasza waży 1050kg... :2xf:
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 22 Lut 2012, 01:29   

Parzych napisał/a:
Stawiam na jakieś 3-4 tysiaki... :devil:


i to sa wlasnie mity o mojej osobie :hahaha:
Prawda boli bardziej, ale bardziej dla mnie niz dla osoby ktora zleca cos... zapytajcie Krzys-ia z Goleniowa :yes: bo wydal wiecej na paliwo z laweta razy 3 niz moja praca i naprawa...
:rotfl:

A to tylko dla tego ze man czesto nadmiar pracy i mam w d... kasowanie za zabawe przy tych autach... bo mnie to bawi...

Nie ma co ale waga auta nawet rozniaca sie o 100kg przy tej samej mocy to przepasc....
_________________

Ostatnio zmieniony przez Fordon 22 Lut 2012, 01:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
pliba 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Ghia
Silnik: 1.4 16V/90KM
Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 76
Skąd: DDZ
Wysłany: 22 Lut 2012, 01:30   

Nie znam sie na tyle w tuningu zeby to specyzowac chodzi mi o regulacje silnika tak aby cos tam odzyskac lub dodac. Moze i macie racje co do tych tdi'kow.
_________________
''... Na asfalcie dziś krople krwi zamiast rosy ... ''
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 22 Lut 2012, 01:34   

pliba, Napisalem na poczatku co mozna zrobic, teraz wybierz co chcesz osiagnac i co chcesz zeby bylo zrobione, jakie rzeczy, oraz okresl mi czy np przy dolocie masz przeplywomierz lub tez czy masz map sensor... no wybacz ale to sa podstawy do tego zeby auto szlo i dawalo serie :)
_________________

 
 
 
pliba 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Ghia
Silnik: 1.4 16V/90KM
Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 76
Skąd: DDZ
Wysłany: 22 Lut 2012, 01:39   

Mam przeplywke. Moze inaczej ty powiedz mi co mozna zrobic za max 1.5 tys
_________________
''... Na asfalcie dziś krople krwi zamiast rosy ... ''
 
 
Mariox003 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Wiek: 30
Dołączył: 16 Gru 2011
Posty: 478
Skąd: Pisarzowice
Wysłany: 22 Lut 2012, 03:13   

podlacze sie troche do tematu (mi bardziej o mk3 chodzi). fordon jesli masz mozliwosci (nie wiem, bo skad), to ile by kosztowalo u ciebie (nie wiem jak to nazwac) "bawienie" sie sterownikami w kompie fofi/mapowanie. (nie wiem jak to sie nazywa). w kazdym badz razie wiem, ze po modach (np. zmiana wydechu na wiekszy, walki rozrzadu,itp. itd?) modzi sie w tych sterownikach czy cos, bo inaczej mizerny efekt da (o ile jakis)
_________________
Dwie już były, ale mówią że do trzech razy sztuka ;)
Czarna
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 45
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12086
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 22 Lut 2012, 13:44   

Mariox003, jak masz silnik z podpisu to tam komputerem nic nie zdziałasz,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Mariox003 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Wiek: 30
Dołączył: 16 Gru 2011
Posty: 478
Skąd: Pisarzowice
Wysłany: 22 Lut 2012, 14:02   

a w tym silniku co mam z podpisu sa dwa walki rozrzadu?
_________________
Dwie już były, ale mówią że do trzech razy sztuka ;)
Czarna
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 45
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12086
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 22 Lut 2012, 14:11   

Nie ma co ciągnąc offtopu, 1,4 to silnik gaźnikowy, jak masz jakikolwiek wtrysk to wybierz silnik 1,4i
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Mariox003 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Wiek: 30
Dołączył: 16 Gru 2011
Posty: 478
Skąd: Pisarzowice
Wysłany: 22 Lut 2012, 14:30   

ogolnie mam 1.4 na monowtrysku, ale chcem cos jeszcze wyciagnac. a jak z tymi walkami sa silniki z dwoma?
_________________
Dwie już były, ale mówią że do trzech razy sztuka ;)
Czarna
 
 
maciejek 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Maciej
Wiek: 36
Dołączył: 07 Lip 2011
Posty: 59
Skąd: Łódź
Wysłany: 22 Lut 2012, 15:25   

Mariox003, daj se spokój z monowtryskiem. jak już to tylko swap na jakiegoś zeteca. aktualnie posiadam essiego 1.6 90km i zastanawiam się co z nim zrobić gdyż silnik jest w dobrym stanie.

pliba, uzbieraj więcej kasy i zrób swapa na coś mocniejszego, np. na 1.8 130km

Pozdrawiam
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 22 Lut 2012, 15:25   

Walki rozrzadu 90-150
http://allegro.pl/walki-r...2120397523.html
Przepustnica 50-110
http://allegro.pl/przepus...2078717414.html
Tlumik srodkowy puma 1.7 - 217-260
http://allegro.pl/tlumik-...2097625229.html
Ecu master DET2-3 359- do 650
http://allegro.pl/ecumast...2148603576.html
I juz masz liczac malo optymistycznie z nadwyzka 820zl do tego dolicz dolot + sylikony oraz opaski i masz juz 1000zl.

Opcja nr2 wyeliminowac ecu mastera ale zrobic dolot na dobrym markowym filtre powietrza j/w wydasz razem powiedzmy te 850zl ale samemu sobie to zrobisz :) lub z pomoca kolegi. czyli nie wydajesz na prace kogos.
Jesli ja bym mial osadzac te rzeczy bez ecu mastera to mojej pracy jest tu na jakies 350zl max.

Mariox003, szkoda twojej kasy na takie dlubanie, jedyne co moze ci pomodz to temat kolegi Kolin, gdzie Puma RST skladal mu mocne 1.4 cvh. :)

maciejek, do mk4 starego silvera sadzac ?? po co skoro tam fabrycznie jest black top ?? to jest cofanie sie... :)
_________________

 
 
 
pliba 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Ghia
Silnik: 1.4 16V/90KM
Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 76
Skąd: DDZ
Wysłany: 22 Lut 2012, 15:30   

Myślisz ze ile koni może uzyskać z takimi modami bez ecu
_________________
''... Na asfalcie dziś krople krwi zamiast rosy ... ''
 
 
maciejek 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Maciej
Wiek: 36
Dołączył: 07 Lip 2011
Posty: 59
Skąd: Łódź
Wysłany: 22 Lut 2012, 15:33   

Fordon, może i tak ale moc ma i nie jest za droga taka zabawa.
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 22 Lut 2012, 15:34   

Jesli Twoj silnik ma serie czyli pelne 90KM to 100 przekroczysz... ale dokladnie nie ma co oceniac bo nie da sie co do Nm i KM...
_________________

 
 
 
pliba 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Ghia
Silnik: 1.4 16V/90KM
Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 76
Skąd: DDZ
Wysłany: 22 Lut 2012, 15:37   

A jak wygląda strojenie silnika po takim czymś trzeba coś ustawiać ?
_________________
''... Na asfalcie dziś krople krwi zamiast rosy ... ''
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 22 Lut 2012, 16:03   

sory ale jak czytam takie tematy to robi mi sie niedobrze
"mam 1.4 jak podnieść moc"
to jest tak samo głupie jak turbienie 1.1

jak macie takie silniczki to nic tylko swap
a jak nie to wydacie 1,5k dla DZIESIĘCIU koni albo... powrotu do seryjnej mocy która gdzieś tam po latach zagineła

za 1.5k można mieć dobrze poskładane i zapieprzające 2.0
i żadne 1.4 nie pobije momentu i charakterystyki pracy takiego 2.0
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 22 Lut 2012, 16:25   

Jest moc, jest i kasa bo sam silnik to jest jedno, ale do tego elektronika osprzet, powieszenie tego w mk4 itd itd... fakt ze nie dogonisz 2.0 z takim 1.4 ale sa ludzie ktorzy chca takie rzeczy na swoim silniku bo tak i koniec kropka.
Po strojeniu Ty jako user nic nie ruszasz juz tam, mapa paliwa i zaplonu jest "przestawiona" pod dane czesci ktore sa osadzone.
_________________

 
 
 
pliba 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Ghia
Silnik: 1.4 16V/90KM
Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 76
Skąd: DDZ
Wysłany: 22 Lut 2012, 16:42   

Wszystko już wiem, Fordon wielki dzięki za pomoc :piwkowanie:
Temat do zamknięcia
_________________
''... Na asfalcie dziś krople krwi zamiast rosy ... ''
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK4] Fiesta MK4
Fordy Fiesta IV generacji (1996-1999)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:34
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - Wymiana maglownicy
peugeot40619tdi Mechanika ogólna 1 10 Maj 2019, 22:44
keiner
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - lampy MORETTE / WOLF - regeneracja
LOY Tuning stylistyczny 1 6 Cze 2011, 23:16
hubi_2006
Brak nowych postów Jaki typ skrzyni w Xr2i 1.8 16v 130 koni
geraltzrusa Mechanika 6 3 Lis 2007, 22:07
Gość
Brak nowych postów Amory , Amortyzatory , KONI , Regulacja
vooytas Tuning mechaniczny 3 30 Kwi 2005, 19:25
Gość


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.