Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

[MK2] Fieścina by Harry
Autor Wiadomość
Harry 


Model: Ford Fiesta Mk2`86
Wersja: Festival
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Mateusz
Wiek: 32
Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 26
Skąd: Miasto Uć
Wysłany: 9 Lut 2012, 02:49   

Mój dzisiaj też stał na słońcu, wskazówka na NORMAL i rzeczywiście było to mniej odczuwalne. JoeMix, jak myślisz co może być tego skutkiem? Bo szkoda się denerwować i wyczekiwać na ciepełko, jak można to od ręki załatwić :hihihi:
_________________
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12078
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 9 Lut 2012, 08:56   

Tego skutkiem może być że te silnik tak mają :P Tym bardziej ze ja swój do zimy przygotowałem i jestem pewny układu chłodzenia, jego sprawności, drożności itp,,, chłodnicy nie mam zasłoniętej,,, więc na prozach rzędu -20 minimalna temperatura silnika oraz minimalna ciepłota nawiewu nie były skutkiem usterki, a temperatury
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Harry 


Model: Ford Fiesta Mk2`86
Wersja: Festival
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Mateusz
Wiek: 32
Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 26
Skąd: Miasto Uć
Wysłany: 9 Lut 2012, 12:51   

Ten typ tak ma :hihihi:
Ja chłodnicę przysłoniłem, ale to też mało prawdopodobne, żeby wszystkie MK1 i MK2 w mróz jechały z lagami :-)
_________________
 
 
 
Harry 


Model: Ford Fiesta Mk2`86
Wersja: Festival
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Mateusz
Wiek: 32
Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 26
Skąd: Miasto Uć
Wysłany: 15 Lut 2012, 22:31   

Panowie,
przepraszam, że post pod postem, ale sytuacja jest niecierpiąca zwłoki :|
Otóż kilka dni temu zabrakło mi paliwa, po dolaniu auto w ogóle nie chce odpalić.
Iskry nie ma, nie wiem czy jakiś bezpiecznik wyskoczył [bo dodawałem sporo gazu żeby wyjechać z zasp], czy "syf" z baku został zaciągnięty przez pompe i utknął.
Próbowałem go odpalić z linki bez skutku. Macie jakieś pomysły, żeby jakoś odpalić FoFi?
Co też może być przyczyną takiego zachowania? Czy pozostaje wymiana pompy?
_________________
 
 
 
Bezimienny 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: C
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Łukasz
Wiek: 33
Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 1185
Skąd: Torzym/ZG
Wysłany: 15 Lut 2012, 22:51   

Pierw wymiana filtra paliwa, a jak z prądem? aku sprawny?
 
 
Harry 


Model: Ford Fiesta Mk2`86
Wersja: Festival
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Mateusz
Wiek: 32
Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 26
Skąd: Miasto Uć
Wysłany: 15 Lut 2012, 23:10   

Aku chechła bez problemów. No własnie martwi mnie ten brak iskry ;-|
Mamy pierwszą podpowiedź, dzięki wielkie :)

Kto da więcej? :D
_________________
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12078
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 15 Lut 2012, 23:21   

Układ zapłonowy nie me bezpiecznika,,, na cewce są 3 przewody, jeden WN taki gruby, i 2 takę cienkie,,, na jednym powinno być 12V po wałczeniu zapłonu,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Harry 


Model: Ford Fiesta Mk2`86
Wersja: Festival
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Mateusz
Wiek: 32
Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 26
Skąd: Miasto Uć
Wysłany: 15 Lut 2012, 23:26   

Kolejny trop, dzięki wielkie :)
A co jeśli nie będzie [odpukać w niemalowane]?
_________________
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12078
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 15 Lut 2012, 23:34   

Trzeba prześledzić ze schematem dlaczego nie ma, tzn gdzie się przerwa w obwodzie zrobiła,,, masz aparat jeszcze na przerywaczu czy już bezstykowy?
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Harry 


Model: Ford Fiesta Mk2`86
Wersja: Festival
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Mateusz
Wiek: 32
Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 26
Skąd: Miasto Uć
Wysłany: 15 Lut 2012, 23:38   

Wydaje mi się, że bezstykowy, ale głowy sobie uciąć nie dam.
Generalnie sprawa bardzo dziwnie wygląda, żeby przez brak paliwa występowały takie następstwa. Świecie, kopulka, palec, kable, wszystko sprawdzone i do niczego nie można się przyczepić.
_________________
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12078
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 15 Lut 2012, 23:57   

No to jest iskra czy jej nie ma?
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Harry 


Model: Ford Fiesta Mk2`86
Wersja: Festival
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Mateusz
Wiek: 32
Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 26
Skąd: Miasto Uć
Wysłany: 16 Lut 2012, 00:02   

Chociaż wszystko sprawdzone to jej nie ma. Jeszcze muszę sprawdzić tą cewkę o której wspominałeś, bo to co wymieniłem we wcześniejszych postach jest bez zarzutu. :)
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK2] Fiesta MK2
Fordy Fiesta II generacji (1983-1989)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:37
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Demontaż pompy wody w mk2.
Rancikk1 Mechanika silnika 8 20 Lip 2015, 10:01
Gość
Brak nowych postów Przyklejony: Galeria MK1 & MK2
fajne, oryginalne, ładne i zrobione z sensem :)
Piesek Mechanika ogólna 39 13 Sty 2014, 15:24
kostek88wjcz
Brak nowych postów Przyklejony: Opisy techniczne i dane regulacyjne mk2 (bez XR2)
Laskosz Mechanika ogólna 2 8 Sty 2011, 12:09
Gurney89
Brak nowych postów Przyklejony: Widziałem, mijałem, wiem gdzie stoi mk1/mk2
podziel się informacją
van Mechanika ogólna 39 29 Lis 2014, 00:18
Wodnikczek


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.