Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] brak świateł drogowych, spięcie
Autor Wiadomość
diablusia 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 38
Dołączyła: 17 Kwi 2010
Posty: 149
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 9 Gru 2011, 22:41   

Właśnie dzwoniłam do chłopaka bo ja się aż tak nie znam :) dokładnie jest ułamany - zaczep do regulacji naciągania paska;)))

Chciałam jutro jechac kupić u mnie na szrocie alternator - stówka - tylko zastanawiam się czy diagnoza jest trafna
 
 
Albercik
[Usunięty]

Wysłany: 9 Gru 2011, 23:02   

no tak, tylko skoro pasek się nie ślizga... U mnie w Esczorcie :twisted: 1.3EFI altek był tak zużyty, ze nie obyło się bez wymiany. Raz regulator napięcia, dwa - to, co u Ciebie, czyli ułamane ucho regulacji, trzy szczotki wytarte prawie do zera. Kupiłem używkę za 80 zeta i jeździłem bezproblemowo aż do końca. A kontrolka prawie się nie świeciła, bo altek dawał prąd, ale ok. 10V, czyli troszkę za mało :) Ale dopiero w nocy ją zobaczyłem, bo ledwo się żarzyła :)
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12077
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 10 Gru 2011, 06:58   

Albercik napisał/a:
A jeśli nie wielorowkowym, to sorry, ale co napędza tą pompę?
Zwykły pasek klinowy,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
diablusia 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 38
Dołączyła: 17 Kwi 2010
Posty: 149
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 10 Gru 2011, 09:46   

pasek wymieniałam jakiś czas temu bo mi pękł.. ale jak bedzie trzeba wymienić to wymienię bp tp grosze kosztuje
:)
 
 
Albercik
[Usunięty]

Wysłany: 10 Gru 2011, 10:21   

diablusia, zanim zaczniesz pasek wymieniać - weź miernik w dłoń i zobacz ile na prawdę podaje ten alternator... Ja walczyłem z tym długo dość, bo najpierw wymieniłem sam regulator napięcia, ale to niewiele pomogło, bo nie dość, że ślizgi były wytarte, więc nowe szczotki i tak nic nie dały, a poza tym w środku już też był ostro zużyty. Niestety przebieg robi swoje. Ja miałem coś ok. 250 tys jak dobrze pamiętam :)
 
 
diablusia 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 38
Dołączyła: 17 Kwi 2010
Posty: 149
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 10 Gru 2011, 13:23   

Albercik napisał/a:
diablusia, zanim zaczniesz pasek wymieniać - weź miernik w dłoń i zobacz ile na prawdę podaje ten alternator... Ja walczyłem z tym długo dość, bo najpierw wymieniłem sam regulator napięcia, ale to niewiele pomogło, bo nie dość, że ślizgi były wytarte, więc nowe szczotki i tak nic nie dały, a poza tym w środku już też był ostro zużyty. Niestety przebieg robi swoje. Ja miałem coś ok. 250 tys jak dobrze pamiętam :)


W wymianę paska nie chcę się bawić pierwsze co chcę zerobić to wymienić alternator:) bo już sprawdzałam napięcie ostatnio jakis tydzien temu jak mi też nie chciała odpalić ale symptomy były odobne i ładowanie było około 11.:) także wymiana alternatora to pierwsze co zrobie po weekendzie
 
 
Albercik
[Usunięty]

Wysłany: 10 Gru 2011, 13:51   

diablusia, dokładnie - wymienień altek, a pasek jeszcze Ci długo pojeździ :)
 
 
diablusia 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 38
Dołączyła: 17 Kwi 2010
Posty: 149
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 17 Sty 2012, 17:02   

Albercik napisał/a:
diablusia napisał/a:
Ogólnie to w moim alternatorze, podczas jakiejś naprawy mechanicy ułamali śrubę czy jak to się zwie część która trzyma właśnie pasek ....


koło pasowe?? tylko na tym się pasek trzyma na altku :P



Chodziło mi o to "oczko" od naciągania paska:)))) źle się wyraziłam:P

Alternator wymieniony - problem zniknął:)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Błąd EAC FAIL, ABS, Brak przebiegu
Czyli problemy z układem ABS itp.
TOMASSS Silniki diesla 1 27 Maj 2012, 11:38
TOMASSS
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.