
|
[MK3] brak świateł drogowych, spięcie |
Autor |
Wiadomość |
diablusia

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 38 Dołączyła: 17 Kwi 2010 Posty: 149 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 9 Gru 2011, 22:41
|
|
|
Właśnie dzwoniłam do chłopaka bo ja się aż tak nie znam dokładnie jest ułamany - zaczep do regulacji naciągania paska;)))
Chciałam jutro jechac kupić u mnie na szrocie alternator - stówka - tylko zastanawiam się czy diagnoza jest trafna |
|
|
|
 |
Albercik [Usunięty]
|
Wysłany: 9 Gru 2011, 23:02
|
|
|
no tak, tylko skoro pasek się nie ślizga... U mnie w Esczorcie 1.3EFI altek był tak zużyty, ze nie obyło się bez wymiany. Raz regulator napięcia, dwa - to, co u Ciebie, czyli ułamane ucho regulacji, trzy szczotki wytarte prawie do zera. Kupiłem używkę za 80 zeta i jeździłem bezproblemowo aż do końca. A kontrolka prawie się nie świeciła, bo altek dawał prąd, ale ok. 10V, czyli troszkę za mało Ale dopiero w nocy ją zobaczyłem, bo ledwo się żarzyła |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12077 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 10 Gru 2011, 06:58
|
|
|
Albercik napisał/a: | A jeśli nie wielorowkowym, to sorry, ale co napędza tą pompę? | Zwykły pasek klinowy,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
diablusia

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 38 Dołączyła: 17 Kwi 2010 Posty: 149 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 10 Gru 2011, 09:46
|
|
|
pasek wymieniałam jakiś czas temu bo mi pękł.. ale jak bedzie trzeba wymienić to wymienię bp tp grosze kosztuje
|
|
|
|
 |
Albercik [Usunięty]
|
Wysłany: 10 Gru 2011, 10:21
|
|
|
diablusia, zanim zaczniesz pasek wymieniać - weź miernik w dłoń i zobacz ile na prawdę podaje ten alternator... Ja walczyłem z tym długo dość, bo najpierw wymieniłem sam regulator napięcia, ale to niewiele pomogło, bo nie dość, że ślizgi były wytarte, więc nowe szczotki i tak nic nie dały, a poza tym w środku już też był ostro zużyty. Niestety przebieg robi swoje. Ja miałem coś ok. 250 tys jak dobrze pamiętam |
|
|
|
 |
diablusia

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 38 Dołączyła: 17 Kwi 2010 Posty: 149 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 10 Gru 2011, 13:23
|
|
|
Albercik napisał/a: | diablusia, zanim zaczniesz pasek wymieniać - weź miernik w dłoń i zobacz ile na prawdę podaje ten alternator... Ja walczyłem z tym długo dość, bo najpierw wymieniłem sam regulator napięcia, ale to niewiele pomogło, bo nie dość, że ślizgi były wytarte, więc nowe szczotki i tak nic nie dały, a poza tym w środku już też był ostro zużyty. Niestety przebieg robi swoje. Ja miałem coś ok. 250 tys jak dobrze pamiętam |
W wymianę paska nie chcę się bawić pierwsze co chcę zerobić to wymienić alternator:) bo już sprawdzałam napięcie ostatnio jakis tydzien temu jak mi też nie chciała odpalić ale symptomy były odobne i ładowanie było około 11.:) także wymiana alternatora to pierwsze co zrobie po weekendzie |
|
|
|
 |
Albercik [Usunięty]
|
Wysłany: 10 Gru 2011, 13:51
|
|
|
diablusia, dokładnie - wymienień altek, a pasek jeszcze Ci długo pojeździ |
|
|
|
 |
diablusia

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 38 Dołączyła: 17 Kwi 2010 Posty: 149 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 17 Sty 2012, 17:02
|
|
|
Albercik napisał/a: | diablusia napisał/a: | Ogólnie to w moim alternatorze, podczas jakiejś naprawy mechanicy ułamali śrubę czy jak to się zwie część która trzyma właśnie pasek .... |
koło pasowe?? tylko na tym się pasek trzyma na altku |
Chodziło mi o to "oczko" od naciągania paska:)))) źle się wyraziłam:P
Alternator wymieniony - problem zniknął:) |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|