Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: swap

[MK3] Swap - Zetec 1.6 16V z Escorta MK7
Autor Wiadomość
f1@hawaj.cba.pl 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: L
Silnik: 1.4/73KM
Dołączył: 03 Paź 2011
Posty: 24
Skąd: Ostrów
Wysłany: 21 Gru 2011, 11:47   

Witam. No właśnie takie auto wspierałeś :) nie mówiłem wcześniej bo jeszcze byś się wycofał :p Co do swapa to przyjęło się to bardzo konkretnie, wszystko działa bez problemów, po wymianie świec, pompy paliwa,założeniu podciśnień :) ładnie pracuje na wolnych obrotach i co najważniejsze czuć dużą zwyżkę mocy i momentu względem silnika 1,4 . Ogólnie może nie ma trudnych przeróbek przy swapie z 1,4 na 1,6 16V z mk7, ale jest dużo rzeczy do zrobienia. Teraz przymierzamy się z kolegą do przeróbki kolektora wydechowego na Duratec, wałki i przepustnica od 2,0 i zrobienie całego nowego układu wydechowego. Silnik wydaje się zdrowy więc może mieć to jakiś sens. Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję za okazaną pomoc :* :)

A poniżej mały BONUS :)

 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 34
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2596
Skąd: Poznań
Wysłany: 22 Gru 2011, 08:43   

Kolega z Wielkopolski?
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
f1@hawaj.cba.pl 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: L
Silnik: 1.4/73KM
Dołączył: 03 Paź 2011
Posty: 24
Skąd: Ostrów
Wysłany: 22 Gru 2011, 15:22   

Tak, wielkopolska a konkretnie pleszew :) Czy ktoś z powyższego forum również jeździ wyczynowo :) ??
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 34
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2596
Skąd: Poznań
Wysłany: 22 Gru 2011, 21:03   

moze nie wyczynowo, ale zacząłem amatorsko. Jakoś tak znajomy plener, czyzby Tor Poznań?

Na głownej masz ział Sport w FKP, wejdź poczytaj, poza tym przedstaw auto w dziale "nasze auta"
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4011
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 22 Gru 2011, 21:10   

f1@hawaj.cba.pl, to nie twoja fiesta na tym filmiku? http://www.youtube.com/watch?v=F1qlNxoPAP4

W 5.20 jest honda tommirs, a potem chyba twoja fiesta :>
 
 
f1@hawaj.cba.pl 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: L
Silnik: 1.4/73KM
Dołączył: 03 Paź 2011
Posty: 24
Skąd: Ostrów
Wysłany: 22 Gru 2011, 21:11   

Rzeczywiście zdjęcie z Toru Poznań - SuperOES Wigilijny 16-17 grudnia tego roku.
Z tym wyczynowym sportem to żartowałem :) raczej jest to jeszcze etap amatorski :)
Jedyny wyczyn to był dojechać do końca Superoesu Wigilijnego w jednym kawałku - nam się udało :-P

A tak na marginesie przepraszam za OT :)

@ vegetagt - nic się przed Tobą nie ukryje - to właśnie ta strzała w 5:24s na nawrocie :twisted:
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 38
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3357
Skąd: Roskilde
Wysłany: 22 Gru 2011, 21:26   

ale foto wymiata :D
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 34
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2596
Skąd: Poznań
Wysłany: 22 Gru 2011, 23:27   

Może się skusisz na Young Timer Party, załapiesz się swoją mk3 bez problemu
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
f1@hawaj.cba.pl 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: L
Silnik: 1.4/73KM
Dołączył: 03 Paź 2011
Posty: 24
Skąd: Ostrów
Wysłany: 23 Gru 2011, 00:57   

Bardzo chętnie wezmę udział w tej imprezie, rozumiem że kolega też bierze udział ? :D
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 34
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2596
Skąd: Poznań
Wysłany: 23 Gru 2011, 08:32   

nie tylko Ja, jest jeszcze kilku innych klubowiczów :devil:
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
f1@hawaj.cba.pl 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: L
Silnik: 1.4/73KM
Dołączył: 03 Paź 2011
Posty: 24
Skąd: Ostrów
Wysłany: 5 Sty 2012, 21:29   

Auto po swapie zostało hamowane poniżej wykresy.
W najbliższym czasie przewidziana jest modyfikacja wałków, przepustnicy, przepływomierza, wtryskiwaczy i ecu od mondeo 2.0.
Wyniki hamowania po modach przedstawię w tym temacie. :)



I jeszcze raz podziękowania dla kolegi Fordona za wszelką okazaną pomoc i olbrzymią cierpliwość ;p
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 34
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2596
Skąd: Poznań
Wysłany: 5 Sty 2012, 22:43   

Więc tak, gdzie i za ile hamowałeś mysliwca? :fox: Jest to fuul seria? Jezeli tak to baaardzo zacny wynik, na forum FordKlubPolska użytkownik zmodził ziutka 1.6 na gratach MDO i przyspieszenie było na poziomie essa 1.8 105km, wiec podejrzewam, że całkime zacny wynik może być po modach, swoją też musiałbym wybrać się na dupohamownie

Oraz po drugie, to Konrad do baaardzo wielu ludzi ma olbrzymią cierpliwość, moze dlatego zjeżdża do niego prawie całe FKP, bądź on do FKP :rotfl:
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
Ostatnio zmieniony przez luk-90 5 Sty 2012, 22:45, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4011
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 5 Sty 2012, 22:44   

f1@hawaj.cba.pl, a myslaleś o głowicy z 2.0? Bo kurde nie chce być pierwszy, więc albo ty albo Bumel musicie to szybciej zrobic :P

ecu od mondeo jest p&p z wiązką esioka?
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 34
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2596
Skąd: Poznań
Wysłany: 5 Sty 2012, 22:47   

Jakbyś się wybierał do PZN, to daj znać, chetnie obadam autko :yes:
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
f1@hawaj.cba.pl 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: L
Silnik: 1.4/73KM
Dołączył: 03 Paź 2011
Posty: 24
Skąd: Ostrów
Wysłany: 5 Sty 2012, 23:12   

Autko hamowane w GoodHope w Pleszewie dla mniej obeznanych 90 km od Poznania :D - kwota 80 zł - na kolejne hamowanie podobno ma być zniżka. Jeżeli chodzi o mody już istniejące to tylko przelotowy wydech 50mm i stożek noname w miejscu po akumulatorze.
Przyznam że z tą głowicą od 2.0 chętnie pomodziłbym ale wyczytałem że nie pasuje ona od 1.6 więc tematu nie zgłębiałem do końca. W PZN planujemy być z kolegą 28.01 na superoesie o ile uda się wszystko sensownie złożyć w całość :) Jak coś to browara zabierzemy do PZN żeby było co pić w czasie spotkania :D
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 5 Sty 2012, 23:44   

a czemu łep z 2l ma nie pasowac?? toz to to samo, tyle ze wieksza powierzchnia zaworowa co za tym idzie lepsze napelnianie i oproznianie kom. spalania, te same zawory ma 1.8 tyle ze sama komora sprezania jest mniejsza co powinno dac wiekszy stopien sprezenia niz na glowie z 2l, wiec najlepiej dac glowice z 2l i uszczelke metalowa z foki i bedzie good

a z kompem p&p to bym uwazal
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
f1@hawaj.cba.pl 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: L
Silnik: 1.4/73KM
Dołączył: 03 Paź 2011
Posty: 24
Skąd: Ostrów
Wysłany: 6 Sty 2012, 00:07   

Z pewnością wiązka będzie wymagała przeróbki, p&p to raczej nie przypasuje, nie sprawdzałem jeszcze jak u mnie w tej chwili idą wyprowadzenia z pinów ECU ale gdy podłączę kompa to rzucę jakiś schemat.
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 6 Sty 2012, 10:01   

f1@hawaj.cba.pl napisał/a:
Z pewnością wiązka będzie wymagała przeróbki, p&p to raczej nie przypasuje, nie sprawdzałem jeszcze jak u mnie w tej chwili idą wyprowadzenia z pinów ECU ale gdy podłączę kompa to rzucę jakiś schemat.

jak wtyczka pasuje to piny też. mondeo po 96 ma inne kompy. escort mk7 chyba też ma takie
 
 
ciulalla 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: L
Silnik: 1.6i16V/90KM
Wiek: 35
Dołączył: 10 Sie 2011
Posty: 33
Skąd: Pleszew
Wysłany: 12 Sty 2012, 20:56   

mondek '94 essi '98
Wtyczka na 99% taka sama
_________________

 
 
BuMeL 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 41
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 1046
Skąd: Kraków
Wysłany: 13 Sty 2012, 10:04   

vegetagt napisał/a:
a myslaleś o głowicy z 2.0? Bo kurde nie chce być pierwszy, więc albo ty albo Bumel musicie to szybciej zrobic :P


Kurde vegeta, przez takie wpisy nie mogę spać po nocach :/
_________________
BUILT, NOT BOUGHT
fiesta fiestolot fiestodrom fiestodont fiestokrator dj fiesto
Fofik
i pincet kuniuf
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Kolektor plastikowy do naszych Zetec'ów
pytania, odpowiedzi, realcja z montażu kolekotra plastikowego do zeteca
luk-90 Tuning mechaniczny 28 10 Maj 2016, 07:35
Nesor
Brak nowych postów Przyklejony: Zetec 1.6/1.8/2.0 Silver Top N/A
Ad@mus Tuning mechaniczny 24 18 Lis 2013, 21:23
Peedro
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Zetec i 4 przepustnice
Piesek Tuning mechaniczny 24 19 Sty 2009, 14:53
Gość
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Kolektor z RS2000 w ZETEC-u
TomeX500 Tuning mechaniczny 5 12 Lut 2011, 11:11
scooooter


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.