[MK4] Kodowanie pilota - proszę o pomoc. |
Autor |
Wiadomość |
yara
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 44 Dołączył: 15 Lis 2004 Posty: 40 Skąd: kraków
|
Wysłany: 5 Lis 2009, 17:39 [MK4] Kodowanie pilota - proszę o pomoc.
|
|
|
Panowie szlag mnie trafi!!!!
Instrukcja ta:
-wkładamy kluczy do stacyjki
-przekręcamy na pozycję 2 (zapłon)i zaraz potem na 0 (wyłączone) i tak wciągu 3 sekund robimy 4 razy. Dioda kontrolna (koło zegara) zacznie świecić na stałe.
-teraz w ciągu 20 sekund musimy naciśnąć któryś przycisk na pilocie, wtedy dioda mrugnie.
-terez już tylko czekamy aż skończy sie te 20sekund, lub poprostu przekręcamy kluczyk na 2(zapłon) i wyłączamy. Centralny zamek powinien działać jak dawnie.
oraz ta:
W tym celu należy przekręcić kluczyk w
stacyjce do pozycji l, a po zapaleniu się
lampki kontrolnej w zegarze, cofnąć go do
pozycji 0. Lampka kontrolna świecić się
będzie przez 30 sekund i w tym czasie
należy dokonać programowania.
Aby dokonać zaprogramowania kluczyka
należy go skierować w kierunku oświetlenia
wewnętrznego, wcisnąć przycisk > i
przytrzymać go w tej pozycji. Kiedy lampka
kontrolna w kluczyku zaświeci się należy
wcisnąć 3x przycisk <<, a następnie
zwolnić przycisk >
Potwierdzeniem zaprogramowania jest
równoczesne rozbłyśnięcie lampek
kontrolnych w kluczyku i w zegarze. W celu
zaprogramowania kolejnych pilotów należy
postępować wg powyższych wskazówek.
Programowanie można zakończyć
przekręcając kluczyk w stacyjce do pozycji II
nie działa!!! tzn. dioda przy zegarku nie reaguję tak jak piszą w instrukcji.
Druga sprawa to kluczyk który kupiłem nie do końca wiem czy jest sprawny tzn. wymieniłem baterię i jak nacisnę przycisk to dioda zapala się w kluczyku po 2 sekundach;czy tak macie ?
Poradzcie coś bo za kluczyk dałem prawie 70 zeta plus baterie i chyba nic z tego nie będzie. Liczę, że może coś jest nie tak z tą diodą przy zegarku.
Help.
Kod: | Proszę pamiętać o odpowiednim tagowaniu tematów.
- trzeci |
|
Ostatnio zmieniony przez trzeci 5 Lis 2009, 21:55, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3094 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 5 Lis 2009, 18:14
|
|
|
druga instrukcja jest do mk4, rozumiem że wcześniej miałeś centralny z pilotem może centralkę szlag trafił. |
_________________ Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
HAWRAN
![](http://img227.imageshack.us/img227/2593/lightbeer1.jpg)
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Family
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 46 Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 37 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 5 Lis 2009, 18:17
|
|
|
Jaki masz auto alarm ? jest to LEGEND FORD? |
_________________ HAWRAN
![](images/signatures/636673844afa852d1efdb.gif) |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
yara
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 44 Dołączył: 15 Lis 2004 Posty: 40 Skąd: kraków
|
Wysłany: 5 Lis 2009, 18:23
|
|
|
Marcin miałem pilota który się rozpadł. Zakupiłem taki sam na allegro.
Hawran nie mam autoalarmu. Mam centralny oryginalny na podczerwień. |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
JoeMix
![](http://ffc.dmkhost.net/images/avatar%20120.jpg)
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 5 Lis 2009, 19:51
|
|
|
Jeśli pilot jest na podczerwień to musi być skierowany w odbiornik,,, chyba ciężka sprawa jak kluczyk jest w stacyjce, ale nie wiem,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
yara
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 44 Dołączył: 15 Lis 2004 Posty: 40 Skąd: kraków
|
Wysłany: 5 Lis 2009, 21:46
|
|
|
Kluczyk i pilot jest osobno |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3094 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 6 Lis 2009, 10:48
|
|
|
JoeMix napisał/a: | Jeśli pilot jest na podczerwień to musi być skierowany w odbiornik,,, chyba ciężka sprawa jak kluczyk jest w stacyjce, ale nie wiem,,, |
nie potrzeba dwóch kluczyków, bo wejście w proces programowania wymaga odpowiedniego przekręcenia kluczyka, zapala się lampa od immo i w czasie 30 sek trzeba przeprowadzić programowanie kierując kluczyk do odbiornika. Kiedyś robiłem tą operacje u siebie i u znajomego na moim kluczyku i działało. |
_________________ Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
yara
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 44 Dołączył: 15 Lis 2004 Posty: 40 Skąd: kraków
|
Wysłany: 7 Lis 2009, 22:51
|
|
|
No więc tak: moja fofi jest z Niemiec i taką wersję jak ja mam nie była kierowana na rynek Polski(tak stwierdził fachowiec z ASO jak mu powiedziałem że mam CZ na pilota). We wtorek jade do nich i mają zobaczyć czy sie da zaprogramować pilota. Problem może być w tym, że mogą nie mieć oprogramowania do tej wersji fiesty.Dam znać we wtorek co i jak.
Pozdr. |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
JoeMix
![](http://ffc.dmkhost.net/images/avatar%20120.jpg)
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 8 Lis 2009, 09:38
|
|
|
yara napisał/a: | No więc tak: moja fofi jest z Niemiec i taką wersję jak ja mam nie była kierowana na rynek Polski | Jest to możliwe,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3094 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 8 Lis 2009, 13:30
|
|
|
wątpię żeby były różne sterowniki centralnego na różne rynki |
_________________ Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
yara
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 44 Dołączył: 15 Lis 2004 Posty: 40 Skąd: kraków
|
Wysłany: 8 Lis 2009, 13:54
|
|
|
Dzwoniłem do 2 serwisów i to samo mówili także coś w tym musi być. Zrobią mi to za 117 zł jak się da a jak nie to nie płacę. |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Toooommmmi
Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Wiek: 41 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 91
|
Wysłany: 22 Lis 2009, 12:49
|
|
|
ja miałem podobny problem z zaprogramowaniem pilota. wymieniłem baterie i nie umiałem zaprogramować i szlag mnie trafiał. Tym bardziej, żę ja nie mam kontrolnej lampki przy zegarku, bo mam zegarek z termometrem i w miejscu lampki jest guziczek termometru. Ale po ciężkich próbach udało mi się zaprogramować tego pilota za pomocą tej drugiej metody, czyli tej, która jest opisana w instrukcji fiesty. powodzenia w programowaniu i wcale nie trzeba wydawać 117 zł na to bo można to zrobić samemu. |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
MARIUSZ.B
![](http://i21.photobucket.com/albums/b278/MARIUSZBAGAZJA/6.png)
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 45 Dołączył: 02 Lut 2005 Posty: 1961 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 26 Gru 2011, 22:05
|
|
|
Dla następnych szukających napiszę. Też miałem problem z pilotem, jakimś cudem rozprogramował się. Udało się zaprogramować go ponownie pierwszym sposobem, posiadam kluczyk radiowy nie na podczerwień. Z dziwnych rzeczy dioda kontrolna na zegarku po wejściu w tryb programowania nie zapaliła się, zamiast niej zaświeciła się kontrolka światła przeciwmgielnego. |
_________________ PBXSERWIS centrale telefoniczne
![](images/signatures/15171970794bbe246e66201.jpg) |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
|