Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Transformacja - Ford Fiesta mk3
Autor Wiadomość
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 22 Gru 2011, 23:08   

kur** co sie wejdzie na forum to jakiś leszcz pyta o coś co było robione i opisywane milion razy zamiast samemu poszukać
 
 
Mariox003 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Wiek: 30
Dołączył: 16 Gru 2011
Posty: 478
Skąd: Pisarzowice
Wysłany: 22 Gru 2011, 23:31   

wybacz, moja wina, zapomniałem się. :ups:
 
 
f1@hawaj.cba.pl 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: L
Silnik: 1.4/73KM
Dołączył: 03 Paź 2011
Posty: 24
Skąd: Ostrów
Wysłany: 23 Gru 2011, 01:03   

Według moich danych wcale opisów na ten temat nie ma dużo śmiało można powiedzieć że wcale. Każdy pisze że swap mk3 1,4 na 1,6 16v to to samo co z 1,3 ale jestem na bierząco i jakoś to się nie pokrywa z opisami. Tak na prawdę to byłem zmuszony korzystać z 20 różnych schematów a i tak część musiałem wyrzeźbić po swojemu. Więc panie modzie oburzenie może i na miejscu ale nie do końca uzasadnione :)
 
 
Mariox003 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Wiek: 30
Dołączył: 16 Gru 2011
Posty: 478
Skąd: Pisarzowice
Wysłany: 23 Gru 2011, 01:31   

szukałem od mojego ostatniego posta aż do teraz i nie znalazłem prawie nic związanego o to co pytałem z obrotomierzem. Owszem były o to pytania, ale nie było konkretnych odpowiedzi, (więc pewnie ślepy jestem, za co przepraszam) ale dalej nie wiem czy po swapie jak podłącze kostkę do obrotomierza będzie banglać czy nie, czy wystarczy pozmieniać oporniki, i potencjometr wyregulować (to wyczytałem)
 
 
f1@hawaj.cba.pl 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: L
Silnik: 1.4/73KM
Dołączył: 03 Paź 2011
Posty: 24
Skąd: Ostrów
Wysłany: 23 Gru 2011, 11:41   

Ja u siebie zrobiłem to tak że przeprowadziłem dodatkowy przewód z modułu zapłonowego silnika zetec do odpowiedniego pinu we wtyczce instalacji fiesty i wszystko bardzo ładnie działa. Można też sygnał wziąć z ECU ale moim zdaniem jest to bardziej problemowe. Szczegóły mogę podać na PW żeby nie zaśmiecać forum.
 
 
Mafios 
Junior Admin




Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 42
Dołączył: 28 Cze 2004
Posty: 2813
Skąd: Łódź
Wysłany: 23 Gru 2011, 12:41   

f1@hawaj.cba.pl napisał/a:
Według moich danych wcale opisów na ten temat nie ma dużo śmiało można powiedzieć że wcale. Każdy pisze że swap mk3 1,4 na 1,6 16v to to samo co z 1,3 ale jestem na bierząco i jakoś to się nie pokrywa z opisami. Tak na prawdę to byłem zmuszony korzystać z 20 różnych schematów a i tak część musiałem wyrzeźbić po swojemu. Więc panie modzie oburzenie może i na miejscu ale nie do końca uzasadnione :)


no chyba nie potraficie użytkować forum właściwie
_________________
RS TURBO
Profil Facebook
 
 
 
Marcinowaty 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Wiek: 46
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1447
Skąd: Trzcianka
Wysłany: 23 Gru 2011, 18:22   

Fiesta to fiesta. Jak chcesz mieć coś szybszego to kup escorta 1,6 i po sprawie. Taniej ci wyjdzie..
_________________
Był:
Fiat 126p Elegant 1998 r.
Była:
Ford Fiesta 1,3i 1995 rok
http://www.fiestaklubpols...der=asc&start=0
Jest Renault Clio 1,9dTi 2000 rok
http://fiestaklubpolska.p...ghlight=#743167
 
 
 
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 36
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 3057
Skąd: Mystków
Wysłany: 23 Gru 2011, 18:51   

Marcinowaty napisał/a:
Fiesta to fiesta. Jak chcesz mieć coś szybszego to kup escorta 1,6 i po sprawie. Taniej ci wyjdzie..


cięższy jest i efektu nie ma, a i gniją bardziej :-P
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
Mariox003 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Wiek: 30
Dołączył: 16 Gru 2011
Posty: 478
Skąd: Pisarzowice
Wysłany: 23 Gru 2011, 22:35   

Marcinowaty napisał/a:
Fiesta to fiesta. Jak chcesz mieć coś szybszego to kup escorta 1,6 i po sprawie. Taniej ci wyjdzie..

wolę fiestę, bardziej mi się podoba i w ogóle, (przynajmniej według mnie jest lepsza wizualnie przynajmniej).
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 24 Gru 2011, 13:11   

Mariox003, f1@hawaj.cba.pl, zobacz ile macie postow a ile moderatorzy, my infiltrujemy to forum od lat tworzac dla was niesamowite zrodla wiedzy, rzucanie sie na moda z tepym widelcem jest rownoznaczne z brakiem szacunku dla osob ktore tak duzo wiedza, wiec jak mod pisze ze jest, albo jak uzytkownik ze stazem 4-5lat pisze ze jest wiec musi byc to gdzies opisane

a sama fiesta jest tak prosta ze jesli cchcesz swapowac to kupujesz zestaw, wyciagasz stary silnik z osprzetem i lapami i zakladasz nowy

dla przykladu dokladny opis swapa na 1.6/1.8/2l zetec macie tu:
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=21437
http://www.fiestaklubpols...t=21814&start=0
wiec nie mowcie ze nie ma
pozatym jak sie zacznie swapowanie i bedziecie miec problem to z garazu siadasz przed kompa i pytasz na forum i zawsze sie pomoze
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
f1@hawaj.cba.pl 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: L
Silnik: 1.4/73KM
Dołączył: 03 Paź 2011
Posty: 24
Skąd: Ostrów
Wysłany: 24 Gru 2011, 14:09   

Nikt nie mówi że nie ma takich opisów, są ale mało dokładne. Wiem o czym mówię bo dosłownie tydzień temu skończyłem taki swap. Nikt na nikogo się nie rzuca, ot normalna dyskusja w której potrzeba odrobinę zrozumienia. Kolejna sprawa to że można być 4 lata na forum moderatorem a nie widzieć fiesty na oczy :) bez urazy - taki przykład. I żeby dalej nie zaśmiecać forum podam tylko kilka przykładów z linków które podałeś na których mogłem się przejechać.

"Po odebraniu koła zamachowego poskładało sie to do kupy wszystko wpasowało sie idealnie" - to dziwne bo u mnie nie - różna średnica łożysk oporowych !!
"Silnik Został włożony razem ze skrzynia tez od góry wszedł jak w masło" - jak włożysz z orginalną łapą od zeteca pod klime i alternator to silnik będzie zapierał się o ramę. Dobrze że kawałek dalej pisze żeby wyciąć kawałek ramy !!!!
Po serii zdjęć w poscie następuje kolejne zdanie:
"Po dopięciu wszystkiego na prawie ostatni guzik czas na wypróbowanie na drodze.." - czyli elektryka pasowała P&P bez żadnych przeróbek? Kostka w kostke ?? Chyba czegoś tu brakuje w opisie !!!

Dla mnie to nie są dokładne opisy i nie można się nimi za bardzo sugerować. Można to traktować poglądowo ale posty z forum nie opisują nawet 30% problemów jakie ja napotkałem przy Swapie z 1,4 na 1,6 16V zetec z escorta mk7.
I nie pisze tego by kogoś denerwować, drażnić itp.
Pisze tylko by wykazać wzajemnie trochę zrozumienia bo forum jest właśnie od tego by takie rzeczy wyjaśniać.
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 24 Gru 2011, 14:16   

f1@hawaj.cba.pl napisał/a:
Dla mnie to nie są dokładne opisy i nie można się nimi za bardzo sugerować. Można to traktować poglądowo ale posty z forum nie opisują nawet 30% problemów jakie ja napotkałem przy Swapie z 1,4 na 1,6 16V zetec z escorta mk7.

trzeba było wszystko robić od początku do końca tak jak w opisie... ja przy pierwszy swapie 1.1 - 1.6 16V nie miałem żadnego problemu mimo że zrobiłem to z biegu bez przygotowań
w sobote po pracy fiesta wjechała do garażu z 1.1 a w poniedziałek rano pojechałem nią do pracy już z 1.6
a czemu? bo czytałem wszystkie tematy o swapach!
tylko młodzi teraz mają ze wszystkim problemy ;-|
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 25 Gru 2011, 10:22   

f1@hawaj.cba.pl, jesli opisy sa malo dokladne to opisz to raz a porzadnie-sprawdzimy co wiesz, a jesli opis bedzie bardzo dokladny to sie powiesi
niewiem-moze teraz mlodziez inaczej pisz i inaczej czyta??
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
f1@hawaj.cba.pl 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: L
Silnik: 1.4/73KM
Dołączył: 03 Paź 2011
Posty: 24
Skąd: Ostrów
Wysłany: 25 Gru 2011, 13:03   

W wolnej chwili zrobię jakiś mały opis przekładki mechanicznej wraz z modyfikacją instalacji elektrycznej i schematami podłączeń.
Wesołych Świąt
 
 
lukas3482 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 2.0/16V
Imię: Łukasz
Wiek: 33
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 63
Skąd: Chełm
Wysłany: 25 Gru 2011, 19:00   

Ja swap z 1.3 na 2.0 gdzie jest więcej przeróbek niż w 1.6 (plastikowy kolektor) zaczynałem w sobotę a we wtorek była już jazda
Czytałem opisy porady innych z forum i łatwo i szybko poszło
 
 
 
Marcinowaty 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Wiek: 46
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1447
Skąd: Trzcianka
Wysłany: 25 Gru 2011, 19:22   

To kiedy relacja fotograficzna lukas?
_________________
Był:
Fiat 126p Elegant 1998 r.
Była:
Ford Fiesta 1,3i 1995 rok
http://www.fiestaklubpols...der=asc&start=0
Jest Renault Clio 1,9dTi 2000 rok
http://fiestaklubpolska.p...ghlight=#743167
 
 
 
lukas3482 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 2.0/16V
Imię: Łukasz
Wiek: 33
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 63
Skąd: Chełm
Wysłany: 25 Gru 2011, 20:04   

Tutaj mój temat jak dopytywałem się o kilka niejasnosci (pompa paliwa czujnik ciśnienia oleju)
http://www.fiestaklubpols...p=627956#627956
 
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4011
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 25 Gru 2011, 20:12   

lukas3482, a cóż nie tak z tym plastikowym kolektorem?
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 25 Gru 2011, 20:14   

vegetagt napisał/a:
lukas3482, a cóż nie tak z tym plastikowym kolektorem?

a np. to że trzeba przerabiać dolot, ucinać nagrzewnice ( kolektor z mondeo).
w sumie szczegóły... ale nie dla każdego
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4011
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 25 Gru 2011, 20:16   

aha, bo myslalem, ze mnie tez dotyczy, ale mi sie zmiescil bez większego bólu.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Regulamin Forum Fiesta Klub Polska
Ważne-przeczytaj koniecznie!
Rasta Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 22 Lut 2006, 23:34
Rasta
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Polityka cookies na stronie i forum Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 24 Mar 2013, 16:04
trzeci
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: Plan obsługi samochodu Ford Fiesta - także Diesel
Laskosz Mechanika ogólna 0 4 Lut 2006, 01:17
Laskosz
Brak nowych postów Przyklejony: FORD kody lakierów
Dla wszystkich fordów
Ryba88 Blacharstwo / Lakiernictwo / Kosmetyka samochodowa 5 30 Wrz 2024, 17:22
JoeMix


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.