Przesunięty przez: van 21 Cze 2014, 21:03 |
[MK2] Dużo pali |
Autor |
Wiadomość |
Szpila
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Wojtek
Wiek: 40 Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 130 Skąd: Bardo/Katowice
|
Wysłany: 20 Gru 2011, 19:17 [MK2] Dużo pali
|
|
|
Witam, wiem że było już kilka takich tematów ale nie znalazłem nic wspólnego z moim problemem (oprócz tego że dużo pali). Zacznę od tego że przed wymianą serva miała nie równe obroty i paliła ok 7 litrów, po wymianie serva na szczelne ma równe obroty i muszę przy odpalaniu dodać gazu czego nie miałem wcześniej. Mechanik twierdzi że nic nie grzebał przy gaźniku tylko zrobił cały układ hamulcowy. Macie pomysły, jakie mogą być przyczyny dużego spalania. Filtr powietrza nowy, świece i przewody nie dawno wymieniane. Aha gaźnik to motorcraft VV |
_________________
|
|
|
|
|
szczepan522
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Jarek
Wiek: 40 Dołączyła: 09 Sie 2009 Posty: 1031 Skąd: .:CB:.
|
Wysłany: 20 Gru 2011, 19:49
|
|
|
przed wymianą 7l a po wymianie ? ja zawsze przy odpalaniu daje trzy pąpnięcia w pedał gazy, nawet gdy odpalam zimą na ssaniu... |
|
|
|
|
kuba87
Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 37 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3353 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 20 Gru 2011, 19:51
|
|
|
no włsnie duzo znaczy ile |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
|
Szpila
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Wojtek
Wiek: 40 Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 130 Skąd: Bardo/Katowice
|
Wysłany: 20 Gru 2011, 19:58
|
|
|
dużo czyli 10, jeszcze ssanie mi nie działa jak wcześniej teraz to dławi na ssaniu i tak jakby go zalewało, przed tem nie miałem nic takiego normalnie na ssaniu chodził bez problemu. |
_________________
|
|
|
|
|
kuba87
Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 37 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3353 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 20 Gru 2011, 20:02
|
|
|
krótko
gaznik masz do dup*
nie musiał nic robic przy gazniku bo wezyk z serwa nie idzie do gaznika tylko kolektora ssacego powinna pomóc czyszczenie i regulacja jesli samemu nie masz pojecia jak to poszukaj jakiegos mechanika który ogarnia gazniki |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
|
Szpila
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Wojtek
Wiek: 40 Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 130 Skąd: Bardo/Katowice
|
Wysłany: 20 Gru 2011, 20:05
|
|
|
kuba87 napisał/a: | krótko
gaznik masz do dup*
nie musiał nic robic przy gazniku bo wezyk z serwa nie idzie do gaznika tylko kolektora ssacego powinna pomóc czyszczenie i regulacja jesli samemu nie masz pojecia jak to poszukaj jakiegos mechanika który ogarnia gazniki |
Nawet jak było wszystko ok? a Ten wężyk to dałbym ręke uciąć że idzie do gaźnika. Właśnie z tym gaźnikiem to nie jest tak łatwo bo byłem u mega specjalistów na śląsku i powiedzieli że nic z tego bo nie ma części do tego i z regeneracji nici a regulować sie nie opłaca na starych |
_________________
|
|
|
|
|
kuba87
Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 37 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3353 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 20 Gru 2011, 20:08
|
|
|
Twój gażnik to o taki o? :
http://imageshack.us/phot.../abcd0020x.jpg/ |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
|
Szpila
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Wojtek
Wiek: 40 Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 130 Skąd: Bardo/Katowice
|
|
|
|
|
kuba87
Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 37 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3353 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 20 Gru 2011, 20:20
|
|
|
chyba takie samo mój ma mixer od gazu załozony wiec moze być niepodobny
jutro zyrkne jak toto wygląda |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
|
szczepan522
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Jarek
Wiek: 40 Dołączyła: 09 Sie 2009 Posty: 1031 Skąd: .:CB:.
|
Wysłany: 20 Gru 2011, 20:54
|
|
|
Szpila napisał/a: | regulować sie nie opłaca | gaźnik VV jest mało podatny na regulacje jak już się spartoli to można szukać innego... 7l to norma na ten gaźnik natomiast 10l to już oznaka zesrania ja bym na allegro szukał drugiego gaźnika... |
|
|
|
|
van
Moderator
Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42 Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 2232 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 20 Gru 2011, 20:59
|
|
|
sprawdź ten wężyk który idzie od gaźnika do serwa czy nie przypchany albo nie przetarty gdzieś
skoro na ssaniu go dławi to go przylewa czyli za dużo dostaje paliwa
albo ten wężyk albo regulacja, możesz coś sam spróbować poczyścić może coś pomoże |
_________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
|
|
|
|
|
Szpila
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Wojtek
Wiek: 40 Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 130 Skąd: Bardo/Katowice
|
Wysłany: 20 Gru 2011, 22:09
|
|
|
szczepan522 napisał/a: | Szpila napisał/a: | regulować sie nie opłaca | gaźnik VV jest mało podatny na regulacje jak już się spartoli to można szukać innego... 7l to norma na ten gaźnik natomiast 10l to już oznaka zesrania ja bym na allegro szukał drugiego gaźnika... |
Tak wiem, tylko że byłem u fachowców od gaźników i tak mi powiedzieli, a ja tam łap nie pcham mam drugi w piwnicy i mógłbym spróbować na nim coś jeszcze, ale nie wiem czy jest sprawny w 100% i czy czasami nie gorszy jak ten co mam
van81
sprawdzę i spróbuje coś podczyścić, ale będę bardziej zmierzał do tego żeby zobaczył to ktoś kto się na tym zna |
_________________
|
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 20 Gru 2011, 22:40
|
|
|
Jak słyszę ze VV jest niepodatny na regulacje to mnie skręca,,, z drugiej strony ciężko o fachowca do niego bo nawet starzy gaźnikowcy przecierają oczy jak widzą "szufladę", a w tym jest sekret tego gaźnika, jak się za mocno będzie otwierać to tam na końcu jest iglica w dyszy, im bardziej się wysunie tym bardziej wiadomo leje,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
kuba87
Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 37 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3353 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 20 Gru 2011, 22:42
|
|
|
JoeMix, a teraz dobrego gaznikowca ze świecą szukać |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 21 Gru 2011, 00:24
|
|
|
i to jest właśnie sedno problemu... Gaźnik jest spoko, ale spece od gaźników niestety już praktyczynie nie istnieją...
Szpila, fajnego zeteca mozna wsadzic zamiast 1.1, a pali porównywalnie |
|
|
|
|
oski981
Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Oskar
Wiek: 32 Dołączył: 07 Kwi 2011 Posty: 126 Skąd: Limanowa
|
Wysłany: 21 Gru 2011, 01:14
|
|
|
Zapłon ustawiony ?, mógł sie posrać , u mnie po wymianie skrzyni się przestawił:-P Nie wiem jakim cudem ale zaczą nie równo chodzić na ssaniu i nie palił na dotyk jak wczesniej , do tego strzelal ogniami z rury Po regulacji wszystko wróciło do normy , na spalanie też to ma wpływ napewno |
_________________ ESCORT MK6 1,8d KOMBI 1994
Była FIESTA MK2 1,4s 1987 RIP 16.01.12 |
|
|
|
|
Szpila
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Wojtek
Wiek: 40 Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 130 Skąd: Bardo/Katowice
|
Wysłany: 21 Gru 2011, 17:30
|
|
|
oski981 napisał/a: | Zapłon ustawiony ?, mógł sie posrać , u mnie po wymianie skrzyni się przestawił:-P Nie wiem jakim cudem ale zaczą nie równo chodzić na ssaniu i nie palił na dotyk jak wczesniej , do tego strzelal ogniami z rury Po regulacji wszystko wróciło do normy , na spalanie też to ma wpływ napewno |
vegetagt wiem, ale narazie mam ograniczony fundusz, w przyszłości wpadnie 1,6 cvh |
_________________
|
|
|
|
|
chathouk
Model: Ford Fiesta Mk2`83
Wersja: C
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Adrian
Wiek: 33 Dołączył: 15 Wrz 2011 Posty: 25 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 25 Lut 2012, 13:03
|
|
|
wlasnie jesli chodzi o spalanie ostatnio robilem takie testy swoja mk2 1.1, i wyszlo wlasnie 10 litrow na setke w miescie :/ i tak jak czytam w roznych tematach wiekszosc osob wskazuje ze to wina gaznika.
Ja mam gaznik ten VV http://eter-mot.abc24.pl/...7377#top_sklepu , byl regulowany i czyszczony w pazdzierniku u gaznikowca poleconego tutaj na forum.
Wyczytalem ze przy tym gazniku maja duzy wplyw na spalanie inne czynniki mechaniczne, a konkretnie chodzi mi o zawory. Czy rozregulowane lub zle wyregulowane tez moga podniesc spalanie o 3 litry na setke?
A i co do zaplonu gosciu jak mi gaznik czyscil i regulowal to zaplon tez ustawil. Auto odpala nawet przy -20 bez zadnego problemu |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 25 Lut 2012, 13:49
|
|
|
Moja też przy -20 paliła bez problemu i też w granicach 10 na setkę w te mrozy mi wychodziło,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 25 Lut 2012, 14:15
|
|
|
chathouk, ja u siebie regulowalem zawory i spalanie bylo bez zmian
A powiedz mi, czy jak zjezdzasz z górki, to zrzucasz na luz czy lecisz na biegu? |
|
|
|
|
|