[MK3] Nie odpala, brak iskry |
Autor |
Wiadomość |
Stunt_Man
Niereformowalny
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/
|
Wysłany: 11 Gru 2011, 15:01 [MK3] Nie odpala, brak iskry
|
|
|
witajcie. jako że o statnio pare razy fiesta zgasła mi podczas jazdy i ponowne odpalenie jej wymagało ruszenia kablem od czujnika położenia. kiedyś wtyczka mi sie tam zepsuła i dorobiłem nową więc pomyślałem że łączenia na kablach mają zły styk i temu właśnie dzieją sie takie cuda.
przed chwilą to rozebrałem i poprawiłem łączenia i niestety ale już wcale nie mam iskry
czujnik sie nie mógł zepsuć no bo jak,
kable też są dobre bo mierzyłem oporność wiązki
a czujnik jaką powinien mieć oporność? i czy ma jakieś znaczenie podłączenie tych dwóch kabli? można je podłączyć odwrotnie? |
|
|
|
 |
Stunt_Man
Niereformowalny
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/
|
Wysłany: 11 Gru 2011, 16:14
|
|
|
dobra. rozwaliłem moje piękne łączenia i izolacje, podłączyłem kable odwrotnie i działa
jeszcze tylko CPP bo troche szarpie jak depne pedał gwałtownie dobrze myśle? |
|
|
|
 |
LeVeL
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Ghia
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Robert
Wiek: 32 Dołączył: 23 Lis 2011 Posty: 77 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 12 Gru 2011, 23:32
|
|
|
wyczyść sobie CPP tak jak w tym linku
http://jackrzec.republika...reanimacja.html
ja tak u siebie zrobiłem i jest git jeszcze silniczek czeka na swoją kolej zaraz po zamontowaniu głowicy i ustawieniu luzu zaworków bo nie słyszę radia przez to klepanie |
|
|
|
 |
Pietrekk
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotrek
Wiek: 33 Dołączył: 03 Sie 2010 Posty: 1240 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 12 Gru 2011, 23:35
|
|
|
Tylko ze Ty masz kosiarke, on ma 1.6 16V w którym CPP wygląda trochę inaczej, więc nie wiem czy czyszczenie tam by dało jakiś skutek i czy dało by się to w ogóle zrobić. |
_________________ BMW e36 touring 325tds 1997 |
|
|
|
 |
madek

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006 Posty: 1755 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 12 Gru 2011, 23:36
|
|
|
LeVeL, ale w zetecu to inaczej wygląda
Stunt_Man, szarpanie w czasie jazdy to zazwyczaj 2 opcje - przepływka albo cpp (zakladajac ze swiece, kable, filtry itp sa ok) |
_________________ była sobie RS`ka... |
|
|
|
 |
Stunt_Man
Niereformowalny
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/
|
Wysłany: 18 Gru 2011, 11:05
|
|
|
problem z szarpaniem występuje tylko przy depnięciu pedału szybciej niż rosną obroty silnika.
i niestety powrtócił problem gaśnięcia
za każdym razem jak zgaśnie musze wyłączyć zapłon i próbować zapalić ponownie
co ciekawe - gaśnie TYLKO podczas przyśpieszania |
|
|
|
 |
vegetagt
Administrator / Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4011 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 18 Gru 2011, 16:32
|
|
|
Stunt_Man, czy mozliwe jest, by cisnienie paliwa było zbyt małe?
Zapalasz go wyłączając i włączając zapłon, bo wtedy wtryski są zamknięte i pompka jest w stanie nabić ciśnienie. Lekko przyspieszysz, bo pompka też nadążą. A jak gwałtownie depniesz to masz spadek i silnik szarpie |
|
|
|
 |
Stunt_Man
Niereformowalny
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/
|
Wysłany: 18 Gru 2011, 16:47
|
|
|
ciśnienie sprawdzane.
silnik przestaje pracować nagle. jakbyś zapłon wyłączył |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.