[MK3] Czy da rade wsadzić jakiś silnik 1.4 16v |
Autor |
Wiadomość |
ciulalla
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: L
Silnik: 1.6i16V/90KM
Wiek: 35 Dołączył: 10 Sie 2011 Posty: 33 Skąd: Pleszew
|
Wysłany: 19 Wrz 2011, 20:35
|
|
|
ok dzięki, myślę że temat już do zamknięcia, jeśli nie będę jeszcze czegoś wiedział będę pytał o to już w poszczególnych tematach. |
_________________
 |
|
|
|
 |
blind227

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Ghia
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Piotr
Wiek: 43 Dołączył: 21 Sty 2011 Posty: 330 Skąd: Wawa/Strubiny
|
Wysłany: 21 Lis 2011, 23:59
|
|
|
Tak zapytam z ciekawości czy dużo jest zabawy z tym silnikiem 1.4 16v one były chyba w focusie i w pumie.
Czy musi być nowa skrzynia itp. ? |
|
|
|
 |
Fordon

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 22 Lis 2011, 00:11
|
|
|
O boze... gdzie jest mod dzialu...
Stary troche wysilku... wsadzic mozna nawer R32 z golfa V, ktore lata w fiescie na forum... dalej czeka sie studiowanie przelozen skrzyn biegow pod 8V i 16V, po czym dochodzisz do elektryki i jestes w czarnej d... bo bez naprade dobrego elektryka nie zrobisz tego co za tym idzie na pana elektryka wydasz spokojnie 1000zl... a gdzie tu silnik, wieszaki dla silnika, oraz materialy eksloatacyjne... wybacz ale polecam opcje szukaj... |
_________________
 |
|
|
|
 |
blind227

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Ghia
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Piotr
Wiek: 43 Dołączył: 21 Sty 2011 Posty: 330 Skąd: Wawa/Strubiny
|
Wysłany: 22 Lis 2011, 00:39
|
|
|
właśnie szukałem z godzinę i nie znalazłem. Chodzi mi o silniki sigma czy ktoś już wkładał do mk3 bo w mk4 chyba 1.25 i 1.4 był seryjnie.
A co o elektryka to się nie musisz martwić |
|
|
|
 |
Fordon

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 22 Lis 2011, 10:22
|
|
|
Jak przerobisz sobie wieszak z mk4 do Mk3 to spoko zakladaj... tyle ze jest to wywarzanie otwartych drzwi... skoro mozna osadzic bezproblemowo 1.6 silvera i masz po problemie bo takowe silniki byly w mk3 fabrycznie... instalacje elektryczne sa bolt on, a skrzynie kupisz spokojnie na szrocie z escorta 16v. |
_________________
 |
|
|
|
 |
blind227

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Ghia
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Piotr
Wiek: 43 Dołączył: 21 Sty 2011 Posty: 330 Skąd: Wawa/Strubiny
|
Wysłany: 22 Lis 2011, 14:26
|
|
|
Pytałem bo tanio mogę kupić mk4 a ze wygląd tej wersji mnie odstrasza to pozostaje zamiana silnika i reszty co się da albo zmienić wygląd mk4 na mk3 bo ta nowsza z 98 roku
Z chęcią bym poczytał o tym jak ktoś bawił się z tym wieszakiem z lewej strony i co udało się przygarnąć z mk4 do mk3 poza kokpitem bo to już wiem że się da chociaż ten z mk3 jest fajniejszy.
Wczoraj z 4 godziny przeglądałem fora i strony i nic ciekawego nie znalazłem na ten temat.
Oczywiste że jak chce szaleć to lepiej wsadzić 1.6 albo więcej.
Tylko takie czasy ze litr paliwa będzie 6 zł kosztować wiec bardziej myślę o 1,25 albo 1.4.
Bo gaz i disel odpadają no chyba ze jakiś mały td coś ala multijet w pandzie. Kobita ma i jak jej pali 4 l na sto to aż mnie ściska.
Na razie mam 1.3 na mono i po mieście przy mojej jeździe pali mi z 11l
Dlatego muszę coś wykombinować bo ten silnik już długo nie pożyje a zamiast remontować wole wsadzić coś młodszego. |
|
|
|
 |
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3108 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 22 Lis 2011, 16:25
|
|
|
blind227 napisał/a: | Pytałem bo tanio mogę kupić mk4 a ze wygląd tej wersji mnie odstrasza to pozostaje zamiana silnika i reszty co się da albo zmienić wygląd mk4 na mk3 bo ta nowsza z 98 roku |
taniej Ciebie wyjdzie przespawać przód mk3 do mk4 jak tak bardzo Ci się ona nie podoba...
nie przypominam sobie żeby ktokolwiek przeszczepiał zeteca-s do mk3 |
_________________ Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
 |
Stunt_Man
Niereformowalny
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/
|
Wysłany: 22 Lis 2011, 19:06
|
|
|
blind227 napisał/a: | Oczywiste że jak chce szaleć to lepiej wsadzić 1.6 albo więcej.
Tylko takie czasy ze litr paliwa będzie 6 zł kosztować wiec bardziej myślę o 1,25 albo 1.4. |
mnie 2.0 w fieście spało 6-8 litra więc nie wiem o czym mowa...
a jak było trzeba to wyprzedało sie wszystko... |
|
|
|
 |
Peedro
Klubowicz

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 36 Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 3057 Skąd: Mystków
|
Wysłany: 22 Lis 2011, 19:25
|
|
|
Stunt_Man napisał/a: | blind227 napisał/a: | Oczywiste że jak chce szaleć to lepiej wsadzić 1.6 albo więcej.
Tylko takie czasy ze litr paliwa będzie 6 zł kosztować wiec bardziej myślę o 1,25 albo 1.4. |
mnie 2.0 w fieście spało 6-8 litra więc nie wiem o czym mowa...
a jak było trzeba to wyprzedało sie wszystko... |
Potwierdzam a jak się chce spokojnie to lekko się gaz muska i spalanie takie jak wyżej |
_________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
Żaba - RIP |
|
|
|
 |
Fordon

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 22 Lis 2011, 20:47
|
|
|
Ale to mozna tlumaczyc ale tania mk4 raczej przemawia bardziej bo niby oszczednosc przy kupnie zestawu na swapa jest bardziej przekonujaca... a w rzeczywistosci mocy malo a spalanie to samo... |
_________________
 |
|
|
|
 |
|