Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Swap 1.3 na 2.0 instalacja
Autor Wiadomość
lukas3482 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 2.0/16V
Imię: Łukasz
Wiek: 33
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 63
Skąd: Chełm
Wysłany: 30 Wrz 2011, 08:49   

Rozrząd był minimalnie przestawiony i świece zostały wymienione
A o co chodzi z pompą paliwa gdy auto stoi przekaźnik ją wyłącza a jak się jedzie to przekaźnik tyka i chodzi pompa
 
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 1 Paź 2011, 17:41   

lukas3482 napisał/a:
a jak się jedzie to przekaźnik tyka i chodzi pompa

po polskiemu błagam...
 
 
lukas3482 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 2.0/16V
Imię: Łukasz
Wiek: 33
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 63
Skąd: Chełm
Wysłany: 4 Paź 2011, 12:02   

Po wymianie silnika pompa paliwa przestała działać, co może być tego przyczyną?
luk-90 doradzał mi wymianę dużego zielonego przekaźnika na zwykły czerwony ale nic to nie dało
 
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 34
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2596
Skąd: Poznań
Wysłany: 4 Paź 2011, 13:55   

ja źle zrozumiałem, wymaina służy temu, aby pompa działała za każdym razem po przekręceniu zapłonu, na zielonym nie działa od razu tylko trzeba odczekać kilka sekund.
Przeczytaj mój temat w okolicach swapa czyli kolo 11-12 strony, konrad tam pisał jak sprawdzić połączenia i masę przy kompie
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
lukas3482 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 2.0/16V
Imię: Łukasz
Wiek: 33
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 63
Skąd: Chełm
Wysłany: 6 Paź 2011, 13:30   

Pompą paliwa zajmę sie innym razem a co z kontrolką ciśnienia oleju mam oryginalna instalkę z fiesty więc dziwie się że na liczniku mi nie pokazuje od ładowania działa
 
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 34
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2596
Skąd: Poznań
Wysłany: 6 Paź 2011, 14:06   

Wiesz co ja radzę odstawić auto do szpeca, bo sam tego nie ogarniesz, na forum jest wszystko co potrzebne, sam korzystałem głownie z tych informacji i wszystko hula jak ta lala, albo masz źle podłączoną elektryke, albo rozpierdzielony cały osprzet, tak czy inaczej nie jestesmy w stanie na odległość stwierdzić co masz gdzie i jak zrobione. Koniec kropka
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
lukas3482 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 2.0/16V
Imię: Łukasz
Wiek: 33
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 63
Skąd: Chełm
Wysłany: 6 Paź 2011, 14:21   

Ok to sam uporam się z problemem
 
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 34
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2596
Skąd: Poznań
Wysłany: 7 Paź 2011, 00:24   

nie zrozum tego źle, ale tak jak i Mi pisano na odległość przez internet to mozna pitolić, a każdy problem jest inny i inne jest jego rozwiązanie. Dla mnie to wyciągasz całą wiązkę, szukasz książki ze schematami i sprawdzasz miernikiem połączenia, dalej sprawdzasz czy na pewno masz prawidłowo podłączoną wiązkę silnikową z kabinową, następnie pozostaje osprzęt silnika który też trzeba wtedy pomierzyć (czujniki itd) i nie ma bata, żeby wtedy nie znaleźć przyczyny
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
lukas3482 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 2.0/16V
Imię: Łukasz
Wiek: 33
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 63
Skąd: Chełm
Wysłany: 25 Gru 2011, 20:02   

Fotka przed swapem:

I po:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.