[MK3] Swap 1.3 na 2.0 instalacja |
Autor |
Wiadomość |
lukas3482
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 2.0/16V
Imię: Łukasz
Wiek: 33 Dołączył: 20 Wrz 2010 Posty: 63 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 30 Wrz 2011, 08:49
|
|
|
Rozrząd był minimalnie przestawiony i świece zostały wymienione
A o co chodzi z pompą paliwa gdy auto stoi przekaźnik ją wyłącza a jak się jedzie to przekaźnik tyka i chodzi pompa |
|
|
|
 |
Stunt_Man
Niereformowalny
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/
|
Wysłany: 1 Paź 2011, 17:41
|
|
|
lukas3482 napisał/a: | a jak się jedzie to przekaźnik tyka i chodzi pompa |
po polskiemu błagam... |
|
|
|
 |
lukas3482
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 2.0/16V
Imię: Łukasz
Wiek: 33 Dołączył: 20 Wrz 2010 Posty: 63 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 4 Paź 2011, 12:02
|
|
|
Po wymianie silnika pompa paliwa przestała działać, co może być tego przyczyną?
luk-90 doradzał mi wymianę dużego zielonego przekaźnika na zwykły czerwony ale nic to nie dało |
|
|
|
 |
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 34 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2596 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 4 Paź 2011, 13:55
|
|
|
ja źle zrozumiałem, wymaina służy temu, aby pompa działała za każdym razem po przekręceniu zapłonu, na zielonym nie działa od razu tylko trzeba odczekać kilka sekund.
Przeczytaj mój temat w okolicach swapa czyli kolo 11-12 strony, konrad tam pisał jak sprawdzić połączenia i masę przy kompie |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
 |
lukas3482
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 2.0/16V
Imię: Łukasz
Wiek: 33 Dołączył: 20 Wrz 2010 Posty: 63 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 6 Paź 2011, 13:30
|
|
|
Pompą paliwa zajmę sie innym razem a co z kontrolką ciśnienia oleju mam oryginalna instalkę z fiesty więc dziwie się że na liczniku mi nie pokazuje od ładowania działa |
|
|
|
 |
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 34 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2596 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 6 Paź 2011, 14:06
|
|
|
Wiesz co ja radzę odstawić auto do szpeca, bo sam tego nie ogarniesz, na forum jest wszystko co potrzebne, sam korzystałem głownie z tych informacji i wszystko hula jak ta lala, albo masz źle podłączoną elektryke, albo rozpierdzielony cały osprzet, tak czy inaczej nie jestesmy w stanie na odległość stwierdzić co masz gdzie i jak zrobione. Koniec kropka |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
 |
lukas3482
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 2.0/16V
Imię: Łukasz
Wiek: 33 Dołączył: 20 Wrz 2010 Posty: 63 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 6 Paź 2011, 14:21
|
|
|
Ok to sam uporam się z problemem |
|
|
|
 |
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 34 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2596 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 7 Paź 2011, 00:24
|
|
|
nie zrozum tego źle, ale tak jak i Mi pisano na odległość przez internet to mozna pitolić, a każdy problem jest inny i inne jest jego rozwiązanie. Dla mnie to wyciągasz całą wiązkę, szukasz książki ze schematami i sprawdzasz miernikiem połączenia, dalej sprawdzasz czy na pewno masz prawidłowo podłączoną wiązkę silnikową z kabinową, następnie pozostaje osprzęt silnika który też trzeba wtedy pomierzyć (czujniki itd) i nie ma bata, żeby wtedy nie znaleźć przyczyny |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
 |
lukas3482
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 2.0/16V
Imię: Łukasz
Wiek: 33 Dołączył: 20 Wrz 2010 Posty: 63 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 25 Gru 2011, 20:02
|
|
|
Fotka przed swapem:
I po:
 |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.