Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

fiesta '90 1.1i obrotomierz
Autor Wiadomość
Toshio 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 45
Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 34
Skąd: Poznań
Wysłany: 1 Wrz 2007, 17:26   

Skacze, ale ledwo widać. Zobaczę, może też to oleje. Ale zauważyłem, że jak mam włączony kierunek i zaciągnięty ręczny to kontrolki od hamulca przygasają delikatnie.Może to kwestia złej masy?
 
 
amokk
[Usunięty]

Wysłany: 1 Wrz 2007, 18:21   

Toshio napisał/a:
Przy włączonych kierunkach delikatnie, prawie niezauważalnie podskakuje wskazówka obrotów

Ja miałem fabryczną instalację pod obrotomierz i nic mi nie podskakuje :)
 
 
Toshio 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 45
Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 34
Skąd: Poznań
Wysłany: 1 Wrz 2007, 18:26   

Fabryczna a samoróbka to dwie różne kwestie.
 
 
newman 

Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: C
Silnik: 1.4/73KM
Dołączył: 30 Paź 2007
Posty: 19
Skąd: Lubin
Wysłany: 9 Lut 2008, 11:46   

a co jesli mam gaznik? i wtyczka edisa lezy bezuzytecznie?(wczesniej byl 1.1i) to do czego mam sie podpiac, bo przeczytalem 3 strony tematu i zgupialem, albo kiepsko u mnie w czytaniu ze zrozumieniem, jesli sie znajdzie ktos kto moglby mi odpowiuedziec na to pytanko, to z gory dziekuje
 
 
sebadelta 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Wiek: 45
Dołączył: 13 Mar 2008
Posty: 29
Skąd: radom
Wysłany: 26 Mar 2008, 10:24   

witam ja zalozylem zegary od mk4 do mk3 z obrotkiem i niby pin 10 mam na obrotek ale podpinam i nie dziala mi obrotek więc co moze być nie tak zmostkowalem kostke i dzialan ale zamalo wskazuje
 
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 34
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 3 Wrz 2009, 17:54   

Witam, zakupiłem licznik z oznaczeniem V, jednak nie miałem instalacji obrotka, więc pociągnołem kabel z EDIS'a do pinu 10 i wszystko gra jak należy. Jak zwykle forum pomoze, forum doradzi, forum nigdy nas nie zdradzi :P
 
 
drjanusz 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 62
Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 923
Skąd: Poznań
Wysłany: 3 Wrz 2009, 21:54   

Luk-90 Boś Ty bystra bestyjka jest :-P
A tak na poważnie na naszym forum można wspólnymi siłami dużo zdziałać :ok: No może oprócz znalezienia przyczyny falujących wolnych w mojej mk4 :hahaha:
_________________
Było XR3i
Była Fiesta 1,1i
Fiestynka 1,3...skasowana :((
Zagościł mkV Essi 1.6 Już ni ma.
A teraz Fiesta 2x mkIV 1,3 Endura
W stajni pojawił się Mondeo 1,6 mk1
kolejna zmiana Fokus Kombi 1.6
 
 
 
KAMIL82 

Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Kamil
Wiek: 42
Dołączył: 04 Wrz 2009
Posty: 31
Skąd: Wrocław
Wysłany: 17 Lis 2009, 22:47   

koledzy a ja mam oryginalna instalację pod obrotomierz i przy kierunkowskazie właczonym tez troszke drga wskazówka i podnosi sie lekko.juz nie mam zdrowia działa w miare i nie ma co narzekac..
_________________
Fiesta 1.1i 89r.Wnetrze MK3,5 (2xAir-bag,elektryczne szyby,welur,centalny zamek)
 
 
dominon 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Fun
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Dominik
Wiek: 33
Dołączył: 10 Wrz 2011
Posty: 3
Skąd: Łódź
Wysłany: 10 Wrz 2011, 22:54   

sabadelta napisał/a:
witam ja zalozylem zegary od mk4 do mk3 z obrotkiem i niby pin 10 mam na obrotek ale podpinam i nie dziala mi obrotek więc co moze być nie tak zmostkowalem kostke i dzialan ale zamalo wskazuje


sabadelta Jeżeli wskazuje za mało obrotów (1/2 obrotów lub trochę mniej) to musisz się podłączyć do przewodów sterujących cewkami zapłonowymi wychodzących z EDIS'a. Sprawdź w opisie pinów do swojego EDIS'a ale powinny to być któreś przewody po drugiej stronie od "zielonego" (jak byś nie mógł znaleźć to daj znać to wrzucę foto jak to u mnie wygląda). Również zrobiłem taki manewr gdyż z "zielonego kabelka" impulsy są dwa razy rzadsze niż wymaga tego obrotomierz.

Oczywiście same przewody nie wystarczą bo byś zakłócił pracę modułu zapłonowego gdybyś je zmostkował. Dlatego napiszę krok po kroku co trzeba zrobić:

- Potrzebujesz dwie diody prostownicze obojętnie jaki typ. U mnie siedzą 1N5062 ale wystarczą też 1N4007 lub podobne;

- Szykujesz 3 przewody, dwa krótkie ok 10-13cm i jeden długi tak ~100cm, średnica od 1,5mm;

- Potem jeszcze tylko kilka rurek termokurczliwych, lutownica z cyną a także 3 - 4złączek do przewodów (takich jak na foto), kombinerki lub szczypce i kilka opasek zaciskowych (żeby było porządnie zrobione);



- Teraz połączenie wszystkiego w całość. Lutujesz najpierw dwie diody razem w niewielkim odstępie (żeby każda miała osobną rurkę termokurczliwą) potem dolutowujesz przewody możliwie blisko diod. Wszystko wg. schematu:
Kod:
                          ______ _           
krótszy przewód__________|      | |_______
                         |______|_|       |
                          ______ _        |--------------dłuższy przewód
krótszy przewód__________|      | |_______|
                         |______|_|



Zwróć uwagę na paski na diodach, po przylutowaniu przewodów załóż rurki termokurczliwe po jednej na każdą diodę z przewodem i jedną większą na całość. W razie potrzeby zaciśnij ostatnią opaskami na końcach aby wszystko wytrzymało warunki atmosferyczne.

Krótkie przewody idą do przewodów sterujących cewkami (łączysz za pomocą złączek pokazanych wyżej), dłuższy przewód do pinu obrotomierza przeciągasz przy lince od prędkościomierza, diody w rurkach przypinasz opaskami do najbliższej wiązki żeby nic nie latało. Dołączenie przewodu do wtyczki pozostawiam już każdemu indywidualnie.
_________________
Problemy nie istnieją tylko sprawy wymagające rozwiązania.
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12076
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 10 Wrz 2011, 23:23   

dominon, podłączyłeś i działa, czy teorie wysnułeś - kiedyś tak kazałem komuś podłączyć i powiedział ze nie działa :(
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
dominon 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Fun
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Dominik
Wiek: 33
Dołączył: 10 Wrz 2011
Posty: 3
Skąd: Łódź
Wysłany: 10 Wrz 2011, 23:42   

JoeMix napisał/a:
dominon, podłączyłeś i działa, czy teorie wysnułeś - kiedyś tak kazałem komuś podłączyć i powiedział ze nie działa :(


Podłączyłem i działa. Jutro sprawdzę jakie mam oznaczenia na zegarach i zrobię foto gdzie i co wpiąłem w EDIS'a. Z samego zielonego przewodu miałem zaniżone o połowę obroty.
_________________
Problemy nie istnieją tylko sprawy wymagające rozwiązania.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Regulamin Forum Fiesta Klub Polska
Ważne-przeczytaj koniecznie!
Rasta Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 22 Lut 2006, 23:34
Rasta
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Polityka cookies na stronie i forum Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 24 Mar 2013, 16:04
trzeci
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: FOTA & Fiesta Klub Polska
sowa Firmy współpracujące z FKP 0 10 Lis 2009, 21:54
sowa


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.