Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Linka zamka.
Autor Wiadomość
Docio 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Zbyszek
Wiek: 61
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 125
Skąd: Warszawa
Wysłany: 29 Sie 2011, 07:22   [MK3] Linka zamka.

Problem prozaiczny. Z dnia na dzień (ostatnio ogarnęła mnie plaga takich przypadków) stało się tak, że mogę wyrwać wewnętrzną klamkę z drzwi a i tak zamek się nie otworzy. Z zewnątrz wszystko działa bez zarzutu, zarówno z klucza jak i klamki zewnętrznej.
Zdjąłem boczek, popatrzyłem i mimo wszystko podczas próby otwarcia od wewnątrz wodzik porusza się lecz bardzo mało. Podejrzewam, że wyciągnęła się lub naciągnęła sama linka w pancerzu. Nie byłoby problemem ją wymienić ale tu spotkałem problem i stąd moje pytanie nim użyję brutalnej siły.
Linka wchodząc w obudowę zamka jest oprawiona w taki bardzo sztywny plastik. Czy ten plastik można w ogóle wyjąć "technicznie", czy tylko siłowo, czy też w ogóle nie można? Moje dotychczasowe próby spełzły na niczym i wolę zapytać nim zniszczę zamek dokumentnie.

Użyłem siły i rozumu. Można wyjąć ten plastik a tym samym całą linkę z klamką. Pozostałe dwie blokady to nie problem przy tym plastiku.
 
 
drjanusz 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 62
Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 923
Skąd: Poznań
Wysłany: 30 Sie 2011, 16:34   

Docio, O ten biały plastik Ci chodzi?



A nie prościej coś podłożyć(wydłużyć pancerz)?
A w ogóle jesteś pewien że linka za długa a nie mechanizm uszkodzony? :fox:
_________________
Było XR3i
Była Fiesta 1,1i
Fiestynka 1,3...skasowana :((
Zagościł mkV Essi 1.6 Już ni ma.
A teraz Fiesta 2x mkIV 1,3 Endura
W stajni pojawił się Mondeo 1,6 mk1
kolejna zmiana Fokus Kombi 1.6
 
 
 
Docio 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Zbyszek
Wiek: 61
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 125
Skąd: Warszawa
Wysłany: 30 Sie 2011, 17:36   

Tak, o ten zbieżny w obudowie na samej górze, czyli usztywnienie pancerza.
Zamek otwiera się bez problemu z klamki zewnętrznej i klucza. Już jakiś czas temu pojawił się ten problem ale jakoś otwierało się, teraz skończyło się to jakoś.
Moja pierwsza myśl była o podłożeniu podkładki sprężystej lub nawet kilku. Niestety rant jest bardzo mały. Mam stary zamek z dobrą linką, znaczy już samą linkę z klamką. :) Jutro wymienię, dziś nie było kiedy. No chyba, że po 18 wyjdę...z futrzakiem.
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12077
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 30 Sie 2011, 19:14   

Tak, go go dobrze przyciśniesz to wyskoczy,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Ustawienia centralnego zamka w MK6 - FAQ
Parzych Porady eksploatacyjne 1 25 Kwi 2016, 23:19
slawomirro
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.