[MK4/5] zegarek, termometr, voltomierz, |
Autor |
Wiadomość |
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3110 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 21 Sie 2011, 22:06
|
|
|
to może jako podtrzymanie napięcia na procku w stanie wstrzymania wystarczy bateria w pastylce i wtedy całe zasilanie może być na linii 12V po zapłonie |
_________________ Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
 |
zimzia

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Fun
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 36 Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 198 Skąd: Polska
|
Wysłany: 22 Sie 2011, 14:04
|
|
|
Nie bateria jest nie potrzebna bo co ma być przechowane w pamięci procka jest zapisane w pamięci nie ulotnej, bateria to tylko do podtrzymania zegarka. |
_________________ ZimZia |
|
|
|
 |
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3110 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 22 Sie 2011, 16:22
|
|
|
przy braku zapłonu na wyświetlaczu są wyświetlane jakiś informacje? bo jeśli nie to moim zdaniem można zrobić dwie linie zasilające i bez zapłonu zasilać tylko uP dla podtrzymania godziny, a to da razem ze stabem ~10mA (stab ~5mA, procek ~5mA)
Mam dla Ciebie jeszcze kilka informacji odnośnie spalania, daj znać kiedy na gg Ciebie złapie. |
_________________ Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 45 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12086 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 22 Sie 2011, 16:23
|
|
|
Bateryjkę opracujcie,,, przynajmniej będzie odporne na odłączenia akusa,,, a bateryjka lata wytrzyma,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
zimzia

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Fun
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 36 Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 198 Skąd: Polska
|
Wysłany: 22 Sie 2011, 20:01
|
|
|
Gdy zapłon jest wyłączony to wyświetlacz też jest wyłączony, ale gdy się wciśnie przycisk to na 5 sekund wyświetla się data i godzina żeby nie włączać zapłonu i podtrzymywana jest pamięć ostatniej przejechanej trasy. jak pisałem wyżej bateria do podtrzymywania procka jest nie potrzebna bo dane z konfiguracji zapisuje w pamięci nie ulotnej i po odłączeniu zasilania nie zostaną skasowane.
Pierwsza wersja która jest umieszczona na 1 stronie była podłączona cały czas do zasilania i wyświetlacz był włączony bo robił za diodę od alarmu i w takiej konfiguracji pobierał ponad 100[mA] i rano bez problemu auto odpalałem. |
_________________ ZimZia |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 45 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12086 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 22 Sie 2011, 20:35
|
|
|
zimzia napisał/a: | bateria do podtrzymywania procka jest nie potrzebna bo dane z konfiguracji zapisuje w pamięci nie ulotnej i po odłączeniu zasilania nie zostaną skasowane | Bateryjkę do zegarka,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3110 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 22 Sie 2011, 21:04
|
|
|
Joe, zegarek realizuje mikroprocesor, jako jeden z podprogramów. |
_________________ Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 45 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12086 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 22 Sie 2011, 21:06
|
|
|
A nie da się wgryźć w projekt zewnętrznego zegara CMOS? tak jak się to zazwyczaj robi? |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
zimzia

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Fun
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 36 Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 198 Skąd: Polska
|
Wysłany: 22 Sie 2011, 21:17
|
|
|
Zegarek jest osobnym elementem DS1307 |
_________________ ZimZia |
|
|
|
 |
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3110 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 22 Sie 2011, 21:59
|
|
|
zimzia napisał/a: | Zegarek jest osobnym elementem DS1307 |
hyh tom wyskoczył
to jaki problem podtrzymywać samego ds'a, który prawie nic nie ciągnie... |
_________________ Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
 |
zimzia

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Fun
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 36 Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 198 Skąd: Polska
|
Wysłany: 22 Sie 2011, 22:24
|
|
|
A czy ktoś mówił że to problem Podstawka z baterią była złożona jako pierwsza ale nie ma jej na zdjęciach jest to osobna płytka z przewodem którą można umieści np. w schowku żeby był szybki dostęp bez konieczności rozbierania pół samochodu. |
_________________ ZimZia |
|
|
|
 |
Waldek345
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.8i16V/130KM
Dołączył: 24 Sie 2011 Posty: 1 Skąd: Jasło
|
Wysłany: 24 Sie 2011, 00:30
|
|
|
Marcin, Czesc. mam forda pume 99r i chce zapytac czy jest obcja zeby mi tez taki zegarek zrobic z tymi bajerami bo mi sie bardzo podoba odpisz tak czy nie bo jak nie to bede szukal cos innego bo chce miec termometr. dzieki:) |
_________________ Waldak |
|
|
|
 |
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3110 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 24 Sie 2011, 07:51
|
|
|
tak |
_________________ Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
 |
zimzia

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Fun
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 36 Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 198 Skąd: Polska
|
Wysłany: 29 Sie 2011, 20:34
|
|
|
Zmieniłem stabilizator i pobór prądu w stanie spoczynku z 24[mA] spadł do 13[mA], teraz powinno być już OK. |
_________________ ZimZia |
|
|
|
 |
Puff
Forumowy Maruda

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 38 Dołączył: 22 Cze 2008 Posty: 5740 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 29 Sie 2011, 20:49
|
|
|
zimzia - |
_________________ "Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."
Wierny osiołek pochłania jedynie
|
|
|
|
 |
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3110 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 29 Sie 2011, 20:51
|
|
|
to jakiś lipny był tamten stab, teraz to luzik |
_________________ Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
 |
zabka35i

Model: Ford Fiesta Mk5`01
Wersja: Family
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Damian
Wiek: 38 Dołączył: 05 Sty 2011 Posty: 558 Skąd: Myślenice
|
Wysłany: 15 Wrz 2011, 17:21
|
|
|
Jak tam postępy? |
|
|
|
 |
zimzia

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Fun
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 36 Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 198 Skąd: Polska
|
Wysłany: 18 Wrz 2011, 21:57
|
|
|
W dalszym ciągu testuje na chwile obecną wszystko ok. Musze jeszcze pociągnąć nową instalacje do halogenów żeby można ich użyć do doświetlania zakrętów. |
_________________ ZimZia |
|
|
|
 |
zabka35i

Model: Ford Fiesta Mk5`01
Wersja: Family
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Damian
Wiek: 38 Dołączył: 05 Sty 2011 Posty: 558 Skąd: Myślenice
|
Wysłany: 21 Wrz 2011, 12:56
|
|
|
no to elegancko czekamy na dalsze postępy i relacje. |
|
|
|
 |
zabka35i

Model: Ford Fiesta Mk5`01
Wersja: Family
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Damian
Wiek: 38 Dołączył: 05 Sty 2011 Posty: 558 Skąd: Myślenice
|
Wysłany: 11 Paź 2011, 18:20
|
|
|
Mam pytanie kiedy będzie można liczyć na rozpoczęcie produkcji i zakup ? |
|
|
|
 |
|