[MK4/5] zegarek, termometr, voltomierz, |
Autor |
Wiadomość |
mk4_driver

Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Fun
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Grześ
Wiek: 33 Dołączył: 10 Lut 2010 Posty: 109 Skąd: Bielsko-Biała
|
|
|
|
 |
Puff
Forumowy Maruda

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 38 Dołączył: 22 Cze 2008 Posty: 5740 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 30 Lip 2011, 15:03
|
|
|
Jak miałaby działać detekcja skręcenia kół? |
_________________ "Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."
Wierny osiołek pochłania jedynie
|
|
|
|
 |
DemptD
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Trend
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Jacek
Wiek: 35 Dołączył: 11 Lis 2007 Posty: 2231 Skąd: Piekary Śląskie
|
Wysłany: 30 Lip 2011, 16:04
|
|
|
obstawiam, że to będzie opcja kierunkowskazowa |
_________________ ...you're right your car is better, but it doesn't have a soul...
Czerwono-czarna® |
|
|
|
 |
zimzia

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Fun
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 36 Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 198 Skąd: Polska
|
Wysłany: 30 Lip 2011, 19:34
|
|
|
Tak sterowane będzie kierunkowskazami i będą się załączać do 40 km/h. |
_________________ ZimZia |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 45 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12086 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 30 Lip 2011, 21:22
|
|
|
Komplikujecie rzeczy proste,,, światła i doświetlanie to się robi na STAG2 za parę złotych z Allegro i jeszcze części zostają |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
zabka35i

Model: Ford Fiesta Mk5`01
Wersja: Family
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Damian
Wiek: 38 Dołączył: 05 Sty 2011 Posty: 558 Skąd: Myślenice
|
Wysłany: 30 Lip 2011, 21:58
|
|
|
A kiedy można będzie się spodziewać gotowych urządzeń? Bo trochę jestem niecierpliwy i chciałbym już je mieć u siebie. |
|
|
|
 |
mk4_driver

Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Fun
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Grześ
Wiek: 33 Dołączył: 10 Lut 2010 Posty: 109 Skąd: Bielsko-Biała
|
|
|
|
 |
Dominis
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.4/73KM
Imię: Dominik
Wiek: 33 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 23 Skąd: Oświęcim
|
Wysłany: 31 Lip 2011, 16:24
|
|
|
mk4_driver, mała poprawka, ja będę pierwszy jak zaczną myśleć o takim cacku do mk3;)) czyli masz zaszczytne pierwsze miejsce do testowania:D |
|
|
|
 |
szoutek
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Family
Silnik: 1.3/66KM
Imię: Adrian
Wiek: 33 Dołączył: 26 Lip 2011 Posty: 16 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 31 Lip 2011, 19:27
|
|
|
Ja też byłbym chętny na takie cacko |
|
|
|
 |
DemptD
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Trend
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Jacek
Wiek: 35 Dołączył: 11 Lis 2007 Posty: 2231 Skąd: Piekary Śląskie
|
Wysłany: 1 Sie 2011, 09:08
|
|
|
a może dacie mu w spokoju dokończyć to co robi?.. |
_________________ ...you're right your car is better, but it doesn't have a soul...
Czerwono-czarna® |
|
|
|
 |
zabka35i

Model: Ford Fiesta Mk5`01
Wersja: Family
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Damian
Wiek: 38 Dołączył: 05 Sty 2011 Posty: 558 Skąd: Myślenice
|
Wysłany: 2 Sie 2011, 20:54
|
|
|
mk4_driver z tym kto był pierwszy to bym przeczytał dokładnie cały temat kolego
ale najważniejsze by projekt wyszedł i mozna było to cacko wcześniej czy póxniej kupic. |
|
|
|
 |
zimzia

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Fun
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 36 Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 198 Skąd: Polska
|
Wysłany: 2 Sie 2011, 21:39
|
|
|
Nie ma znaczenia kto był pierwszy kto 2, jeśli urządzenie przejdzie testy to czym więcej chętnych tym lepiej. Musicie okazać cierpliwość teraz jestem w trakcie remontu, ale gdy tylko znajdę wolny czas to poświęcam go na to ustrojstwo elektronika to jest tylko moje hobby i cały czas się uczę. |
_________________ ZimZia |
|
|
|
 |
zimzia

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Fun
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 36 Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 198 Skąd: Polska
|
Wysłany: 7 Sie 2011, 21:47
|
|
|
Żeby nie było że nić nie robię :p kilka zdjęcia dla zainteresowanych, prawdopodobnie tak będzie wyglądać komputerek i będzie zamknięty w takiej obudowie jak na zdjęciach. Został mi jeszcze do napisania program i testy testy i testy
 |
_________________ ZimZia |
|
|
|
 |
DziDzia
vel DziaDzia


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 39 Dołączyła: 27 Lip 2005 Posty: 4172 Skąd: :: DDG ::
|
|
|
|
 |
zimzia

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Fun
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 36 Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 198 Skąd: Polska
|
Wysłany: 21 Sie 2011, 12:50
|
|
|
Chyba jestem już blisko końca, co mi się udało umieścić w komputerze i sprawdzić:
- prędkościomierz -sprawdzone
- prędkość maksymalna na przejechanym odcinku, -sprawdzone
- prędkość średnia na przejechanym odcinku -sprawdzone
- licznik km -sprawdzone
- automatyczne włączanie świateł, można wyłączyć w ustawieniach, gdy wyłączone po odpaleniu samochodu wyświetla się napis "Włącz światła" + sygnał dźwiękowy -sprawdzone
- doświetlanie zakrętów halogenami, można wyłączyć w ustawieniach -sprawdzone w 50% (powinny się wyłączać po przekroczeniu 40km/h i nie włączać powyżej tej prędkości)
- temperatura w wewnątrz i zewnątrz -sprawdzone
- informacja o gołoledzi gdy temp na zewnątrz +3C, wyświetla się napis przy włączeniu urządzenia + sygnał dźwiękowy, również można wyłączyć, dodatkowo na wyświetlaczu wyświetla się gwiazdka -sprawdzone
- woltomierz -sprawdzone
- dźwięk klawiszy włącz/wyłącz -sprawdzone
- zegarek -sprawdzone
-data wyświetlana po naciśnięciu przycisku wyświetla się przez kilka sekund -sprawdzone
- spalanie chwilowe -sprawdzone do końca nie przetestowane, przy 90km/h na 5 biegu pokazywało 6-6,5 l/100km
- spalanie średnie -sprawdzone
- pamięć przejechanej ostatnio trasy -sprawdzone, zerowanie w ustawieniach
Pobór prądu w czasie czuwania 30[mA]
W ustawieniach wprowadza się potrzebne informacje, prędkość i licznik km kalibruje się, jedyne co trzeba znać to stałą wtrysku w l/s.
Więc urządzeni można przystosować do każdego pojazdu zasilanego benzyną i czterema wtryskiwaczami. |
_________________ ZimZia |
|
|
|
 |
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3110 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 21 Sie 2011, 12:59
|
|
|
szkoda, że ja dalej nie mam za bardzo czasu żeby Ci pomóc w projekcie w razie w oferuje się przy produkcji masowej. |
_________________ Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
 |
zabka35i

Model: Ford Fiesta Mk5`01
Wersja: Family
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Damian
Wiek: 38 Dołączył: 05 Sty 2011 Posty: 558 Skąd: Myślenice
|
Wysłany: 21 Sie 2011, 13:04
|
|
|
to wszystko jest bardzo obiecujace, czekac tylko jak będę mógłbyc szczęśliwym posiadaczem tego w samochodzie |
|
|
|
 |
Puff
Forumowy Maruda

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 38 Dołączył: 22 Cze 2008 Posty: 5740 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 21 Sie 2011, 21:14
|
|
|
Ogólnie szacun, tylko ten pobór prądu w trybie czuwania... 30mA to jednak sporo... |
_________________ "Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."
Wierny osiołek pochłania jedynie
|
|
|
|
 |
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3110 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 21 Sie 2011, 21:26
|
|
|
Pufcio napisał/a: | tylko ten pobór prądu w trybie czuwania... 30mA to jednak sporo... |
hmmm... tak patrząc po nocie atmegi to ona w uśpieniu powinna sporo poniżej 1mA żreć, a przy nie wyciąganiu z niej prądu z portów i/o to powinna się mieścić w 15mA, resztę pewnie wciągają pozostałe układy, które przy braku zapłonu mogłyby być odcięte od zasilania. |
_________________ Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
 |
zimzia

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Fun
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 36 Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 198 Skąd: Polska
|
Wysłany: 21 Sie 2011, 21:41
|
|
|
Tak wiem że to trochę sporo ale przy zmieszaniu napięcia za pomocą stabilizator mniej nie będzie a dokładnie jest to 24[mA]. Sam na chwile obecna zasilanie mam podawane po przekręceniu kluczyka. |
_________________ ZimZia |
|
|
|
 |
|