Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] spręzyny Wietec a KW a Eibach
Autor Wiadomość
Piter 
Ninja TEAM




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 3843
Skąd: Wrocław
Wysłany: 19 Lip 2011, 00:59   [MK3] spręzyny Wietec a KW a Eibach

Jak będzie różnica między sprężynami Eibach RS , niebieskimi KW Tuning a Wietec ?

Katalogowo Eibach to -35, KW Tuning -60 i Wietec -60
ale które są najtwardsze w praktyce?

Z przodu pod silnikiem N7a mam Eibach RS i nie mogę posadzić Curvy niżej, ale mogło by być jeszcze nieco twardziej.
Czy teoretycznie niższy ale twardszy KW lub Wietec posadzi ja jeszcze niżej? czy tylko utwardzi a nie ugnie się bardziej pod ciężarem rs2k?
Z tyłu pod KW mam ok, więc na Wietec-ach będzie pewnie podobnie.
_________________
MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA :V:
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 
 
 
madek 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 1755
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 19 Lip 2011, 08:41   

Piter napisał/a:
ale które są najtwardsze w praktyce?

Nie polecam Weiteców, jak dla mnie to są bardziej tuningowe sprężyny niż sportowe, i słabo wybierają.

Lepsze połączenie do sportu to chyba Eibach + dobry amor. Wtedy wcale nie musi być nisko żeby było sztywno :)
_________________
była sobie RS`ka...
 
 
Piter 
Ninja TEAM




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 3843
Skąd: Wrocław
Wysłany: 19 Lip 2011, 11:09   

No właśnie ja nie chce niżej tylko trochę twardziej zwłaszcza z przodu więc stąd pytanie o różnicę między nimi.
_________________
MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA :V:
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 
 
 
Marek 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 493
Skąd: Gliwice
Wysłany: 19 Lip 2011, 11:11   

madek napisał/a:
Piter napisał/a:
ale które są najtwardsze w praktyce?

Nie polecam Weiteców, jak dla mnie to są bardziej tuningowe sprężyny niż sportowe, i słabo wybierają.

Lepsze połączenie do sportu to chyba Eibach + dobry amor. Wtedy wcale nie musi być nisko żeby było sztywno :)


Pewnie dlatego że sprężyny nie wybierają, zainwestuj w dobry amor... Koni, Bilstein itd a pogadamy ;)

Piter Na Weitecu powinno być twardziej, Eibach jest bardzo miękki.
_________________
 
 
 
madek 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 1755
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 19 Lip 2011, 12:44   

Marek napisał/a:
Pewnie dlatego że sprężyny nie wybierają, zainwestuj w dobry amor... Koni, Bilstein itd a pogadamy

Miałem je na GT Cupline z przodu i Koni Sport z tyłu. Obecny zestaw (niebieski Eibach + seryjne amory) działa o niebo lepiej. Na tamtym zawias nie wyrabiał na większych wybojach i samochód odbijał się jak piłka...
_________________
była sobie RS`ka...
 
 
Nikuś 


Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Family
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 35
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 672
Skąd: Rz
Wysłany: 19 Lip 2011, 13:03   

madek, ja mam zawias Weiteca, i na wybojach idzie sobie zęby połamać - chociaż przyznaję że Weitec jest stosunkowo komfortowym zawiasem w porównaniem do innych zestawów. Miałem seryjne amory +springi powertecha i było o wiele twardziej, ale nie powiem że lepiej, bo to już kwestia gustu.
 
 
 
mmbu 

Model: Ford Fiesta Mk5`01
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 327
Skąd: WF
Wysłany: 21 Lip 2011, 20:10   

Jak dla mnie weitec to tragedia. Dwa kpl przerobiłem w escorcie. Jeden używka ale w db stanie po 5k z -35 zrobiło się -60 i seryjne amorki się wylały. Drugi kpl nówki z amorkami gaz-olej kyb i tu postęp 10k i -70 i amorki wylane. Zmieniłem na KW -35 i amorki gaz-olej kyb i zaskoczenie- samochód faktycznie obniżył się -35 i dało się jeździć "szybko" po polskich drogach. Było sztywno, na zakrętach się nie przeginał, ale nierówności wybierał chyba lepiej niż na serii. W tej chwili w fiescie mam czarne H&R i jest bardzo twardo i nierówności też nieźle wybiera, ale do KW , to trochę brakuje
_________________
jak ktoś się p... urodził, to skowronkiem nie umrze

Umiesz liczyć? Licz na siebie...

Moje Allegro
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.