[MK3] Vanowy bakłażan czyli dawna śliwka w kolorze czarnym |
Autor |
Wiadomość |
van
Moderator
Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 43 Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 2232 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 14 Mar 2011, 10:11
|
|
|
hubi_2006 napisał/a: | kapsle do tych alu masz | niestety nie a przydały by się
Fordon napisał/a: | jakie ET jest tych felg | dość spore bo ET 40, tylne opony 195 trą mi o amortyzator, trzeba by jakąś węższą oponę. Chętnie zamienię to Toyo w b.dobrym stanie na jakieś węższe w podobnym stanie.
gleba dobra jest ale zaraz mi żona coś pourywa
[ Dodano: Wto Mar 22, 2011 18:42 ]
rozkręciłem bębny żęby zobaczyć co z tym ręcznym.....linka urwana i stojąca. Jutro nowa, przy okazji konserwacja nadkoli, odnowienie bębnów itp.
[ Dodano: Sro Mar 23, 2011 19:14 ]
sprawca całego zamieszania:
Dwa dni roboty. Wczoraj rozkręciłem bębny a robiłem to pierwszy raz w życiu, nie wiedziałem jak odkręcić śrubę tą 30. Ale klucz + długa przedłużka i jakoś poszło, ściągniecie bębnów też nie jest łatwe. Pacjent okazał się przerdzewiały, urwany i zastany. Wczoraj też przy okazji miałem dostęp do nadkoli więc je oczyściłem, odmalowałem bębny.
Dziś zakup nowiutkiej linki, baranka i wymiana. Uciążliwe są te sprężynki które mi wyleciały. No ale się udało mimo że za pierwszym razem jedno koło nie chciało mi drgnąć(źle szczęki zluzowałem). Teraz ręczny jest żyleta. Nadkola zakonserwowane, bębny w sportowym czerwonym kolorze, wyczyszczone amory i sprężyny.
Zamontowałem też dziś czarną podsufitkę z dodatkową lampką dla pasażerów z tyłu i wygłuszenie maski.
[ Dodano: Nie Kwi 10, 2011 15:43 ]
aktualnie pogoda o kant rozbić
ale powolutku do przodu
wszystko robię sam więc trwa to kilkukrotnie dłużej
w budzie xr2i poza rozwarstwioną przednią szybą i tylną klapą nie ma już dosłownie nic, do wyjęcia zostały przednie amory ale aktualnie ukręciłem wszystkie torxy |
_________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
 |
|
|
|
 |
Bezimienny
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: C
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Łukasz
Wiek: 33 Dołączył: 21 Mar 2010 Posty: 1185 Skąd: Torzym/ZG
|
Wysłany: 14 Kwi 2011, 15:23
|
|
|
No widze robota idzie pełną parą, czekam na dalsze efekty i życzę powodzenia w pracach |
|
|
|
 |
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 34 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2596 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 14 Kwi 2011, 17:15
|
|
|
Nie chcę nic mówić, ale wydaje mi się, że do amorów przednich potrzebne są imbusy, a nie torxy, przynajmniej u Mnie tak jest.
Z ciekawości co robisz z silnikiem? Na sprzedaż czy inny przeszczep? |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
 |
van
Moderator
Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 43 Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 2232 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 14 Kwi 2011, 22:02
|
|
|
robota to idzie jak krew z nosa a nie pełną parą, aktualnie silnik cały zalał się wodą która spłyneła z dekla na świece....trzeba będzie wysuszyć
na sprzedaż idzie obecny RS 1800
w amorach mam torxy...gdybym miał imbusy to bym już dawno to odkręcił
Dziś za to rozpiąłem skrzynię i chyba pozostanę przy zwrotnicach mk3,5 i hamulcach 240 bo chcę jeszcze założyć felgi 13cali(np. na zimę). Wpadnie więc jakiś nowy zestaw hamulców na przód. Ale to jak już silnik będzie hulał prawidłowo i także na sekwencji.
[ Dodano: Sob Kwi 16, 2011 18:39 ]
Dziś fiesta przeszła przegląd. Przeszła go za drugim razem bo okazało się że jeden przewód hamulcowy z przodu cieknie. Szybka akcja i przewód zmieniony. Drugie podejście poszło już malinowo. Pan pochwalił za stan utrzymania fiesty i szybką naprawę(przyjechałem w mundurku mechanika). Trochę się zdziwił pojemnością ale ogólnie się nie czepiał.
Z ciekawostek ciężko się przechodzi przegląd na takim zawiasie. Na rolkach sprawdzając przednie hamulce rolki tarły o płozę.
[ Dodano: Czw Kwi 21, 2011 21:59 ]
wczoraj silnik został wstępnie rozpięty i odkręcony od budy
dziś od godziny 8.30 do godziny 18.30 czyli przez 10 godzin wyciągałem jeden i wkładałem drugi silnik. Przez kilka godzin był też ze mną Dziku któremu wielkie dzięki za pomocną dłoń.
dwulitrówka już wisi w budzie, mcpersony też....mam problem z przykręceniem drążka kierowniczego bo kręci mi się cała śruba z nakrętką. Magiel zmieniony na taki ze wspomą, pewnie będzie tak że auto będzie skręcać teraz przed ustawieniem zbieżności w każdą stronę.
Chciałbym skończyć jutro resztę składania ale trochę tego jest i pewnie będę musiał zmieniać wiązkę, kompa, podłączenie wody, rozrusznik, wydech, koła....najwięcej zabawy pewnie będzie z prądem itp.
[ Dodano: Pią Kwi 22, 2011 22:11 ]
tu cybancik, tam nakrętka, tu kabelek i tak dziś cały dzień spokojnie bez spięcia ogarnąłem trochę rzeczy
zostało do zamontowania butla gazu, przewody gazowe pod autem, przewody wodne do reduktora, guziczek do lpg, komp od 2.0 i chyba całą początkową wiązkę zmienię bo wygląda na lepszą i ma dwa brakujące mi przewodziki które potrzebuje.
Ze złych nowinek, poległa nowa żaba, auto po zmianie magla rozjeżdża się, pierwsze co to jeśli uda się odpalić to wizyta na zbieżności.
[ Dodano: Sob Kwi 23, 2011 19:49 ]
silnik pod autem:
silnik w aucie
[ Dodano: Pon Kwi 25, 2011 20:26 ]
elektryka po całości przełożona z 2.0 razem z kompem
obieg chłodziwa spięty
wspomaganie złożone
muszę przerobić trochę dolot dla stożka który był w 1.8 bo się nie mieści
sekwencja kabelkowo zrobiona, trzeba dołożyć butlę i przewód
tak czy siak auto odpaliło od strzału, nagrzało się, otworzył się drugi obieg, załączył się wentylator, wskaźniki działają więc operację można uznać za udaną
auto ma rozbieżnego zeza przednimi kołami i za bardzo się jeździć nie da ....jutro zbieżność
[ Dodano: Pią Kwi 29, 2011 22:28 ]
z dziennika:
we wtorek miałem zrobić zbieżność i skończyć z robotą tego auta...
zbieżności nie zrobiłem bo jeden drążek stał dębem, końcówki przy zakładaniu też trochę oberwały więc nie było wyjścia jak tylko udać się do sklepu i za 107zł kupić dwie końcówki drążków i drążki.
Dziś zbieżność zrobiona już malinowo na nowych gratach, po drodze jeszcze podłączyłem resztę gazu wraz z nową rurką od zaworu do wlewu, naprawiłem nie łączący jeden reflektor, odpowietrzyłem hamulce, ustawiłem kierę na wprost, usunąłem resztę wody pod deklem przez którą silnik zaczął mi przerywać
Dziś też wywieźli mi budę poprzedniej mk3 która zagracała mi kawałek podjazdu i wywiozłem 105kg złomu.
W sumie to jeszcze olej bym wymienił ale taki pikuś to sobie na kiedyś zostawię. Trzeba się wziąć za mk1 i volvo. |
_________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
 |
|
|
|
 |
van
Moderator
Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 43 Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 2232 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 14 Cze 2011, 21:33
|
|
|
zbrojenia przed zlotem
rozebrałem przednie hamulce bo przy hamowaniu telepotało kierą jak najęte, wyczyszczone piasty, prowadnice zacisków, tarcze itp. Efekt bicia już nie ma i można hamować z większym wyczuciem co w trasie się przyda.
No właśnie w trasie. Zamierzam tym naleśnikiem jechać na kołach. Miałem chwilę plan wrzucić to na lawetę ale nadal nie mam haka i do końca nie wiem jak z przepisami. Trochę będzie ciężko z dobijaniem bo mi przód ociera o plastikowe nadkola ale jakoś myślę dam radę, denerwuje mnie albo i irytuje tylko nadal prędkość i obroty związane z jakąś sensowną prędkością bo zwyczajnie jest głośno a taki wielki piec grzeje cała komorę niemiłosiernie co dodatkowo mnie irytuje.
Z innych przygotowań to dorobiłem sobie dystanse na tył bo szerokie kapcie na tej feldze niestety tarły mi od wewnętrznej strony o amortyzator.
Tak to wygląda
Dorobione jest ze starej tarczy hamulcowej której użyczyła smerfetka Nie rozumiem tylko dlaczego otwór centrujący jest większy......ale może tokarz się pomylił i dał mi od jakiejś cytryny ? Tak czy siak pasują
Potrututkowałem też wydech żeby mi nie walił o zbiornik paliwa na nierównościach.
No i kilka godzin pracy zaowocowało wersją white edition:
aha wcześniej jeszcze złożyłem dolot tak żeby brał jak najwięcej zimnego powietrza i mogłem zastosować stożek grzybka gąbkowego bo poprzedni stożek już dawno przestał spełniać rolę filtra
Umyć, posprzątać, cb wrzucić i można lecieć |
_________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
 |
Ostatnio zmieniony przez van 14 Cze 2011, 21:42, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
madek

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006 Posty: 1755 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 14 Cze 2011, 21:36
|
|
|
van81, masz bębny od 1.1 czy mi się zdaje
A szpliki nie za krótkie teraz z tym dystansem? Ja mam podobny ale z przodu (5mm). |
_________________ była sobie RS`ka... |
|
|
|
 |
van
Moderator
Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 43 Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 2232 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 14 Cze 2011, 21:38
|
|
|
tak mam bębenki z 1.1 bo przecież to jest 1.1
jak założyłem dystans to też mi się zdawało że będzie krótko ale śrubki przekręciły się kilka razy więc do jazdy jest ok. kjs nie jadę bo tu mógł bym już je ściąć |
_________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
 |
|
|
|
 |
madek

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006 Posty: 1755 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 14 Cze 2011, 21:39
|
|
|
Mimo wszystko nawet do jazdy trochę ryzykowne
A felgi ładnie wyszły |
_________________ była sobie RS`ka... |
|
|
|
 |
Fordon

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 14 Cze 2011, 23:26
|
|
|
Na bebnach 1.1 da sie jezdzic ja spalilem heble przod z RS2k i bebny tyl z 1.3 i tak chooy z tych bebnow bedzie bo czy to z 1.1 czy z XR jak sie chce to sie uda spalic hebla... do jazdy na co dzien z 200 do 0 starczy na 6 startow gora |
_________________
 |
|
|
|
 |
van
Moderator
Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 43 Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 2232 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 20 Cze 2011, 13:54
|
|
|
naleśnik, żonowóz czy ja go tam jeszcze zwą dotarł na zlot i z niego wrócił
Tak wyglądał przygotowany do drogi:
Zanim dotarł na zlot to się utytłała świnka ale i tak wygrała 25tyś złotych "w drobnych" za 2-gą vice miss zlotu.
Audio jak się okazało też ma trochę powera mimo, że to tylko 2 jaja w półce i jakieś niskotonówki z przodu.
Liczyłem, że to coś będzie szybsze na ćwiarę, ale zawinił łącznik między pedałem gazu a kierownicą. Do pudła zabrakło 0.043 sekundy a wynik to 16.275 ET. Wynik mógł być lepszy gdybym 4/5 przejazdów nie startował na gazie o którym zapomniałem a potem było już za późno dla sprzęgła.
Co do mocy to hamownia pokazała 128KM na benzynie i 123KM na gazie. Waga jest uśredniona i dokładny wynik mogę osiągnąć tylko jak zważę śliwkę. Ale serię trzyma.
Hamulce oszczędzałem i tym samym ich nie spaliłem
Testowałem też prędkość na pasie ale okazał się on zbyt nie równy dla gleby i za krótki. Jedyny wynik jaki osiągnąłem to 180km/h a pod nogą było jeszcze sporo i w sumie dopiero przerzucałem na 5bieg.
Szukam jeszcze jakiegoś zdjęcia od zlotowiczów z fieściną "w biegu" |
_________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
 |
|
|
|
 |
van
Moderator
Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 43 Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 2232 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 27 Cze 2011, 23:27
|
|
|
ponieważ R-ka pojechała do doktora na borowanie klimatyzacji to jeżdżę śliwką, sprzęgło się "ułożyło" już jak wyjeżdżałem z ośrodka, dziś sprawdzałem dokładnie i się nie ślizga
Z ciekawostek auto przebyło na jednym zbiorniku gaziu(wchodzi 28litrów) 350km. Czyli całkiem sensownie. |
_________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
 |
|
|
|
 |
van
Moderator
Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 43 Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 2232 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 28 Cze 2011, 22:29
|
|
|
apetyt rośnie w miarę jedzenia
fiesta wyrwała dziś coś takiego ze starszego brata:
zmieści się ??
 |
_________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
 |
|
|
|
 |
Peedro
Klubowicz

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 36 Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 3057 Skąd: Mystków
|
Wysłany: 28 Cze 2011, 22:55
|
|
|
Daras zna odpowiedź |
_________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
Żaba - RIP |
|
|
|
 |
Fordon

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 28 Cze 2011, 23:13
|
|
|
2.9 cossie to powiedz mi jaka skrzynie tam zapniesz bo che to zobaczyc... |
_________________
 |
|
|
|
 |
Daras84
King of Bednary 2011


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 28 Cze 2011, 23:35
|
|
|
Peedro napisał/a: | Daras zna odpowiedź |
a no zna < |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
 |
elmek13

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.5 V6 170KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 46 Dołączył: 06 Wrz 2007 Posty: 1995 Skąd: z Elemelkowa
|
Wysłany: 29 Cze 2011, 07:43
|
|
|
Wariat..., chce się tym przejechać. Jak poskładasz oczywiście. |
_________________ Burbo Team |
|
|
|
 |
dżolero
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Imię: Mateusz
Wiek: 34 Dołączył: 23 Sty 2010 Posty: 216 Skąd: Żary FzA
|
Wysłany: 29 Cze 2011, 08:40
|
|
|
Konkret |
_________________ była mk3 1.1-->1.3-->1.6cvh110ps jest Probe II se 2.0 16v 136ps |
|
|
|
 |
van
Moderator
Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 43 Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 2232 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 29 Cze 2011, 08:56
|
|
|
widzę że joke się udał
zmieścić by się i zmieściło, angole możliwe że coś takiego już zapakowali chociaż nie widziałem ani jednej jeszcze dużej kosy w fieście. Jeśli do zeteca da się dać skrzynie od RWD to dlaczego do tego niby nie.....problemem może być jedynie dzwon. No i rozrusznik...no i waga takiego wynalazka
Chyba żeby zrobić fiestę RWD Tylko od czego taki wąski most ? Essi mk2 ? |
_________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
 |
|
|
|
 |
elmek13

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.5 V6 170KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 46 Dołączył: 06 Wrz 2007 Posty: 1995 Skąd: z Elemelkowa
|
Wysłany: 29 Cze 2011, 09:22
|
|
|
van81, kombinuj dziewczyno nim twe lata przeminą. Ale masz z buta, na zlocie. Że wkręciłeś Elemelka. A już się cieszyłem. |
_________________ Burbo Team |
|
|
|
 |
Peedro
Klubowicz

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 36 Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 3057 Skąd: Mystków
|
Wysłany: 29 Cze 2011, 19:15
|
|
|
van81 napisał/a: | Chyba żeby zrobić fiestę RWD Tylko od czego taki wąski most ? Essi mk2 ? |
Tunel cza zrobić. Widziałem na angielskich stronach fieste RWD i troche lepienia mieli, ale ulepili tunel. Nie wiem czy nie było to na ścierowych tajlach |
_________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
Żaba - RIP |
|
|
|
 |
|