Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Żółwik Tuptuś
13 Lut 2011, 01:55
[MK3] K.I.T.T. by Magda M.
Autor Wiadomość
dejw 
Perfekcyjna Pani Domu


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Dawid
Wiek: 32
Dołączyła: 04 Gru 2010
Posty: 221
Skąd: Bydgoszcz (OSG)
Wysłany: 6 Kwi 2011, 08:39   

No niedlugo test numer 2 plus zadanie specjalne, ciekawe jak sobie poradzi :D . Magda M., czyli wynika z tego, ze bardzo dobrze umylas ten stozek :ok: Bo troszku to on zasyfiony byl :D
_________________
^^
K.I.T.T. II :D ;-))
 
 
Magda M. 




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Magda
Wiek: 41
Dołączyła: 20 Lut 2010
Posty: 1353
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 6 Kwi 2011, 23:36   

Informacje parafialne xD

Dzisiaj K.I.T.T. sobie troszkę popracował...



270 kilo złomu na pokładzie czyli najtańszy gwint świata xD

Potem jeszcze drugi transport, łącznie przewieźliśmy dzisiaj prawie pół tony. K.I.T.T. dał radę, chociaż zdecydowanie protestował przeciwko takiemu obciążeniu xD

Poza tym wieczorem przeprowadzony został drugi test obrotów - wynik również pozytywny. Wygląda na to, że problemy z obrotami mamy już definitywnie za sobą. Pozostaje tylko się cieszyć i jeździć, uważnie obserwując, jak się auto zachowuje.
To znaczy, ze przed nami ostatnie drobne prace kosmetyczne i K.I.T.T. będzie gotowy na próbę ostateczną - youngtimera.
_________________
Bo Żółw to Wanna, a Wanna to Żółw. :)

K.I.T.T. [']
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=49816

My car, my choice, my pride - Siekierap! :)
 
 
 
trzeci 
Moderator





Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Artur
Wiek: 55
Dołączył: 24 Maj 2004
Posty: 7108
Skąd: Szczecin
Wysłany: 6 Kwi 2011, 23:40   

Magda M. napisał/a:
To znaczy, ze przed nami ostatnie drobne prace kosmetyczne i K.I.T.T. będzie gotowy na próbę ostateczną - youngtimera.

<oki>
_________________
Verba volant, scripta manent
Profil Facebook
 
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 6 Kwi 2011, 23:59   

erotiko kosmetiko-zajme sie tym nico
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
Magda M. 




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Magda
Wiek: 41
Dołączyła: 20 Lut 2010
Posty: 1353
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 7 Kwi 2011, 01:05   

Skoro masz ochotę tłuc się tyle kilometrów do Bydgoszczy tylko po to, żeby kilka śrubek dokręcić, a kilka odkręcić, to ja zapraszam serdecznie, miło mi będzie cię gościć. :D
_________________
Bo Żółw to Wanna, a Wanna to Żółw. :)

K.I.T.T. [']
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=49816

My car, my choice, my pride - Siekierap! :)
 
 
 
Mafios 
Junior Admin




Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 42
Dołączył: 28 Cze 2004
Posty: 2813
Skąd: Łódź
Wysłany: 7 Kwi 2011, 08:41   

Magda zaloz chociaz seryjne felgi od xrki bo to sa okropne :twisted:
_________________
RS TURBO
Profil Facebook
 
 
 
piecuO 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Radek
Wiek: 39
Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 103
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 7 Kwi 2011, 09:54   

felgi są śliczne tylko brudne :rotfl:
_________________
Profesjonalne wyposażenie warsztatu!!
Potrzebujesz czegoś...pisz!!
http://www.fiestaklubpols...ic.php?p=505616
 
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 7 Kwi 2011, 10:31   

Magda M., napisalem erotico :D
pozatym jest pewien projekt ktorym sie zajmuje :) dowiesz sie w odpowiednim czasie
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
kamil wolski 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 1416
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 7 Kwi 2011, 11:31   

Jak stożek był tak strasznie brudny że powodował aż takie problemy, rozważyłbym jego wymianę, a nie tylko pranie.
_________________
było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm
 
 
dejw 
Perfekcyjna Pani Domu


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Dawid
Wiek: 32
Dołączyła: 04 Gru 2010
Posty: 221
Skąd: Bydgoszcz (OSG)
Wysłany: 7 Kwi 2011, 20:10   

Felgi juz umyte, bialutkie sa jak nie wiem co :D . A co do stozka to zapewne wymieniony bedzie w swoim czasie, byl przeczyszczony, bo zasyfiony olejem itd... zeby sprawdzic czy to o to chodzilo... Chociaz teraz w sumie tez nie wiemy czy wszystko do konca jest okej... To sie okaze w najblizszym czasie
_________________
^^
K.I.T.T. II :D ;-))
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4011
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 17 Kwi 2011, 21:46   

jaka skrzynia biegów znajduje się w KITTcie ?
Kojarze, ze ktoś pisal,że przy 100km/h ma 2300 obrotów :>
 
 
Magda M. 




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Magda
Wiek: 41
Dołączyła: 20 Lut 2010
Posty: 1353
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 17 Kwi 2011, 22:09   

K.I.T.T. ma skrzynię od 1.6 16V a jak chcesz znać szczegóły, to pytaj Fordona, on to zbudował i najlepiej wie, co tam siedzi.
_________________
Bo Żółw to Wanna, a Wanna to Żółw. :)

K.I.T.T. [']
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=49816

My car, my choice, my pride - Siekierap! :)
 
 
 
kenczorf 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 40
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 1874
Skąd: Tarnów
Wysłany: 17 Kwi 2011, 22:32   

z tego co pamietam to nie oryginal tylko byla tam jakas przerobka na dluzsze biegi
_________________
Cichociemna
Profil Facebook
 
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4011
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 17 Kwi 2011, 23:09   

kenczorf, nonono wlasnie, to jest ciekawe. A w sumie bardziej ciekawe jest spalanie uzyskiwane przy dłuzszych biegach.

Fordon, mógłbyś uchylić rąbka tajemnicy? ;)
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 17 Kwi 2011, 23:29   

Skrzynie ktora byla oryginalna zmielilem na mechanizmie roznicowym, wiec wpadla mi w dlonie ta z 1.6 16V, do tego troche elektroniki + zabawki i macie normalne spalanie przy normalnej jezdzie... co tu za filozofia... silnik juz nie jest krecony ponad 7tys rpm... bo smt6 dawalo mi takie mozliwosci na przestawianie rev limitera...
_________________

 
 
 
dejw 
Perfekcyjna Pani Domu


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Dawid
Wiek: 32
Dołączyła: 04 Gru 2010
Posty: 221
Skąd: Bydgoszcz (OSG)
Wysłany: 26 Kwi 2011, 20:40   

No Magda szykuj k.i.t.t.a, bo petla polnocna coraz blizej :D
_________________
^^
K.I.T.T. II :D ;-))
 
 
Magda M. 




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Magda
Wiek: 41
Dołączyła: 20 Lut 2010
Posty: 1353
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 26 Kwi 2011, 23:26   

Spoko, szykuje się, szykuje. Zasadniczo to, co najgorsze już zrobione, zobaczymy jutro rano, jak wyszło.
_________________
Bo Żółw to Wanna, a Wanna to Żółw. :)

K.I.T.T. [']
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=49816

My car, my choice, my pride - Siekierap! :)
 
 
 
Piter 
Ninja TEAM




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 3843
Skąd: Wrocław
Wysłany: 27 Kwi 2011, 16:31   

Cytat:
OK... Fakt, zaraz po odpaleniu wkręca się na 3 - 4 tysiące, ale starczy ruszyć, a obroty bardzo szybko się stabilizują i utrzymują w przedziale 1 - 1,5 tysiąca.

Skoro piszesz że wystarczy ruszyć z miejsca aby się uspokoiły, odepnij czujnik prędkości. Jeśli jest tak jak był to widać go z góry na skrzyni.
Co do stożka to się nie wypowiadam ale ja zamiast prać :9: to bym my wywalił takiego kopa że by się znalazł na śmietniku na drugim osiedlu.
Jak się silnik wkręcał na ori dolocie? Jak było wtedy z obrotami? Najprostsze i najbardziej oczywiste rozwiązania są często najlepsze :yes:
_________________
MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA :V:
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 
 
 
elmek13 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.5 V6 170KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 46
Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 1995
Skąd: z Elemelkowa
Wysłany: 27 Kwi 2011, 19:26   

Powodzenia.
_________________
Burbo Team
Profil Facebook
 
 
 
Żabcia 





Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Ania
Dołączyła: 12 Maj 2008
Posty: 529
Skąd: Poznań
Wysłany: 27 Kwi 2011, 21:13   

dejw napisał/a:
No Magda szykuj k.i.t.t.a, bo petla polnocna coraz blizej


z takim numerem startowym musi być super :) będzie dobrze :ok:
_________________
GALERIA WLKP - zobacz koniecznie :-)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.