[MK3] Gaśnie podczas jazdy |
Autor |
Wiadomość |
fifi102030
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Jakub
Wiek: 37 Dołączył: 06 Paź 2010 Posty: 10 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 25 Lut 2011, 21:11 [MK3] Gaśnie podczas jazdy
|
|
|
Witam,
Mam wielki problem. Samochód gaśnie przy włączeniu 3 biegu. Otóż przychodze rano, odpalam bez problemu, ruszam 1 bieg, 2, 3 i wtedy zaczyna szarpac jakby sie dusic i gasnie. Kiedy chce go odpalic ponownie jakby załapie pojawia się odczucie jakby jeden gar nie chodzil. Świece nowe, przewody nowe, problem był przed wymianom i po jest tak samo. Kiedy się rozgrzeje jest ok. Jeśli ktoś z was miał podobny problem to poradzcie co robic bo na drugi raz to mnie zlinczują na skrzyżowaniu:) |
Ostatnio zmieniony przez bidżej 26 Lut 2011, 09:22, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Pele

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Michał
Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 757 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 25 Lut 2011, 21:15
|
|
|
A próbowałeś jechać dłużej na dwójce, albo zostawić go na luzie żeby pochodził 5 minut ?? Może pompka paliwa nie wyrabia. |
|
|
|
 |
fifi102030
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Jakub
Wiek: 37 Dołączył: 06 Paź 2010 Posty: 10 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 25 Lut 2011, 21:20
|
|
|
tak, zanim odjade mija kilka minut i wcale mu ni cisne. jade delikatnie, powoli a 3 bieg wrzucam przy 30km/h |
|
|
|
 |
jackrzec
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 25 Lut 2011, 21:33
|
|
|
fifi102030 napisał/a: | a 3 bieg wrzucam przy 30km/h | Za mała prędkość! Dusisz go po prostu! |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
 |
fifi102030
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Jakub
Wiek: 37 Dołączył: 06 Paź 2010 Posty: 10 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 25 Lut 2011, 21:35
|
|
|
tak tylko pozniej sa trudnosci z odpaleniem a jak zaczyna sie dusic to traci na mocy... |
|
|
|
 |
Pietrekk
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotrek
Wiek: 33 Dołączył: 03 Sie 2010 Posty: 1240 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 25 Lut 2011, 21:44
|
|
|
Nawet jak jedziesz powiedzmy na tej 2 50km/h to jak wrzucisz 3 to muli? Nie powinno tak być, wiem że 1.1 ma krótką skrzynie, bo ja na takiej przy silniku 1.6 to ledwo rusze to odrazu 2, tyle że 1.1 niema tyle mocy żeby wykręcić go nie muląc przy 30km/h na 3, za czasów 1.1 to 3 było przy większej prędkości jednak. |
_________________ BMW e36 touring 325tds 1997 |
|
|
|
 |
Pele

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Michał
Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 757 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 25 Lut 2011, 22:32
|
|
|
Cytat: | tak tylko pozniej sa trudnosci z odpaleniem a jak zaczyna sie dusic to traci na mocy... |
Zalane świece.
Pietrekk napisał/a: | Nawet jak jedziesz powiedzmy na tej 2 50km/h to jak wrzucisz 3 to muli? |
Jeśli w tym przypadku też gaśnie to napisz. |
|
|
|
 |
Maher
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Adam
Wiek: 35 Dołączył: 29 Wrz 2009 Posty: 159 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: 26 Lut 2011, 08:47
|
|
|
A nie przelaczasz za wczesnie na gaz i jak zmieniasz bieg to schodza obroty i gasnie, a przy ponownym uruchomieniu smierdzi benzyna i tak lapie jakby chciala a nie mogla? Bo jesli tak to jest normalne bo za wczesnie przelaczasz na gaz a przy odpaleniu sie zalewa i tyle. |
|
|
|
 |
bidżej

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 38 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 26 Lut 2011, 09:21
|
|
|
jackrzec, u mnie w 1.1i na 3 biegu przy 40km/h jest chyba 2000rpm - więc przy 30 chyba nie powinna się dusić do zgaśnięcia
fifi102030, a Ty masz tam LPG? |
_________________ www.twojrobot.blogspot.com |
|
|
|
 |
drzeniow

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 34 Dołączył: 09 Wrz 2010 Posty: 663 Skąd: Drzeniów FZI
|
Wysłany: 26 Lut 2011, 10:05
|
|
|
mnie sie wydaje ze to ten sam problem co tu, co prawda iny silnik.
Zwracam uwagę ze średnio kilka razy w miesiącu są tematy ze gasnie podczas jazdy.
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=42672 |
_________________ Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.
Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 |
|
|
|
 |
kuba87

Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 38 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3356 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 26 Lut 2011, 10:08
|
|
|
a moze by tak posprawdzać cisnienie paliwa przewody elektryczne wyczyscic przepustnice?
to duzo nie kosztuje poznasz lepiej swoje autko?
przez zadawanie pytan na forum niczego się nie dowiesz |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
 |
drzeniow

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 34 Dołączył: 09 Wrz 2010 Posty: 663 Skąd: Drzeniów FZI
|
Wysłany: 26 Lut 2011, 10:12
|
|
|
kuba87 napisał/a: | przez zadawanie pytan na forum niczego się nie dowiesz |
ja sie dowiedziałem sporo ;>
Ale masz rację niech pogrzebie, krokowca wyczyści ccp sprawdzi, jest wiele opcji.
Od siedzenia przed kompem samo sie nie naprawi. |
_________________ Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.
Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 |
|
|
|
 |
drzeniow

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 34 Dołączył: 09 Wrz 2010 Posty: 663 Skąd: Drzeniów FZI
|
Wysłany: 26 Lut 2011, 11:52
|
|
|
Pele napisał/a: | A może CCCP ?? |
cpp (czujnik położenia przepustnicy)
Literówka a się czepia |
_________________ Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.
Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 |
|
|
|
 |
fifi102030
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Jakub
Wiek: 37 Dołączył: 06 Paź 2010 Posty: 10 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 26 Lut 2011, 15:31
|
|
|
ok, dzieki za porady |
|
|
|
 |
Miner
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Michał
Dołączył: 12 Lip 2008 Posty: 61 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: 28 Lut 2011, 17:39
|
|
|
A jak jedziesz na 3 dajmy na to 60-70 km/h i wkładasz 4 to dzieje sie to samo? Bo jeśli tak to masz ten sam problem co ja, u mnie pierścienie zrobione, głowica zrobiona, sonda wymieniona, cpp zregenerowany, a nawet jak go kręce na niższym biegu już dość wysoko (np na 2 do 50 km/h albo na 3 do 60-70 km/h) to i tak po zmianie biegu na wyższy zaczyna szarpać, dławi sie, gaśnie i nie chce odpalić przez 10-15 minut... Od 3 lat wymieniam w ciemno co sie da, nie pomaga nic, a każdy kolejny magik, do którego jade znajduje niby genialne rozwiązanie, robie co mi doradza, wymieniam, płace i jest ciągle to samo. Jak uda Ci sie ten problem rozwiązać to będę bardzo wdzieczny za podpowiedź. |
|
|
|
 |
|