[MK4] Nie odpala, rozrusznik ? |
Autor |
Wiadomość |
sygi1
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: S
Silnik: 1.3/58KM
Dołączył: 05 Lut 2011 Posty: 7 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 22 Lut 2011, 10:38 [MK4] Nie odpala, rozrusznik ?
|
|
|
Witam
Ostatnio powrócił problem z odpalaniem mojej fiesty MK4. Mianowicie po postoju ( może być nawet 30 minutowy ) przy probie odpalenia kontrolki się zapalają ale oprócz tego żadnej reakcji ze strony silnika. Czasami po paru próbach rozrusznik zakręci a czasami trza pchać ?
Dodam że akumulator jest OK, i temp. powietrza też nie ma tu większego znaczenia bo działo się to również w lecie.
Niestety mechanik nie był w stanie powiedzieć mi co może być nie tak w związku z tym piszę do Was, może ktoś miał podobny problem.
Oczywiście żeby nie było za łatwo problem występuje losowo, i nie znam dnia ani godziny...
Paweł |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 22 Lut 2011, 17:11, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
matrix-1990

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Maciek
Wiek: 34 Dołączył: 30 Gru 2009 Posty: 570 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 22 Lut 2011, 11:15
|
|
|
to świetny mechanik. Kontrolki przygasają jak kręcisz? |
_________________
 |
|
|
|
 |
drzeniow

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 34 Dołączył: 09 Wrz 2010 Posty: 663 Skąd: Drzeniów FZI
|
Wysłany: 22 Lut 2011, 12:43
|
|
|
matrix-1990 napisał/a: | to świetny mechanik. Kontrolki przygasają jak kręcisz? |
u mojego koleji jest podobnie,
tylko ze Kontrolki nie przygasają i nie ma reakcji jak sie przekręca kluczyk na rozruch.
Dodam ze czasami jest tak ze przekreca kluczyk a rozrusznik wlacza sie dopiero po 1-2sekundach.
Obstawiałem jakiś przekaźnik. słusznie? |
_________________ Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.
Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 |
|
|
|
 |
kuba87

Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 38 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3356 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 22 Lut 2011, 12:57
|
|
|
kostka elektryczna stacyjki
właczasz na rozrusz i słychac dzwiek wrzutki? |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
 |
sygi1
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: S
Silnik: 1.3/58KM
Dołączył: 05 Lut 2011 Posty: 7 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 22 Lut 2011, 13:33
|
|
|
Dokładnie, u mnie tez kontrolki nie przygasają i czasami rozruch nastepuje po 1 -2 sekundach a czasami wcale, a jeszcze innym razem normalnie
Najgorsze jest to że zupełnie losowo... |
|
|
|
 |
Fiesta maniak [Usunięty]
|
Wysłany: 22 Lut 2011, 16:12
|
|
|
Witam. Mam niemal że taki sam problem z fiestą, tyle że w moim przypadku jest to MK3. Zdarza się to losowo, a wygląda to tak... Po włączeniu zapłonu niby wszystko jest w porządku, lecz w momencie przekręcenia kluczyka kontrolki delikatnie przygasają a rozrusznik... milczy. Tylko przy podniesionej masce słychać jak jakiś silniczek zaczyna się kręcić. Wcześniej zdarzało się to rzadko, a dzisiaj od rana nie mogę za nic odpalić fiestuni Szukałem informacji na ten temat, ale znalazłem milion pięćset wersji problemu i rozwiązań. Jeśli jest jakaś osoba która miała podobny problem, i udało się go rozwiązać, to będę niezmiernie wdzięczny za podanie konkretnych rozwiązań, bo nie mam już sił...
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
jackrzec
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 22 Lut 2011, 16:28
|
|
|
Fiesta maniak, bendiks, a reszty stacyjka (a dokładniej styki w kostce) |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
 |
matrix-1990

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Maciek
Wiek: 34 Dołączył: 30 Gru 2009 Posty: 570 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 22 Lut 2011, 16:28
|
|
|
u tych co przygasają kontrolki bendix i szczotki |
_________________
 |
|
|
|
 |
Fiesta maniak [Usunięty]
|
Wysłany: 22 Lut 2011, 16:49
|
|
|
Ok panowie, zapaliła (tyle że po konkretnym uderzeniu gumowym młotkiem w rozrusznik) Dzięki za pomoc, już umawiam się kiedy mogę oddać rozrusznik do regeneracji. |
|
|
|
 |
jackrzec
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 22 Lut 2011, 19:03
|
|
|
Fiesta maniak napisał/a: | Dzięki za pomoc, już umawiam się kiedy mogę oddać rozrusznik do regeneracji. | Szkoda kasy, bo zapłacisz 100 zł za robotę + części, a za to kupisz regenerowany z gwarancją... http://moto.allegro.pl/ro...1461098822.html 105 razem z przesyłką. Ja kupiłem i jest git - śmiga już dobre pół roku. |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
 |
Fiesta maniak [Usunięty]
|
Wysłany: 23 Lut 2011, 18:28
|
|
|
Hmm... Mi koleś zrobił to za 70 zł (części i robocizna). |
|
|
|
 |
jackrzec
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 23 Lut 2011, 20:05
|
|
|
Fiesta maniak napisał/a: | Hmm... Mi koleś zrobił to za 70 zł (części i robocizna). | No to chwała mu za to. I jak dał gwarancję to tym bardziej... Chyba że tylko szczotki wymienił, bo sam bendiks kosztuje 40-50 zł (oryginalny Bosch), do tego tulejki (ale to groszowe sprawy). |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
 |
matrix-1990

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Maciek
Wiek: 34 Dołączył: 30 Gru 2009 Posty: 570 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 23 Lut 2011, 22:06
|
|
|
Po prostu zależy jak kto chce mieć zrobione. Ostatnio siedziałem w temacie, regenerowane to co jackrzec dawał są tak po 100 zł, nowe zamienniki (chińskie) 200-300 zł, nowe oryginalne to łaa szkoda gadać. Regeneracja kosztuje, ale wiesz jakie części tam lecą i masz pewność jak jest zrobiona ta regeneracja |
_________________
 |
|
|
|
 |
|