Mocne zaciski hamulcowe - znajdę jakieś? |
Autor |
Wiadomość |
Qzyn


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 45 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 25 Sty 2011, 09:11 Mocne zaciski hamulcowe - znajdę jakieś?
|
|
|
Hej. Sprawa ma sie tak. Potrzebuje jak najlepszych zaciskow do mojej MK I, tak zeby weszly na piaste z MK II i tarcze XR2i. Potrzebuje mozliwie mocny hamulec ale żeby się zmiescil w kolo 13 cali, bo zapadla decyzja ze bede jezdzil bez wspomagania. |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
 |
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM


Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 25 Sty 2011, 15:07
|
|
|
Qzyn - przy masie mk1 zestaw z mk3 xr2i/rst na dobrej tarczy i dobrym klocku powinien nawet Tobie wystarczyć .
Czemu rezygnujesz ze wspomy ? moja teoria o lepszym dawkowaniu hebla przy tak lekkiej budzie ? czy coś innego ? |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
 |
Qzyn


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 45 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 25 Sty 2011, 15:11
|
|
|
2 powody - po pierwsze Twoja teoria, po drugie nie chce mi sie dumac z podcisnieniem przy 4 gaznikach motocyklowych |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
 |
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM


Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 25 Sty 2011, 15:18
|
|
|
Przy tym, co kombinujesz znacznie poprawisz rozkład mas ( jeżeli nadal kminisz silnik centralnie ) w mk1 to spowoduje całkowite odciążenie przodu , więc zestaw z xr2i , moim zdaniem w zupełności wystarczy .
Pomyśl lepiej nad tyłem typu tarcze z diesela z zaciskami z mk3 . tanio będzie i przyjemnie . a do tego hydrołapa i wiszę piwo zarządowi .
Pompę bym zostawił Twoją , tylko bez serwa ( przerobienie trzpienia , który ją wciska ) i tyle ( ewentualnie korektor siły hamowania z Uno za 50 zł na takiej śmiesznej szynie ze śrubką , żebyś się mógł pobawić rozkładem siły hamowania ) |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
 |
Qzyn


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 45 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 25 Sty 2011, 15:22
|
|
|
Korektor to podstawa, hydrolapa tez - tylko nie wiem czemu z jej powodu wisisz zarzadowi piwo
Silnik oczywiscie ze zostaje centralnie a ze wzgledu na rozklad mas i tego ze z tylu beda tez przednie piasty to wyladuje tam taki sam zestaw zaciskow XR2i. Korektor zalatwi reszte |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
 |
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3108 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 25 Sty 2011, 16:06
|
|
|
Qzyn napisał/a: | po drugie nie chce mi sie dumac z podcisnieniem przy 4 gaznikach motocyklowych |
a nie wystarczy pompka podciśnieniowa z jakiegoś innego auta i masz rozwiązany problem |
_________________ Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
 |
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM


Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 25 Sty 2011, 18:58
|
|
|
Marcin, - przy wadze jaką chce osiągnąć Qzyn , serwo na śliskiej nawierzchni może bardziej przeszkadzać niż pomagać ( moja teoria , a on to sprawdzi w praktyce )
Qzyn, - Hyedołapę dajesz na osobnych zaciskach ? |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
 |
Qzyn


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 45 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 25 Sty 2011, 20:28
|
|
|
Moglbym ale chyba mi sie nie chce, po pierwsze czas goni po drugie budzet A po trzecie w bergu powinna przejsc hydrolapa na normlanym zacisku. Przy pompce z dwoma wyjsciami jedna sekcja idzie na przod, druga na tyl i jak jeden przewod strzeli to zawsze na ktorejs osi masz hamulec.
Marcin napisał/a: | a nie wystarczy pompka podciśnieniowa z jakiegoś innego auta i masz rozwiązany problem |
Szczerze to nawet nie wiem co to ale na pewno sporo wazy |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
 |
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM


Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 25 Sty 2011, 20:47
|
|
|
z drugiej strony jak dajesz zwrotnice przednie , to drugi zacisk to by spora rzeźba byłą , a tak to wszystko P&P i tylko zabawa z przewodami hamulcowymi i tyle . |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
 |
Qzyn


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 45 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 25 Sty 2011, 21:06
|
|
|
Dokladnie. Ten projekt jest juz taka rzezba sam w sobie ze chce sobie mozliwie duzo prac ulatwic.
Ale Tuptak.....
Żółwik Tuptuś napisał/a: | Pomyśl lepiej nad tyłem typu tarcze z diesela z zaciskami z mk3 . tanio będzie i przyjemnie . a do tego hydrołapa i wiszę piwo zarządowi . |
Dalej sie ine wytlumaczyles o co kaman z tym piwem dla zarzadu i za co ono by mialo byc |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
 |
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM


Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 25 Sty 2011, 22:28
|
|
|
Rence Prezia w tym czuje , że czukiereczeknapisać nie można
Ale spoko - coś wymyśle
A tak z innej beczki - jak mi dość mocno odbije , to spróbuję jedne Berg z Tobą pojechać , jak się da i mnie wpuszczą |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
 |
Fordon

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 25 Sty 2011, 22:56
|
|
|
Przod XR2i, po regeneracji + tyl astra F gsi lub vectra b, 2 tloczkowy zacisk ATE, pieknie dziala na hydro hebla... |
_________________
 |
|
|
|
 |
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM


Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 25 Sty 2011, 23:00
|
|
|
Fordon, - u Qzyna z tyłu będą przednie kolumny ze zwrotnicami od mk2 więc rzeźba innych hebli niż ikserkowskie mija się z celem . |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
 |
Miły

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 39 Dołączył: 25 Lis 2007 Posty: 2084 Skąd: Gostyń/PGS RFxx
|
Wysłany: 25 Sty 2011, 23:32
|
|
|
jakby co mam na opchniecie zaciski z diesla seryjne ;] tylko bez odpowietrzników... na lite tarcze więc chyba odpadają... |
_________________ Była Fiesta MK3 1.8D "Złomek"
Jest Opel Vectra B 2.0 16V "Czerwona Viki" |
|
|
|
 |
Qzyn


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 45 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 26 Sty 2011, 09:28
|
|
|
Żółwik Tuptuś napisał/a: | A tak z innej beczki - jak mi dość mocno odbije , to spróbuję jedne Berg z Tobą pojechać , jak się da i mnie wpuszczą |
Wpuscic powinni, szczegolnie ze regulamin techniczny jest bardzo liberalny. Gorzej ciutke moze byc z miejscem przy priorytecie C ale szansa zawsze jest. Jakbys mial ochote looknac takie zawody na zywo od kuchni to zapraszam na wspolny wypad
A tak na marginesie to chyba znowu wrocila mozliwosc jechania podjazdow treningowych z pasazerem wiec zawsze moglbys wspoczyc na prawy i zobaczyc sobie trase dla przykladu |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
 |
PumaRST
Princessa of Ułęż


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 27 Sty 2011, 20:22
|
|
|
Żółwik Tuptuś napisał/a: | A tak z innej beczki - jak mi dość mocno odbije , to spróbuję jedne Berg z Tobą pojechać , jak się da i mnie wpuszczą |
pojadymy, tylko pozwól mojej chorobie się rozwinąc |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
 |
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM


Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 30 Sty 2011, 00:11
|
|
|
Qzyn napisał/a: | Żółwik Tuptuś napisał/a: | A tak z innej beczki - jak mi dość mocno odbije , to spróbuję jedne Berg z Tobą pojechać , jak się da i mnie wpuszczą |
Gorzej ciutke moze byc z miejscem przy priorytecie C ale szansa zawsze jest. |
A po ludzku możesz powiedzieć czego Wannie i mi brakuje , żeby tam wystartować ? |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
 |
Qzyn


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 45 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 30 Sty 2011, 10:07
|
|
|
Żółwik Tuptuś napisał/a: | A po ludzku możesz powiedzieć czego Wannie i mi brakuje , żeby tam wystartować ? |
Tobie nic, jestes dosc glupi zeby tam pojechac...
A wanna.
Samochody startujace w klasie E1 musza miec: klatke zgodna z J, silnik dowolny, modyfikavcje dowolne, skrzynia i zawias i hamulce to samo. Kubelek na skorupie dowolny albo rurkowy z utracona homologacja, pasy chyba szerokie z utracona hom (mam 2 komplety), gasnica 2kg.
Jesli udalo by sie pojechac w historykach to chyba wymagania sa podobne.
Co do priorytetu to chodzilo mi o to ze kazda runda ma ograniczona liczbe miejsc. Priorytet A dostaja czolowi zawodnicy 2010, priorytet B wszyscy ktorzy sie zglosili do calego sezonu, a priorytte C ci ktorzy przyjechali na pojedyncza runde i w takiej kolejnosci sa tez brani na liste startowa gdy jest wiecej chetnych niz miejsc. |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
 |
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM


Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 30 Sty 2011, 10:46
|
|
|
Aha - czyli wszystko jasne
Co do Auta - Klatka jest załącznikowa ( mam dokumentacje całą i wożę ze sobą ) , silnik jest dowolny ( choć z epoki i z danego modelu ) skrzynia , zawias , heble , wszystko z epoki ( choć dowolne )
Brakuje mi w takim razie pasów i zamiast gaśnicy 2 kg mam dwie po 1 kg
Rozumiem , że sprawęze zgłoszeniami rozwiązuje się dużo przed zawodami , a nie tuż przed startem ( zrobienie 1000 km w jedną stronę , żeby klamkę pocałować mnie nie bawi ) |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
 |
|