Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Mocne zaciski hamulcowe - znajdę jakieś?
Autor Wiadomość
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 45
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 25 Sty 2011, 09:11   Mocne zaciski hamulcowe - znajdę jakieś?

Hej. Sprawa ma sie tak. Potrzebuje jak najlepszych zaciskow do mojej MK I, tak zeby weszly na piaste z MK II i tarcze XR2i. Potrzebuje mozliwie mocny hamulec ale żeby się zmiescil w kolo 13 cali, bo zapadla decyzja ze bede jezdzil bez wspomagania.
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 25 Sty 2011, 15:07   

Qzyn - przy masie mk1 zestaw z mk3 xr2i/rst na dobrej tarczy i dobrym klocku powinien nawet Tobie wystarczyć .

Czemu rezygnujesz ze wspomy ? moja teoria o lepszym dawkowaniu hebla przy tak lekkiej budzie ? czy coś innego ?
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 45
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 25 Sty 2011, 15:11   

2 powody - po pierwsze Twoja teoria, po drugie nie chce mi sie dumac z podcisnieniem przy 4 gaznikach motocyklowych
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 25 Sty 2011, 15:18   

Przy tym, co kombinujesz znacznie poprawisz rozkład mas ( jeżeli nadal kminisz silnik centralnie ) w mk1 to spowoduje całkowite odciążenie przodu , więc zestaw z xr2i , moim zdaniem w zupełności wystarczy .

Pomyśl lepiej nad tyłem typu tarcze z diesela z zaciskami z mk3 . tanio będzie i przyjemnie . a do tego hydrołapa i wiszę piwo zarządowi .

Pompę bym zostawił Twoją , tylko bez serwa ( przerobienie trzpienia , który ją wciska ) i tyle ( ewentualnie korektor siły hamowania z Uno za 50 zł na takiej śmiesznej szynie ze śrubką , żebyś się mógł pobawić rozkładem siły hamowania )
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 45
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 25 Sty 2011, 15:22   

Korektor to podstawa, hydrolapa tez - tylko nie wiem czemu z jej powodu wisisz zarzadowi piwo :V:
Silnik oczywiscie ze zostaje centralnie a ze wzgledu na rozklad mas i tego ze z tylu beda tez przednie piasty to wyladuje tam taki sam zestaw zaciskow XR2i. Korektor zalatwi reszte ;)
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3108
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 25 Sty 2011, 16:06   

Qzyn napisał/a:
po drugie nie chce mi sie dumac z podcisnieniem przy 4 gaznikach motocyklowych

a nie wystarczy pompka podciśnieniowa z jakiegoś innego auta i masz rozwiązany problem
_________________
Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 25 Sty 2011, 18:58   

Marcin, - przy wadze jaką chce osiągnąć Qzyn , serwo na śliskiej nawierzchni może bardziej przeszkadzać niż pomagać ( moja teoria , a on to sprawdzi w praktyce :) )

Qzyn, - Hyedołapę dajesz na osobnych zaciskach ?
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 45
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 25 Sty 2011, 20:28   

Moglbym ale chyba mi sie nie chce, po pierwsze czas goni po drugie budzet :) A po trzecie w bergu powinna przejsc hydrolapa na normlanym zacisku. Przy pompce z dwoma wyjsciami jedna sekcja idzie na przod, druga na tyl i jak jeden przewod strzeli to zawsze na ktorejs osi masz hamulec.

Marcin napisał/a:
a nie wystarczy pompka podciśnieniowa z jakiegoś innego auta i masz rozwiązany problem

Szczerze to nawet nie wiem co to ale na pewno sporo wazy :hahaha:
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 25 Sty 2011, 20:47   

z drugiej strony jak dajesz zwrotnice przednie , to drugi zacisk to by spora rzeźba byłą , a tak to wszystko P&P i tylko zabawa z przewodami hamulcowymi i tyle .
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 45
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 25 Sty 2011, 21:06   

Dokladnie. Ten projekt jest juz taka rzezba sam w sobie ze chce sobie mozliwie duzo prac ulatwic.
Ale Tuptak.....

Żółwik Tuptuś napisał/a:
Pomyśl lepiej nad tyłem typu tarcze z diesela z zaciskami z mk3 . tanio będzie i przyjemnie . a do tego hydrołapa i wiszę piwo zarządowi .


Dalej sie ine wytlumaczyles o co kaman z tym piwem dla zarzadu i za co ono by mialo byc :D
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 25 Sty 2011, 22:28   

Rence Prezia w tym czuje , że czukiereczeknapisać nie można :devil:

Ale spoko - coś wymyśle :)

A tak z innej beczki - jak mi dość mocno odbije , to spróbuję jedne Berg z Tobą pojechać , jak się da i mnie wpuszczą ;/
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 25 Sty 2011, 22:56   

Przod XR2i, po regeneracji + tyl astra F gsi lub vectra b, 2 tloczkowy zacisk ATE, pieknie dziala na hydro hebla... :)
_________________

 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 25 Sty 2011, 23:00   

Fordon, - u Qzyna z tyłu będą przednie kolumny ze zwrotnicami od mk2 więc rzeźba innych hebli niż ikserkowskie mija się z celem .
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Miły 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 39
Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 2084
Skąd: Gostyń/PGS RFxx
Wysłany: 25 Sty 2011, 23:32   

jakby co mam na opchniecie zaciski z diesla seryjne ;] tylko bez odpowietrzników... na lite tarcze więc chyba odpadają...
_________________
Była Fiesta MK3 1.8D "Złomek"

Jest Opel Vectra B 2.0 16V "Czerwona Viki"
 
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 45
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 26 Sty 2011, 09:28   

Żółwik Tuptuś napisał/a:
A tak z innej beczki - jak mi dość mocno odbije , to spróbuję jedne Berg z Tobą pojechać , jak się da i mnie wpuszczą


Wpuscic powinni, szczegolnie ze regulamin techniczny jest bardzo liberalny. Gorzej ciutke moze byc z miejscem przy priorytecie C ale szansa zawsze jest. Jakbys mial ochote looknac takie zawody na zywo od kuchni to zapraszam na wspolny wypad ;)
A tak na marginesie to chyba znowu wrocila mozliwosc jechania podjazdow treningowych z pasazerem wiec zawsze moglbys wspoczyc na prawy i zobaczyc sobie trase dla przykladu :)
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 27 Sty 2011, 20:22   

Żółwik Tuptuś napisał/a:
A tak z innej beczki - jak mi dość mocno odbije , to spróbuję jedne Berg z Tobą pojechać , jak się da i mnie wpuszczą ;/


pojadymy, tylko pozwól mojej chorobie się rozwinąc :yes:
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 30 Sty 2011, 00:11   

Qzyn napisał/a:
Żółwik Tuptuś napisał/a:
A tak z innej beczki - jak mi dość mocno odbije , to spróbuję jedne Berg z Tobą pojechać , jak się da i mnie wpuszczą


Gorzej ciutke moze byc z miejscem przy priorytecie C ale szansa zawsze jest.


A po ludzku możesz powiedzieć czego Wannie i mi brakuje , żeby tam wystartować ?
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 45
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 30 Sty 2011, 10:07   

Żółwik Tuptuś napisał/a:
A po ludzku możesz powiedzieć czego Wannie i mi brakuje , żeby tam wystartować ?

Tobie nic, jestes dosc glupi zeby tam pojechac... :rotfl:
A wanna.
Samochody startujace w klasie E1 musza miec: klatke zgodna z J, silnik dowolny, modyfikavcje dowolne, skrzynia i zawias i hamulce to samo. Kubelek na skorupie dowolny albo rurkowy z utracona homologacja, pasy chyba szerokie z utracona hom (mam 2 komplety), gasnica 2kg.
Jesli udalo by sie pojechac w historykach to chyba wymagania sa podobne.
Co do priorytetu to chodzilo mi o to ze kazda runda ma ograniczona liczbe miejsc. Priorytet A dostaja czolowi zawodnicy 2010, priorytet B wszyscy ktorzy sie zglosili do calego sezonu, a priorytte C ci ktorzy przyjechali na pojedyncza runde i w takiej kolejnosci sa tez brani na liste startowa gdy jest wiecej chetnych niz miejsc.
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 30 Sty 2011, 10:46   

Aha - czyli wszystko jasne :ok:

Co do Auta - Klatka jest załącznikowa ( mam dokumentacje całą i wożę ze sobą ) , silnik jest dowolny ( choć z epoki i z danego modelu ) skrzynia , zawias , heble , wszystko z epoki ( choć dowolne )

Brakuje mi w takim razie pasów i zamiast gaśnicy 2 kg mam dwie po 1 kg :)

Rozumiem , że sprawęze zgłoszeniami rozwiązuje się dużo przed zawodami , a nie tuż przed startem ( zrobienie 1000 km w jedną stronę , żeby klamkę pocałować mnie nie bawi )
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Zakładamy nowe tarcze hamulcowe
Żółwik Tuptuś Mechanika ogólna 0 10 Mar 2006, 19:57
Żółwik Tuptuś
Brak nowych postów [MK4] zaciski hamulcowe
sebastiandziok Mechanika 1 26 Cze 2009, 22:25
JoeMix
Brak nowych postów Zaciski hamulcowe opowietrznik
przemekGT Mechanika 4 15 Mar 2008, 16:22
diodalodz
Brak nowych postów [MK4] Zaciski hamulcowe w courierze 1.3 a 1.8D
Piechor Mechanika ogólna 2 10 Kwi 2013, 11:12
Piechor
Brak nowych postów [MK3] Zaciski hamulcowe pod tarcze wentylowane
od czego szukać??
luk-90 Mechanika 4 9 Wrz 2010, 20:47
luk-90


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.